Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. 1.מורכב פורק פנימי של פורג' 2. אכן התקלה נמחקה ועדיין לא חזרה. מה הכוונה תקלה ספורדית? גליצ' של המחשב?
  2. עדכון: הרכב היה במוסך והסריקה העלתה את התקלה הבאה: controller charger,‎ throttle valve pressure drop, sporadic. האם יש חלק כלשהו שידוע בגרימת התקלה?
  3. התופעה התחילה יומיים אחרי התדלוק, וכ-200 ק"מ אחרי.
  4. שלום לכולם אתמול נדלקה לי נורית CHECK ENGINE, נדלקה ללא כל תפעול מיוחד. הנורית דולקת קבוע, ללא הבהובים, לא מתאפסת בכיבוי והתנעה של הרכב. אין שום תופעות נלוות ברכב, כגון חוסר סחיבה, רעידות, הגבלת גדישה וכד' כמובן אני אגש למוסך ביום א', אך רציתי לקבל רעיונות לגבי הגורם לתקלה לפני כן תודה.
  5. שלום לכולם נורית הבלמים האדומה ברכבי (הנורית של בלם היד) מהבהבת. הוספתי נוזל בלמים, והחלפתי רפידות+צלחות אחוריות (שהיו גמורות). התקלה חלפה ל 4 ימים ואמש חזרה שוב. יש לציין שהנורית נדלקת בלי שום קשר למצב הרכב, לעיתים בעמידה, לעיתים בהאצה, כמעט אף פעם לא בבלימה. מה יכולה להיות הבעיה? האם נזילה כלשהי של נוזל הבלמים? או בכלל בחיישן? תודה.
  6. קצר ולעניין אם כבר מדברים על זה, שמעתי רבות על אנשים שמחליפים לקלאץ' של VR6 וגלגל תנופה קל. האם השיפור משמעותי ומה בערך ההבדל במחיר?
  7. שלום לכולם התופעה המתרחשת היא שבלחיצות חזקות החל מהילוך 3 ישנה עלייה חדה בסל"ד כמעט ללא עליה במהירות הרכב. כאשר הלחיצה הדרגתית התופעה אינה מתרחשת. כמו כן התופעה לא מתרחשת או מורגשת בהילוכים 1+2. האם זהו סוף חייו של הקלאץ'? תודה.
  8. היה לי משהו דומה ברכב,בלי החלק של המים. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=205788 סיפור לא נעים, אם אצלך זה אותו המקרה.
  9. אכן הוספת נוזל בלמים פתרה את הבעיה. לפחות נכון לעכשיו. האם יש טעם לחפש נזילות, או שזהו תהליך טבעי, שהנוזל נעלם עם הזמן? יש לציין שהרכב אצלי כ-7 חודשים (15000 ק"מ) ומעולם לא הוספתי נוזל בלמים.
  10. ב-D : 800-1000 ב-P: 1800-2000
  11. שלום לכולם הרכב הוא דייהטסו אפלאוז 93' אוטומטית של חברה, התופעה שמתרחשת היא שבמעבר מ-D ל-P הטורים קופצים לאיזור ה-2000 ונשארים שם עד שמעבירים חזרה ל-D או מכבים את הרכב. בנסיעה ב-D הכל תקין. כמו כן המעבר ל-P מלווה במכה חזקה מאוד מאיזור הגיר - עד לקפיצה של ממש של המנוע. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש. דימה.
  12. מה אמור להיות גובה המפלס? כרגע המפלס נמצא בדיוק בעומק של הפקק של המיכל (הפקק הצהוב עם החיישן - אורכו כ-5 ס"מ) ולא בגובה המכסימלי של המיכל. האם תקין?
  13. שלום חברים. תופעה שקרתה לי לפני מספר דקות - הנעתי את הרכב ומיד נורית הבלמים (אדומה - אותה הנורית שדולקת כאשר בלם היד למעלה) התחילה להבהב ונשמע צפצוף. עשיתי נסיעה קצרה לצורך בדיקת הבלמים (20 קמ"ש) - הבלמים עובדים בצורה תקינה ונורית היתה כבית ומתחילה להבהב לסירוגין, ללא קשר לתפעול הבלמים. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש דימה
  14. שלום לחברי הפורום כרגע המערכת מורכבת מ: ר"ד: Pioneer DEH590 (Premier) זוג קומפוננטים: קדמיים: Focal Polyglass VR אחוריים: JBL GTO6507 שמוגברים ע"י Infinity 475 סאב ומגבר נוסף חסרי פירמה שאני רוצה להחליף. אני מחפש סאב איכותי, יותר מדוייק מאשר בועט - יוגבר ע"י ALPINE MRP-500 (כבר בדרך) תקציב: 1000-1500 תודה מראש על העזרה.
  15. אכן מרותם, אבל תידלקתי מהיום הראשון רק 98 ורק בתחנות של דור-אלון, וקצת בדלק. בלי תחנות מפוקפקות. גם ב E&A היו בטוחים שתידלקתי 95, השמועה הזאת רצה מהר ובלי סיבה.
  16. הרכב עבר 125000 ק"מ, לא ידוע על שום התחממות בעבר וגם לא בתקלה הנ"ל. הצ'יפ הוא קאסטום ונכתב במיוחד לרכב הספציפי הזה. יש אינטרקולר חזית. ב E&A שעשו את רוב השינויים ברכב, ההשערה היתה שתידלקתי בדלק מהול וזה מה שדפק את הרינגים.
  17. אכן סליל מקורי.
  18. רון ידידי, כמו תמיד פגעת בול, אפילו בלי לראות את הרכב. הצינור נשם אמנם היה קרוע, אך לא זאת היתה התקלה. בסריקת זיכרון תקלות נמצאה תקלת Cylinder 1 Misfire. הוחלף סליל הצתה מס' 1 והרכב נוסע כמו חדש.
  19. שלום לכולם. מצטער לעלות שרשור עתיק מהמגירות, פשוט קיבלתי תזכורת מעידן שלא עידכנתי בפתרון הבעיה אז הבעיה לא היתה בטורבו, אלא במנוע עצמו. בוצע שיפוץ ראש מנוע, החלפת רינגים ומיסבי טלטל ועוד כמה דברים טובים על הדרך כשהכל כבר מפורק. הכל בוצע במקצועיות רבה אצל ידידינו רון (ויאן) והרכב מאז כמו חדש , חי ובועט.
  20. תודה לכל המגיבים. בסבירות גבוהה התקלה אותרה. נמצא צינור נשם קרוע לגמרי, תלוי על סיבים בודדים. מחליפים מחר, מקווה שזה יפתור את הבעיה....
  21. שלום לכולם. היום ביציאה מהעבודה (האוטו עמד כל היום בשמש - לא נראה לי שקשור) בזמן עקיפה התחילה להבהב נורית מנוע צהובה והרכב התחיל לרעוד - גדישה היתה בערך על 1 באר(גודש מקסימום עד 2 באר). בהורדת הרגל מהגז הרעידות פסקו והנורית כבתה. בתוך העיר הבעיה החריפה, בסל"ד נמוך מורגש חוסר סחיבה משמעותי כמו כן הרעידות מתגברות. גם בסרק, המנוע רועד ועובד בצורה לא רציפה. יש רעיונות או כיוונים? כמו כן האם יש מוסך מומלץ בבאר שבע, כי לא נראה לי שאני אצליח להגיע לרון במצב כזה, למרות שבכביש המהיר הביעה היתה פחות חמורה. תודה מראש. דימה.
  22. אני פתוח להצעות
  23. שלום אני מחפש מגבר איכותי שאמור להגביר Focal V2, Infinity Kappa או Morel Hybrid. תקציב 2000+ מה אתם ממליצים? תודה.
  24. שלום ברשותי סיאט לאון 20VT, רדיו דיסק של פיוניר 6950 מהסדרות החדשות. אני רוצה להחליף את הקומפוננט, סאב והמגבר. הקומפוננט ככל הנראה יהיה Morel Hybrid. איזה מגבר וסאב הייתם ממליצים - תקציב בכותרת. אני לא מעוניין בסאב גדול מידי, תא המטען גם ככה מאוד קטן. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...