Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. אהלן כבר פירסמתי פה שאלה לגבי מידות לסיאט לאון....ואני יודע שאין מידע ב-AUTODATA בנושא, אבל יש לי שאלה אחרת: הגרסה הרגילה של הלאון מגיע עם 195/65/15 הגרסה הספורטיבית מגיעה עם 225/45/17 האם ניתן להניח מכאן שאפשר להרכיב כל מידה שהיא בין שתי המידות הנ"ל? 205/55/16 לדוגמא?
  2. תודה על התשובות. ומה לגבי מידת ביניים כמו 205/55/16? האם ההדבל גם רציני או יותר זניח?
  3. שלום לכולם. אני שוקל להחליף את הצמיגים הסטנדרטיים בסיאט לאון 2002 (1.6), שגודלם 195/65/15 ב-225/45/17 שזה הגודל המורכב על הגרסה הספורטיבית. האם אני צפוי לראות ירידה בביצועים? צריכת דלק מוגברת או משהו אחר?
  4. שלום בסיאט לאון שלי יש תופעה, נורית האיתות שמאלה (זאת שבלוח המחוונים) בזמן האיתות מהבהבת בקצב מהיר מאוד יחסית לנורית של האיתות ימינה. מכירים את התופעה? זה לא ממש מפריע...אבל אולי זה סממן של בעיה יותר גדולה אודה על כל מידע בנושא
  5. סיאט לאון 2002 מידות מקוריות:195/65/15 מה עוד אפשר לנעול?
  6. שלום אני מחפש מתקין מתמחה בהחלפת HU מקורי, באזור חולון, ראשל"צ, בת-ים מדובר על סיאט לאון 2002 תודה.
  7. איפה ניתן לקנות ספר רכב של סיאט לאון 2002? תודה
  8. לחבר שלי יש בעיה, בסיאט לאון (2002, 1.6) מורכב רדיוטייפ מקורי.... האם זה בעיה להחליף אותו ברדיו דיסק (הטייפ מאוד רחב), ומה עדיף - עצמאי או לשלם למתקין? תודה.
  9. שלום רציתי לשאול האם בנסיעות בינעירוניות ארוכות ההבדל בצריכת הדלק בין רכב ידני לאוטומטי הוא גדול או קטן יותר? תודה.
  10. D_C

    קילומטרז' לדיזל

    האופציה הנוספת שלי היא אוקטביה TDI.... רציתי לדעת האם מחירי הטיפולים והחלפים שונים משמעותית מהגולף?
  11. שלום מהו הקילומטז' הסביר לדיזל שנת 1999? ד"א מדובר על גולף TDI.....
  12. שלום. אני מתכוון לנסוע כ-25000 ק"מ בשנה (עבודה בדרום), מה יותר משתלם בקילומטרז' הנ"ל: דיזל או בנזין? לצורך העניין ההתלבטות היא בין דגמי ה-TDI של פולקסווגן וסיאט(בורה, גולף, טולדו) לבין דגמי הבנזין המקבילים שלהם (1.6 ליטר - גולף או סיאט לאון) תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...