שלום.
אני מתכוון לנסוע כ-25000 ק"מ בשנה (עבודה בדרום), מה יותר משתלם בקילומטרז' הנ"ל: דיזל או בנזין? לצורך העניין ההתלבטות היא בין דגמי ה-TDI של פולקסווגן וסיאט(בורה, גולף, טולדו) לבין דגמי הבנזין המקבילים שלהם (1.6 ליטר - גולף או סיאט לאון)
תודה מראש.