Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. שלום ברצוני להחליף מנורת תא נוסעים אחורית בפאסאט 2002. ניסית לפתוח את המנורות, ללא הצלחה ואני לא רוצה לשבור משהו. שאלתי היא האם החלק שמתפרק הוא רק הפלסטיק השקוף? או שכל בית המנורה אמור לצאת? תודה מראש לעוזרים.
  2. שלום ברצוני לפרק את האנטנה שבגג על מנת להחליף את האטם בין האנטנה לגג הרכב שהתפרק לגמרי. הבנתי שהאנטנה מתפרקת מבפנים. מישהו יכול לעזור לי בתהליך? ממה מתחילים, מה צריך לפרק בתוך האוטו? כאמור בכותרת הרכב הוא VW פאסאט, שנת 2002. תודה.
  3. חיפשתי פיוז בלוח ולא מצאתי משהו ששייך לקיפול, הכי קרוב היה של חימום המראות והוא היה בסדר. מישהו יכול לכוון אותי, אם יש פיוז כזה בכלל?
  4. שלום לחברי הפורום בפאסאט שלי הפסיקה לעבוד הפונקציה של קיפול מראות בעזרת המפסק. יש לציין שכיוון המראות והחימום עובד. רק כאשר אני מעביר את המפסק למצב קיפול - אין תגובה, בשתי המראות, אין רעשי מנוע - כלום. קרה למישהו? יש איזה פיוז או עוד משהו? יש לציין שהדבר קרה לאחר השרכב שהה 3 ימים במוסך. תודה מראש
  5. תודה רבה על העזרה אז אם הבעיה היא לא בחוט, מה עוד יכול לגרום לתאורה של המסך להפסיק לעבוד?
  6. הבנתי, אז ישנו מיקרוסוויץ' ייעודי לזמזם אורות? כלומר ייתכן מצב שבו האורות נדלקים בפתיחת הדלת, יש צליל, ישנה מנורה בלוח וכיתוב במסך - ורק המיקוסוויץ' של הזמזם תקול? האם כל המיקרוסוויצים באים כמכלול אחד, ואם כן כיצד ניתן להחליפו, אם נניח אני מזמין אחד מאי-ביי? לגבי לוח המחוונים, חשבתי לחפש חוט רופף או מנותק - כי המסך פועל, רק שהתאורה האחורית שלו פעם פועלת ופעם לא.
  7. חשבתי שרק המיקרוסוויץ' של דלת הנהג הוא רלוונטי לזמזם אורות. תקלה במיקרוסוויץ' של כל אחת מהדלתות יכולה לגרום לתקלה? בכל מקרה, איך אני מפרק את לוח השעונים? חשבתי בכל מקרה לעשות זאת עקב תקלה נוספת ששאלתי עליה פה - תקלה של תאורת מסך ה-LCD בלוח שעונים.
  8. שלום רב ברכבי ישנה בעיה של זמזם אורות לא פועל כאשר משאירים את האורות דולקים ופותחים את דלת הנהג. ווידאתי שהבעיה היא לא במנגנון הנעילה של הדלת - כל האורות והצלילים פועלים כאשר פותחים את הדלת. עכשיו אני רוצה להגיע לזמזם עצמו - אולי שם הבעיה? אם יש למישהו הסבר מפורט או שרטוט המראה את הזמזם והממסר שלו, אשמח לקבל אותם הרכב הוא פאסאט 2002, TDI, דגם מנוע AVF - אם זה משנה תודה
  9. מקפיץ - התופעה ממשיכה לחזור על עצמה
  10. שלום כבר פעמיים קרתה לי תופעה שמסך ה-LCD בלוח השעונים נשאר כבוי בהנעה. בשתי הפעמים זה הסתדר לאחר כיבוי הרכב והוצאת מפתח מהסוויץ' - והנעה מחדש. מישהו מכיר את התופעה? האם ישנו איזה חיבור או פיוז רופף שניתן לבדוק? תודה.
  11. שלום לכולם התפרק לי המפתח המקורי של הרכב - מפתח פליפ - והשבב של האימובילייזר נפל ונשבר. היכן באזור באר-שבע ניתן לקודד שבב חדש וכמה זה אמור לעלות בערך? הרכב, פאסאט 2002. תודה
  12. שלום כן, את הפרט הזה פיספסתי, הרכב אוטומטי עם טיפטרוניק, הגיר הוחלף אצל הבעלים הקודמים עקב בעיה בהילוך אחורי, מאז כשנתיים ללא בעיות. אין קולר גיר - למרות שלא נראה לי שהיה מספיק להתחמם, הנסיעה היתה כ-8 ק"מ. הרכב עבר 150K. תודה.
  13. שלום לכולם היום בנסיעה, עם 4 אנשים ברכב + מזגן לאחר עצירה קצרה(ללא כיבוי מנוע) להורדת אחד הנוסעים הורגש חוסר סחיבה די רציני - דוושת הגז ברצפה והרכב לא עובר את ה-60, סל"ד מטפס לאט לאט- כביש ישר, לא עליה. לא הופיעו שום נוריות חיווי או אזהרה. לאחר נסיעה של מס' מטרים עצרתי, כיביתי את הרכב, הנעתי מחדש והכל הסתדר לבנתיים. יש רעיונות לגורמים לתקלה? מישהו נתקל בדבר דומה? הרכב: פאסאט TDI, 2002, מנוע 130 כ"ס - AVF. תודה.
  14. אחלה תודה מרק. עוד דבר קטן ששמתי לב בפרמטרים של הרכב הוא הסל"ד סרק, הוא יציב על 900 +- 10. האם זה לא גבוה מידי? ואם כן אילו גורמים יכולים להשפיע על זה? תודה
  15. שלום לחברי הפורום ברכבי,פאסאט 2002, TDI מנוע AVF, התגלתה תקלת חיישן חום מנוע - Engine coolant sensor fault - short to plus. כמו כן בסורק התקלות - לא סורק מקורי אלא לפטופ עם VAG-COM - בתצוגת נתוני מנוע החיישן הראה כ-75 מעלות כאשר מחוון הרכב עמד על 90. לאחר החלפת החיישן, קוד התקלה התנקה וגם הרכב התחיל לעבוד הרבה יותר חלק ואחיד אך נתון החום עדיין נשאר על 75 כאשר בפועל הרכב בחום של 90 - בוודאות. הרכב היה מונע לאורך כ-30 דקות לאחר החלפת החיישן כדי לוודא פעילות תקינה. מה יכול לגרום להפרש בין הקריאות, האם המחשב מקבל קריאה מחיישן אחר כלשהו? - החיישן שהוחלף נמצא בין המנוע לקיר האש כמעט באמצע. או שפשוט אולי ה-VAGCOM לא קורא את הפרמטר בצורה נכונה? תודה מראש.
  16. חיישן טמפ' מי קירור. הוא זה שמשפיע על הסל"ד בסרק, נכון?
  17. שלום עקב תקלות חוזרות שנרשמות במחשב הרכב יש צורך להחליף את חיישן חום המנוע אצלי ברכב. האם ניתן לעשות את זה לבד בבית ללא כלים מיוחדים ו/או ליפט? אם כן אז מישהו יכול לכוון אותי לרכיב ומהו תהליך ההחלפה. תודה. פאסאט TDI, אוט', 2002, מנוע AVF
  18. שלום לחברי הפורום לפאסאט של חברי שלי התחילה בעיה של התנעות בוקר קשות. הרכב מסרב להתניע בבוקר. באחת הפעמים גרר הגיע לחלץ את הרכב, הגרריסט טען שישנה בעיה של אוויר - פמפם חלק שקשור לאספקת האוויר(זה התיאור הכי טוב שאני יכול להביא) ולאחר מכן הרכב מניע בלי בעיה. התופעה חוזרת על עצמה מידי פעם - במיוחד אחרי לילות קרים. האם יש לך הצעות, מה עלולה להיות הבעיה? דגם מנוע AVF תודה.
  19. אהלן התופעה ממשיכה להתרחש מידי פעם? האם ישנם עוד רעיונות? מחר אני מגיע למוסך, ורציתי עוד קצת מידע כדי לכוון את המוסכניק ולמנוע החלפות מיותרות בנוגע לסתימת מזרקים, האם יש דרך קלה לנקותם? משהו בסגנון BG 44K למנועי דיזל? תודה.
  20. הקפצה
  21. שלום לחברי הפורום בפאסאט שלי התחילה תופעה מדאיגה. מידי פעםף לא בתדירות גבוהה מידי, כאשר אני מניע את הרכב הטורים קופצים גבוה לאזור 2500-3000, כאילו שהנעתי עם דוושת גז לחוצה - ומיד חוזרים למצב סרק יציב. מה יכולה להיות הבעיה? פאסאט 2002, TDI, אוטומטית, דגם מנוע AVF תודה מראש.
  22. שלום לחברי הפורום אני מתעניין כרגע ברכב זול וחסכוני לחברה שלי, הסקסו דיזל היא אחת האפשרויות. רציתי לשמוע מאנשים שמכירים את הרכב על מחלות ידועות, דברים מיוחדים לבדוק לפני קניה ורושם כללי על הרכב. אם ישנן הצעות אחרות, אשמח לשמוע, התקציב הוא עד 8000 ש"ח (כן אני יודע שזה מצחיק ) תודה מראש.
  23. תודה לכולם. כנראה אני יורד מהנושא, חבל לעשות נזק
  24. שלום לכולם. ברשותי פאסאט TDI, שנת 2002. לרכב יש מראות מתקפלות חשמלית, בעזרת מפסק. האם ישנה אפשרות לחבר את המראות למע' הנעילה המרכזית, כך שהמראות יתקפלו בסגירה ויפתחו בפתיחת הרכב? האם ישנו שרטוט חיוט והאם זה בכלל פרוייקט ששווה את המאמץ? תודה.
  25. שלום לחברי הפורום לפני כחודש התחדשתי בפאסאט 2002 TDI. ברצוני לבצע יישור קו לרכב. מה הפעולות המומלצות. הרכב עבר 130000 ק"מ. פרט להחלפת שמנים ופילטרים למיניהם, מה מומלץ לעשות? יש לציין שאין לי שום ניסיון עם רכבי דיזל, אז אשמח לשמוע גם על הפעולות הכי בסיסיות. מדובר על דגם מנוע AVF, גיר אוטומטי. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...