Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. לא, גם כאשר הרכב כבוי לא ניתן להוציא מהילוך
  2. שלום לכולם באמצע הנסיעה היום ידית ההילוכים הפסיקה להעביר הילוכים - תקועה במצב אמצעי. זזה מעט אך לא נכנסת להילוכים. הרכב תקוע בהילוך ראשון, הקלאצ' מצמיד ומנתק כמו שצריך, כלומר ניתן לנסוע, רק בהילוך ראשון. מה יכולה להיות הבעיה? והאם ניתן לפתור אותה ללא מוסך, בבית?
  3. אוקיי, זה יטופל. אבל למה בלי מנוע הכל נכנס חלק?
  4. עשיתי עכשיו ניסוי קטן. כאשר הרכב כבוי, הילוכים נכנסים חלק מאוד, ללא כל קושי. כולל הרוורס. לאחר שאני מניע, מתחיל להיות קושי. על מה זה יכול להצביע? אם ללא הנעה ההילוכים בסדר אז השמן גיר לא קשור, אם הבנתי נכון? בנוסף בדקתי את גובה מפלס נוזל הבלמים, הוא נמצא בין ה min ל max , כדאי למלא עד הסוף?
  5. קודם כל, תודה רבה על ההמלצות. אבדוק אותן. יש לשמן גיר לאן לצאת פרט למתחת לרכב? כי אין נזילה נראית לעין
  6. גם אני לא הייתי בטוח שפתחתי את הבורג הנכון, אז התחלתי למלא דרך פתח המילוי ואז התחיל לצאת שמן מהניקוז. סגרתי את בורג הניקוז והמשכתי במילוי. מילאתי שמן של CASTROL, שזה הכי קרוב לנתונים הדרושים שהיה בחנות. גם הוא לא היה הכי זול. השאלה היא, אם לאחר מילוי שמן כנדרש, עדיין יש קושי, מה האופציות הנוספות?
  7. 75W80, מה שמוגדר ע"י פיאט. רק לא של אותו היצרן. התופעה היא די זהה, גם לפני וגם אחרי. מה שכן, כאשר פתחתי את בורג הניקוז, לא יצא כלום.
  8. שלום לכולם ברשותי פונטו שנת 2000, דגם 60S ידני. לאחרונה ההילוכים הראשונים (1,2) נכנסים קשה, לעיתים קשה מאוד ובכניסה לרוורס ישנן חריקות ורעשי גריסה. החלפתי שמן גיר וזה לא עזר יותר מידי, אולי שיפור מזערי. מה שעוד מעניין, זה שהתופעה לא קבועה. לפעמים ההילוכים נכנסים חלק לחלוטין, כולל הרוורס. ככה קיבלתי תקוות שווא, לאחר החלפת שמן הגיר, הנסיעה הראשונה היתה חלקה לגמרי. לאחר עצירה של 5 דקות, הרוורס שוב עשה בעיות ולאחר מכן שאר ההילוכים. מה יכולה להיות הבעיה? קלאץ'? הגיר עצמו? הרכב עשה 191000 ק"מ, אצלי שנה, לא ידוע מתי הוחלף קלאץ'. תודה מראש לכולם
  9. לא כל כך הבנתי את מטרת העוקץ. נגיד והייתי שולח לו את רישיון הרכב, מלא, ללא מחיקות ועריכות. מה יוצא לו מזה, ובמה אני מסתכן?
  10. תודה חברים, מצאתי את התכתבות ישנה יותר בפורום. אכן זה אותו Phillip Hunton חזר שוב, עם אותן תמונות דרכון ומשפחה
  11. היי, תודה על התגובה. זאת עקיצה מוכרת? כי אותו אדם ביקש תצלום רישיון רכב כדי "לוודא שאין בעיות" כמובן שלא שלחתי כלום...
  12. שלום פרסמתי את רכבי למכירה ואחד המתעניינים שיצר קשר הינו אזרח זר שעובר לישראל לרגל עבודתו. חיפשתי בכל מקום אפשרי לגבי תהליך מכירת הרכב והעברת הבעלות לאזרח זר ולא מצאתי. האם מישהו מכיר את הפרוצדורה, ממה כדאי להיזהר? איך עושים את זה בכלל? אשמח לכל עזרה בנושא. תודה
  13. שלום עדכון ועוד שאלה. לרכב בוצע שיפוץ ראש מנוע. כרגע התופעות הקודומות חלפו. מה שכן שמתי לב שישנה נזילה קטנה אבל קבועה, טפטוף ממש של נוזל קירור מתחת לרכב, מאיזור דלת נהג בערך איפה שממקמים את הג'ק להגבהה. מאיפה יכולה להיות הנזילה באיזור? הבנתי שרדיאטור החימום הפנימי יכול לנזול, אבל הוא בצד השני של הרכב. עזרתכם.
  14. שלום הבוקר בוצעה בדיקה בלחץ הפוך. כאשר הוכנס לחץ דרך תבריג המצת, מפלס המים במיכל עלה. האם זוהי אינדיקציה חד-משמעית לפריצת אטם ראש?
  15. באותו הרגע המאורר לא פעל. בפעמים קודמות בדקתי בעמידה עם רגל על הגז, והמאורר התחיל לפעול, אני רק לא יודע האם זה היה בזמן הנכון - אין ברכב שעון חום
  16. פתחתי את מכסה המנוע מיד לאחר העצירה, כאשר המים התחילו לפרוק מהפקק, הכל היה רותח והמאורר לא פעל. יכול להיות שהמאוורר/יוניט מזייפים? מאוורר נכנס לפעולה מאוחר?
  17. שלום לכולם. ברשותי פיאט פונטו שנת 2000 דגם s60. הרכב מאבד נוזל קירור בקצב די מהיר. אין נזילות נראות לעין. בנוסף, חיפשתי סממנים מוכרים לפריצת אטם ראש כגון טחינה בפקק השמן, סימני שמן במים, מים עפים מפתח המילוי כאשר המנוע מונע והפקק פתוח - ללא ממצאים. לאחרונה, לאחר נסיעה ישנה פריקת מים מפקק מיכל העיבוי. הוחלף פקק - לא עזר. בנסיעות רגילות, כל עוד כמות נוזל הקירור מספיקה, הרכב לא מתחמם. מבצע 2 נסיעות יומיות של כ-20 ק"מ כל כיוון. מהן הבעיות האפשריות? ומה המשמעות הכספית של התיקון? תודה מראש.
  18. תודה. האם ניתן לטפל רק במצוף? או שחובה להחליף את כל המכלול? ועוד שאלה, האם פקק מיכל לא אטום (רוקד על ההברגה) יכול לתרום לתופעה? ובכלל, עד כמה קריטי שפקק המיכל יהיה אטום?
  19. שלום לחברי הפורום בפיאט פונטו שנת 2000, צורה ישנה, לא ספייס, מחוון הדלק מזייף. כאשר הטנק מלא, מראה קצת מעל החצי וגם עולה ויורד בפניות. מה יכול לגרום לבעיה? והאם התיקון כדאי - עלות התיקון מול שווי הרכב? תודה
  20. שלום מחפש המלצות לרכב שני במשפחה. מתוכנן לנסיעות של כ-25 ק"מ ביום. ללא סופ"ש. הדרישות הרגילות של אמינות, אחזקה זולה, חסכונית בדלק. גיר ידני כמובן. תקציב 5-7k. טיפה גמיש. חשבתי על סקסו, פונטו/ספייס, קליאו בשנתונים הרלוונטיים. אשמח לעוד המלצות בדירוג עדיפות של הרכבים שפירטתי. תודה מראש.
  21. מקפיץ בנוסף, מחיפוש בגוגל מצאתי את הפיתרון הבא: "the problem is well known to ford and the cause is that there is a high resistance in the battery wiring harness from the central junction box under the bonnet to the b+terminal of the alternator the high resistance from the 7.5amp fuse causes the alternator to pulse and this causes the flickering of the lights both insisde and out and on the dash fords technical service bulletin recommends an additional wire should be installed which takes a new feed direct from the main battery cable on the back of the alternator the bulletin number was TSB 053/2001 Part number for this cable - 1133503 from what i can gather people who have done it themselves say that you should unplug the multiplug from the alternator and pull it up to the top of the engine, splice into the red wire, then solder the new wire on and wrap it up in tape. Then drop it back down and put the ring connector on 'under' the thick red cable connector and reconnect the plug The multiplug is on the alternator, just around the side from where the thick red cable mounts. " האם נשמע לכם פיתרון הגיוני? מכירים מישהו שעשה זאת?
  22. שלום חברים מקפיץ שוב את השירשור בעקבות החלטה סופסוף לטפל בבעיה ולא להתעלם ממנה. חיפשתי בפורום ובעקבות הממצאים רוצה לשאול כמה שאלות נוספת. במקרה אחד - המצבר סידר את הבעיה. במקרה הנ"ל התופעה היתה חולפת לאחר דקות ספורות, אצלי היא קבועה. כל אורות הרכב מהבהבים ברמות שונות של עוצמה. כאשר הרכב לא מונע - אין הבהובים. לגבי המצבר שלי - מצבר של START-UP (??) למיטב ידיעתי, "מתנה" שקיבלתי ממגרש הליסינג שבו קניתי את הרכב. אז מה הכיוון המועדף - מצבר או אלטרנטור? תודה מראש לעוזרים
  23. שלום יש ברכבי - פורד מונדיאו 2007, מנוע 2 ליטר (צורה קודמת) -תופעה של הבהובי אורות של לוח המחוונים וגם של התאורה הפנימית ברכב. רואים את זאת לרוב בעמידה, בנסיעה ככל הנראה זה חולף. יש לציין שברכב מורכב מצבר של 60AH - למיטב ידיעתי צריך 66AH. האם זאת יכולה להיות הבעיה? עד כמה קריטי ההבדל בין 60AH ל-66AH? האם להחליף מיידית? תודה.
  24. אתה יכול לכוון אותי, מאיפה אני ניגש לצינור הניקוז?
  25. שלום לפני מספר ימים החלה ברכבי תופעה של נזילת מים באיזור הדוושות - מצד ימין לדוושת הגז. מדובר על מים קרים ונקיים שמקורם ככל הנראה במזגן - קורה רק עם מזגן פועל. מישהו נתקל בתופעה? מכיר פתרון? הרכב: פאסאט 2002, TDI, מנוע AVF, אוטומט. מודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...