שלום לכולם
ברשותי פונטו שנת 2000, דגם 60S ידני.
לאחרונה ההילוכים הראשונים (1,2) נכנסים קשה, לעיתים קשה מאוד ובכניסה לרוורס ישנן חריקות ורעשי גריסה.
החלפתי שמן גיר וזה לא עזר יותר מידי, אולי שיפור מזערי.
מה שעוד מעניין, זה שהתופעה לא קבועה. לפעמים ההילוכים נכנסים חלק לחלוטין, כולל הרוורס.
ככה קיבלתי תקוות שווא, לאחר החלפת שמן הגיר, הנסיעה הראשונה היתה חלקה לגמרי.
לאחר עצירה של 5 דקות, הרוורס שוב עשה בעיות ולאחר מכן שאר ההילוכים.
מה יכולה להיות הבעיה? קלאץ'? הגיר עצמו?
הרכב עשה 191000 ק"מ, אצלי שנה, לא ידוע מתי הוחלף קלאץ'.
תודה מראש לכולם