Jump to content

D_C

  • הודעות

    186
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי D_C

  1. כמובן, לא שכחתי. פשוט עוד לא יצא לי להיות במוסך - עומס בעבודה ולימודים. אעדכן כאשר יהיה לי מידע חדש.
  2. יש אותם גם ב-225/45/17? והאם הם מומלצים ללאון 20VT?
  3. את זה אני אעשה בלי שום קשר. פשוט רציתי לדעת מה האופציות שלי במידה והבעיה היא כן בטורבו.
  4. יש מקומות מומלצים שיודעים לעשות עבודה ברמה גבוהה?
  5. ומה ה-15 אלף האלה יכללו, פרט לטורבו עצמו?
  6. מה המחיר של ?K04 כי לשים את הטורבו המקורי נראה לי קצת לא חכם כל עוד שאר התוספות במקומן, הוא עדיין יגדוש פי 2 מהמתוכנן, וייהרס.
  7. איזה חלקים? אילו התאמות יש לבצע במנוע אם אני מחליף לטורבו יותר חזק?
  8. או.קיי, לא מעודד, אבל תודה על ההסבר. עכשיו ניצא מנקודת הנחה שהטורבו בסוף חייו, מה האפשרויות שלי כדי שזה לא יקרה גם לטורבו הבא? טורבו אחר? מוגדל, חזק יותר? או להוריד את הגדישה? אשמח לכל עזרה בנושא.
  9. אכן יש צ'יפ ברכב, והגדישה, אם השעון מדייק היא 1.5+ באר.
  10. לשאלותיכם אין ירידה בסחיבה, אין רעשים חריגים. יש שעון גדישה ואין נפילות, בזמן נסיעה הרכב מתנהג מעולה. הבעיה היחידה היא בעישון. היום התעמקתי בעשן הוא נראה יותר כמו עשן של שמן, סמיך ובעל ריח מובהק של שמן. תודה על כל ההמלצות והעזרה - השלב הבא יהיה בדיקה במוסך לאיתור יותר מדוייק. אגב הרעיון של שיפור הטורבו במידה והנוכחי החזיר את נשמתו לבורא הוא רעיון לא רע בכלל. כמה התענוג אמור לעלות?
  11. נשמע כמו טורבו זה לא נשמע טוב.... מה המשמעויות...? שיפוץ או החלפה? ומה העלויות המשוערות?
  12. זה קורה פחות....לדוגמא, מעמידה בניוטרל ברמזור זה לא קורה. כאשר העמידה היא יותר ממושכת....5-10 דקות ומעלה עם מנוע פועל אז יש עשן.
  13. שלום לחברי הפורום הרכב הוא סיאט לאון 20VT שנת 2003, בעל סעפת פליטה מוגדלת וללא ממיר קטליטי. התופעה שמתרחשת היא שלעיתים לאחר עמידה בסרק, לחיצה הראשונה על הגז יוצא עשן מהאגזוז - לא בטוח לגבי הצבע של העשן. עמידה יותר ממושכת - יותר עשן. מה עלולה להיות הבעיה? תודה מראש.
  14. מצטרף בחום להמלצה על GTLV. לקחתי היום את הלאון שלי טיפול בפנסים הדהויים והתוצאה מדהימה, כמו חדש! חוץ מזה זאת אחלה חנות לכל מיני אביזרי רכב, שמנים, כיסויים וכו'. שירות מצויין ובקיצור מומלץ מאוד.
  15. לפעמים הרכב לא מניע בפעם הראשונה.....אבל זה קורה לעיתים רחוקות ובלי שום תבנית קבועה (בוקר, רכב קר - אקראי לגמרי) לגבי החלפת מצבר, אין לי מושג, הרכב אצלי שנה+ ואני לא יודע מתי הבעלים הקודמים החליפו מצבר.
  16. שלום לכולם לאחרונה הבחנתי שמחשב הדרך ברכבי מתאפס מידי הנעה. ביצעתי חיפוש בנושא אבל מצאתי התייחסות רק לקליאן/מגאן ששם הבעיה היתה מצבר גוסס. האם גם במקרה של הלאון המצבר הוא הבעיה, או שיש אפשרויות אחרות? בברכה.
  17. תודה רבה על העצות , חברים. נזכרתי בתופעה נוספת שקרתה לי בנתיים פעם אחת בלבד ואולי קשורה איכשהו לתופעה הנ"ל: בנסיעה קצרה ורגועה, בלי לעבור 40 קמ"ש, כשעצרתי בתמרור עצור שמתי לב שהסל"ד נתקע על 2000 בהילוך, וכאשר העברתי לניוטרל הסל"ד נסק עד לקו האדום. התופעה חלפה עם כיבוי והדלקת הרכב. האם שתי התופעות קשורות בצורה כלשהי? מנוע צעדים בדרך לסיים את חייו אולי? אודה לכל עצה בנושא. בברכה.
  18. בפעם האחרונה היה כחצי מיכל. בפעם הקודמת לא זוכר אבל בכל מקרה לא פחות מרבע כי אני משתדל תמיד לתדלק לפני...
  19. שלום לחברי הפורום לאחרונה הבחנתי בתופעה מוזרה ברכבי - בפניות חדות תוך כדי האטה, במהירות נמוכה, הרכב מגמגם ונכבה. הכוונה בפניות חדות זה לא נהיגה ספורטיבית אלה פניות בהן יש לסובב הרבה את ההגה במהירות אפסית - קורה לרוב באזורי מגורים צפופים. יש להוסיף שהתופעה די נדירה, קרתה לי רק פעם אחת עד היום והפעם הקודמת היתה לפני חודש. בכל מקרה אני רוצה לטפל בבעיה לפני שהיא תתיפתח למשהו יותר חמור. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש. דימה.
  20. שלום כיוון השעון בלאון מתבצע ע"י סיבוב המוט שאיתו מאפסים את ה-TRIP METER - בלוח השעונים מצד ימין מתחת למד המהירות.
  21. שלום רפי אני גר במרכז אבל רוב השבוע אני בב"ש (שירות קבע) אז שני האזורים מתאימים לי.
  22. שוב שלום חברים אודה לכם מאוד אם תוכלו להמליץ לי על מכון גירים אמין באזור באר שבע. תודה.
  23. שלום לחברי הפורום לצערי הרב חזרה ברכבי תקלת הגיר. התקלה החלה לאחר שנפרץ אלצי המצנן גיר והשמן הגיר נזל למע' הקירור. החלפת המצנן בוצעה במוסך צ'מפיון, אך לא בוצע שום טיפול לגיר לאחר כניסת הנוזל קירור. לאחר מספר ימים הגיר נכנס ל SAFE MODE - 2 הילוכים ארוכים. הגעתי למוסך רון, שם בוצע טיפול לגיר וכחודשיים הכל היה בסדר. לא מזמן הגיר שוב התחיל לעשות בעיות, לאחר נסיעות ארוכות (כ-30-40 דקות) יש הרגשה של החלקה, גם בהאצות, הגיר מעבר להילוך האחרון מוקדם מידי בערך ב-60 קמ"ש ולאחר מכן הגיר קופץ רגעית לניוטרל ואז מוריד הילוך. תופעות אלו לא קבועות, אבל מתחילות לחזור בתדירות יותר ויותר גבוהה. שאלתי היא האם אין מניעה מפירוק ופתיחת גיר? המלצות למכון גירים באזור המרכז? וסדר גודל עלויות לתיקון/שיפוץ? הרכב: סיאט לאון 1.6 אוט' 2002 תודה.
  24. עדכון: ביום שישי ביקרתי במוסך רון, שם בוצע טיפול לגיר( שמן,פילטר והחלפת יחידה אלקטרונית) ושטיפה נוספת למע' הקירור. נמצאו שאריות מים בגיר - דבר שלא נבדק במוסך צ'מפיון לאחר החלפת הקולר. בנתיים הגיר מתנהג טוב, פרט למכה קטנה במעבר לשלישי. כמו כן נמצאו ליקויים קטנים שלא אותרו במוסכי היבואן(צינורות פגומים ועוד). השרות של רון ואיאן היה מעולה, למרות שהגעתי אליהם בהפתעה ועוד ביום שישי. ממולץ בחום. ומומלץ גם להתרחק מצ'מפיון - עשיתי את הטעות הזאת שאולי עוד תעלה לי בגיר.
  25. שלום לחברי הפורום הנכבדים. ביום שני האחרון החלה ברכבי בעיה של העברת הילוכים. הבעיה היתה שההילוך השני היה משתלב באיחור ובמכה די חזקה. בנוסף נמצא שמן במיכל נוזל הקירור בכמות די רבה, כמות שגרמה לנוזל המזוהם לנזול דרך יציאת העודפים וליצור שלוליות די גדולות מתחת לרכב. הרכב נלקח למוסך מורשה, שם אותרה הבעיה - קולר גיר לקוי, שגרם לנזילת שמן הגיר לתוך מערכת הקירור. בוצעה החלפה של הקולר, שטיפת מע' הקירור, והוספת שמן גיר (1.5 ל'). התקלה חלפה והרכב נסע והעביר הילוכים מצויין - עד להיום. באמצע נסיעה בינעירונית ארוכה, שמתי לב שהתנהגות הגיר השתנתה, במקום 4 הילוכים קצרים קיבלתי שני הילוכים עם יחסי העברה ארוכים יחסית, וההעברה מתבצעת בדיוק ב-4500 סל"ד במכה די חריפה. כמו כן עוד תופעה - החלונית שאמורה להחוות על ההילוך הפעיל (... P,D,1,2,3 וכו') אינה פעילה ושום הילוך אינו מודגש. שאלותיי הן: האם הדבר יכול להיגרם עקב טיפול לקוי בתקלה הראשונה, או שזהו נזק הנגרם מנסיעה עם חוסר שמן גיר? מה ניתן לעשות כדי לסדר את הבעיה וכמה זה עלול לעלות? וגם הפניה לבעלי מקצוע בתחום תתקבל בברכה. תודה מראש. דימה.
×
×
  • תוכן חדש...