Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין אם הוא מוכן לחטוף את הוירוס בעצמו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 17 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כלום, שום דבר, הוא כמו איש QA שלא מעניין אותו שום דבר חוץ מאשר הפינה הקטנה שלו

🤣🤣🤣

למרות הקימפול הארוך, לא נפתר הבאג הא?

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, David32 כתב:

לא נפתר הבאג הא?

 

אבל אצלי זה עובד!

איך עובד? התקנתי הכל נקי, עדיין קורס.

אה, בעצם צריך לקנפג מחדש את X, Y, ו-Z. רגע, דאגת להרים את הסביבה עם W?

...

טוב, אני אדחוף עוד תיקון.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

חחחח הבאג ההוא כבר לא בעיה שלי :)

אם האיש QA לא היה דואג רק לפינה הקטנה שלו לא הייתי צריך לבזבז יום שלם בלהוכיח שאין לי אחות (כאילו יש לי אבל הבנת את הכוונה)

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חוסר הבנת הנקרא.

הפרופ' המכובד מניח שהוא, בדומה לשאר בני האדם על פני האדמה, יחטוף את הוירוס הזה, בדיוק כמו שהוא חטף ויחטוף את רוב הוירוסים האחרים שמתפשטים בצורה דומה.

לגבי הסיבוכים, כל המחלות הדומות גורמות לסיבוכים דומים בשיעורים דומים. הCDC, כבר לפני מספר שבועות, הפסיק לטעון שיש פה סיבוכים יוצאי דופן ושהמחלה עוד פחות מסוכנת משפעת לילדים : https://www.cdc.gov/flu/symptoms/flu-vs-covid19.htm

ולשפעת, אגב, יש עוד כל מני סיבוכי פאן, שלא מוכרים ביחס לקורונה, למשל עירור סכרת סוג 1 (https://academic.oup.com/jcem/article/103/12/4343/5091458) והתקפי אסתמה. למרות זאת, הפרופ' המכובד גם מוכן לחלות בשפעת.

פורסם (נערך)

זו הנחת יסוד שהיא במקרה הטוב מטומטמת, במקרה הרע זה גניבת דעת.

 

שהרי גם אם נניח שנכון להיום זיהינו רק 10% ממי שחלה באוכלוסיה, אנחנו מדברים על 930K אנשים, שזה נניח עשירית מאוכלוסיית ישראל, בזמן של כ-6 חודשים.

הצפי לחיסון הוא נניח בתחילת 2021, אפילו נניח מרץ 2021, עד אז נניח שנדבקו פי 2 מכמות האנשים שנדבקו עד היום, אנחנו מדברים על עודף מ-3 מיליון איש, כשהאוכלוסיה היא 9 מיליון.

בחישוב גס על כל אחד ש"יחטוף" את הוירוס הזה, יש שניים שלא.

ועשיתי פה הנחות סוף עונה.

 

ומה הקטע המטומטם להשוות לשפעת? כאילו אם תחלה בזה אתה מוגן מזה והפוך?

מה ההתנדבות המטומטמת לקבל מחלה כלשהי?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

ביום שזה יכנס לפעולה אפשר לפתוח שמפניות

פריצת דרך ישראלית: בדיקת קורונה ניידת - התשובה תוך שנייה

זה פועל בעזרת המנורה של מרידור?

 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אני חשבתי שהוא הלך אליו כדי לקבל ברכה או שיעזור לו במשהו.

יש לו ח״כ אחד שכפוף אליו ישירות (אייכלר), שני שרים (ליצמן ופרוש) יעוד שניי ח״כים שיהיה להם מאד קשה להתנגד לו (טסלר וחסיד). ועוד 5 חברי גדל שגם ישמעו לו ברוב הדברים.

כח פוליטי לא מבוטל.

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הדברים המהותיים שהשתנו הם כאמור טיסות ישירות, והכרה בדרכון הישראלי.

וקר אני נזכרתי במאוריטניה? ביסמוט היה שם שגריר והוא מעלים את זה.

 

לפני 28 דקות, m3x7r3m3 כתב:

יסלח לי כבודו, אבל מה בקו"ח של אותו פרופ' מכשיר אותו לשלוח אנשים בריאים להידבק במחלה שאנחנו יודעים בוודאות שגורמת לבעיות של קרישי דם, בעיות נוירולוגיות, תסמונת דמוי קוואסאקי ועוד כל מיני?

כדברי פרופ׳ לס גם לשפעת יש תסמינים כאלה.

כמו בכל המחלות צריך לעשות את השיקול הקר של עלות תועלת.

 

לפני 10 דקות, David32 כתב:

למרות הקימפול הארוך, לא נפתר הבאג הא?

זה לא באג זה פיצ׳ר

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 2 דקות, borsood כתב:

וקר אני נזכרתי במאוריטניה? ביסמוט היה שם שגריר והוא מעלים את זה.

 

אולי הוא שכח

 

לפני 3 דקות, borsood כתב:

כדברי פרופ׳ לס גם לשפעת יש תסמינים כאלה.

כמו בכל המחלות צריך לעשות את השיקול הקר של עלות תועלת.

 

למיטב ידיעתי שפעת לא נקשרה בנושא קרישי דם, גם לא בנושא דמוי קוואסאקי.

בלי קשר, יש הבדל משמעותי בין עלות תועלת (כלומר לא לעשות כלום - בערך מה שעושים פה כבר כמה חודשים טובים) ובין לשלוח באופן אקטיבי להידבק

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא, קראתי את תחילת המאמר בלבד, אבל התמונה לגבי העמדה שלו ברורה, שחרר הכל ותנחה את אלה שבסיכון להיזהר.

פורסם (נערך)

זה כי אנשים הבינו שלשבת על כיסא מסריח שעושה כאבי גב באמצע הרחוב ולשלם 30 שקל על כוס בירה זו חרא דרך להעביר את הזמן.

 

השתי בנות שיושבות....אני מסתכל עליהן וכואב לי הגב.

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

 

לא אוהב את העיזה,מעדיף לשלם 30 שקל על כוס בירה ולקבל חוויה סבירה ולא 20 ושיחרבנו עלי.

את השני אני לא מכיר.

 

לרוב אני יוצא למרכז הכרמל,מעדיף את האווירה והמקומות שם על העיר התחתית.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, Potato כתב:

זה כי אנשים הבינו שלשבת על כיסא מסריח שעושה כאבי גב באמצע הרחוב ולשלם 30 שקל על כוס בירה זו חרא דרך להעביר את הזמן.

 

השתי בנות שיושבות....אני מסתכל עליהן וכואב לי הגב.

 

לא חושב שיש בשרונה בירה פחות מ 40 שקל

אבל לא יושב במקומות כאלה לא מכיר

לפני 16 דקות, Potato כתב:

 

לא אוהב את העיזה,מעדיף לשלם 30 שקל על כוס בירה ולקבל חוויה סבירה ולא 20 ושיחרבנו עלי.

את השני אני לא מכיר.

 

לרוב אני יוצא למרכז הכרמל,מעדיף את האווירה והמקומות שם על העיר התחתית.

 

בוא שב איתי בפופה או בהייקו או באריא,

תקבל חוויה אמיתית עם בחורות שיצאו מקטלוג

אבל עולה קצת יותר מ 30 שקל

 

אהה ותשב על ספות או כסאות נוחים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...