Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

למה מביך שהלך אליו? יש אנשים שמאמינים בזה

כי המחוקק לא אמור לנהל דיאלוג ישיר כזה עם מנהיג של קבוצה כלשהי באוכלוסיה ולשכנע אותו למה צריך לקיים את החוק. 

לנהל דיאלוג עם האזרחים זה חשוב, באמת. אבל גם לזה  אמור להיות גבול.

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

ולמה לזלזל בגישה שלו?

כי אצל החרדים יש יותר חולים וכי חלקם לא מסוגלים להציב אפילו גבול מינימאלי. הכל או כלום. כיאה לפנטים דתיים.

 

(וכן, זה לא כל החרדים. כשיצא לי לעבור בבני ברק לאחרונה, הרוב היו עם מסיכות).

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אבל הגישה שלו לא רחוקה ממה שהרבה כאן כותבים

הפרטים הקטנים. זה מה שעושה את ההבדל. 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

כי הם טמבלים

 

זה מצחיק שאתה שואל אותי למה אני מזלזל ואז קורא לאנשים אחרים "טמבלים".

אנשים מאמינים בכל מיני דברים, אתה יודע. לא רק באלוהים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, יבגניפ כתב:
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

 

כי המחוקק לא אמור לנהל דיאלוג ישיר כזה עם מנהיג של קבוצה כלשהי באוכלוסיה ולשכנע אותו למה צריך לקיים את החוק. 

לנהל דיאלוג עם האזרחים זה חשוב, באמת. אבל גם לזה  אמור להיות גבול.

 

אני חשבתי שהוא הלך אליו כדי לקבל ברכה או שיעזור לו במשהו.

לפני 32 דקות, יבגניפ כתב:

כי אצל החרדים יש יותר חולים וכי חלקם לא מסוגלים להציב אפילו גבול מינימאלי. הכל או כלום. כיאה לפנטים דתיים.

 

(וכן, זה לא כל החרדים. כשיצא לי לעבור בבני ברק לאחרונה, הרוב היו עם מסיכות).

 

בדיוק מה שאמרתי

יש חלק קטן שעושה דווקא וזה לא רק עם הקורונה

אלה בדיוק האנשים שצריך להפעיל את הכוחות הכי אגרסיבים של המדינה כדי ללמד אותם להתנהג

לפני 32 דקות, יבגניפ כתב:

הפרטים הקטנים. זה מה שעושה את ההבדל. 

 

למרות שאני מתנגד לחתונה הזאת אני חייב להגיד שדווקא כאן המסר הכללי הוא מה שחשוב:

הוא חושב כמוני וכמוך: ההשלכות של ההגבלות האלה על האוכלוסיה הרבה יותר חמורות מההשלכות של המחלה

 

לפני 32 דקות, יבגניפ כתב:

זה מצחיק שאתה שואל אותי למה אני מזלזל ואז קורא לאנשים אחרים "טמבלים".

אנשים מאמינים בכל מיני דברים, אתה יודע. לא רק באלוהים.

 

בנאדם שחי במדינה שבה ראש הממשלה עסוק בחיים האישיים שלו ובגלל זה שם את עניין הקורונה בצד והדברים יוצאים משליטה

ואותו בנאדם לא מבין "איך ראש הממשלה בכלל קשור לזה ולמה הוא אשם"

הוא לגמרי בנאדם טמבל

 

אין שום קשר לזלזול, מדובר בבנאדם טיפש נקודה.

כי אין כאן את חמאס או איראן להאשים, יש עובדות, בחודשים מאי-יוני ראש הממשלה לא התעסק בכלל בקורונה וכל הכותרות שהיו סביבו התעסקו רק בחיים האישיים שלו

בנאדם משכיל לא יכול לקרוא את זה ולהגיד "הוא נלחם כאן בשבילנו לפני הכל"

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

הוא מעניין רק את הטמבלים שלא מבינים בכלל מה ה"שלום" הזה אומר, שבעצם ה"שלום" הזה קיים כבר שנים

 

בוא, אני לא חובב ביבי בכלל, אבל השלום הזה קיים שנים?

מתי פעם אחרונה יצאה טיסה סדירה מת"א לאבו דאבי או לדובאי?

מתי יכלת להיכנס (שלא במסגרת אולימפיאדה או שיט אחר מיוחד) עם דרכון ישראלי לשם?

כאילו אני מבין שאתה אנטי לביבי, הכל טוב ויפה, אבל זו לא סיבה לכתוב שקרים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עסקים עם חברות מהאמירויות נעשו גם לפני זה אבל מתחת לשולחן.

איך עושים מתחת לשולחן? יש דרכים די פשוטות.

 

[מזכיר לי את גרמין והכופר, שתיאורתית אסור להם היה לשלם כי על הקבוצה יש סנקציות ותיאורתית ממשלת ארהב יכולה להפעיל את הסנקציות האלה נגד גרמין אם הם ישלמו את הכופר. אז שילמו את הכופר, פשוט לא ישירות]

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

במשך שנים המפעל שאבא שלי עובד בו מוכר סחורה למדינות שאין לנו ״קשרים איתם״ (אינדונזיה, ערב הסעודית, איחוד האמירויות ואפילו את עירק ראיתי שם...) איך עושים את זה? קל מאוד, האריזה ״גנרית״ ללא הלוגו, ושולחים דרך אחד מהמרכזי לוגיסטיקה בצרפת, אוסטרליה וכו׳...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 2
פורסם

בכל זאת, הסכם רשמי ומוסדר זה לא אותו הדבר.

אפילו במשהו שנראה רחוק מאוד בשרשור קורונה, כמו טיסות למזרח, החברות שלהם כנראה יכולות לתת אלרטנטיבה זולה למה שיש לנו כרגע, לא?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 58 דקות, David32 כתב:

עסקים עם חברות מהאמירויות נעשו גם לפני זה אבל מתחת לשולחן.

איך עושים מתחת לשולחן? יש דרכים די פשוטות.

 

[מזכיר לי את גרמין והכופר, שתיאורתית אסור להם היה לשלם כי על הקבוצה יש סנקציות ותיאורתית ממשלת ארהב יכולה להפעיל את הסנקציות האלה נגד גרמין אם הם ישלמו את הכופר. אז שילמו את הכופר, פשוט לא ישירות]

 

זה נכון, את זה עשו עם ובלי שלום.

לכן פירטתי במיוחד על שני דברים ספציפיים, טיסות וכניסה עם דרכון ישראלי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אפשר להפסיק לקרוא לזה שלום? לא היינו במלחמה, אין לנו גבול, והיו לנו יחסי מסחר דיסקרטיים במשך שנים.

תקראו לילד בשמו - נרמול יחסים והסכם סחר.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם (נערך)

נרמול יחסים זה מה שהיה לפני ההסכם, גם הסכם סחר היה לפני כן.

פשוט בשושו.

 

הדברים המהותיים שהשתנו הם כאמור טיסות ישירות, והכרה בדרכון הישראלי.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, maxcher כתב:

תקראו לילד בשמו - נרמול יחסים והסכם סחר.

נו, בחייך, זה האלף-בית של יחסי ציבור.

מה נשמע יותר מגניב, ״שלום״ או ״נרמול יחסים״?

ברור שב-99 אחוז מהמקרים בקיום האנושי זה לא באמת שלום אלא נרמול כלשהו...

 

מה יעשו חברי תנועת ״שלום עכשיו״? יקראו לעצמם ״נרמול יחסים עכשיו״? לא קליט.

טולסטוי? ״מלחמה ונרמול יחסים״?

ססמאות בחירות? ״נרמול יחסים וביטחון״?

זמירות לשבת? ״נרמול יחסים עליכם מלאכי השרת״?

  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יסלח לי כבודו, אבל מה בקו"ח של אותו פרופ' מכשיר אותו לשלוח אנשים בריאים להידבק במחלה שאנחנו יודעים בוודאות שגורמת לבעיות של קרישי דם, בעיות נוירולוגיות, תסמונת דמוי קוואסאקי ועוד כל מיני?

 

כלום, שום דבר, הוא כמו איש QA שלא מעניין אותו שום דבר חוץ מאשר הפינה הקטנה שלו, והפינה הקטנה שלו היא לא הבריאות של הנדבקים אחר כך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...