Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא יודע מה נעשה מאחורי הקלעים, אני כן יודע שלקבל פלוגת טירונים שיתחילו לבצע תיחקורים על בסיס שאלון מנחה שנותנים להם זה לא עניין שצריך להמשך ככ הרבה זמן כאשר הזמן הוא המצרך העיקרי שאין לנו.

 

גם סגרים חכמים באזורים אדומים...דברים שהוא בעדם, לא מתבצעים.

 

אין סיבה הגיונית להתריס "איפה ה 3000 שהבטיחו לנו", כולנו לא מעוניינים בזה הריי וכאשר הולכים לכיוון הזה, צריך להיות פעיל יותר בכדי לעצור את המגמה...לא לתת לציבור לנהל את עצמו בביטחה, כי מי שמתנהל ככה, זה סבבה, אבל כל מי שלא (ולצערי יש הרבה) עושה את הנזק עבור כולם.

 

העניין הוא גם לא רק הגישה הכללית והתמותה אלא גם (וחלק יגידו בעיקר) שבאי הורדת המספרים בצורה אפקטיבית, אנחנו צועדים בלית ברירה לסגר ואת זה כולם לא רוצים 

 

 

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני חושב שיש כאלה שלא אכפת להם שיהיה סגר כללי, העיקר שיהיה מישהו להאשים.

ואם זה מישהו שבעברו היה מתנגד קולני לסגר - מה טוב.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יש כאלה שחושבים (בצדק מסויים) שרק סגר יוריד את המספרים משמעותית וצריך לעשות את זה כבר עכשיו, לפני פתיחת שנת הלימודים ולפני חגי תשרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

גם זה נכון ומצד שני המונח "לטעון את מצברי הלגיטימציה" מעולם לא התאים יותר מאשר לנושא סגר כללי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

הבעיה עם מגבלות או סגרים לפי תוכנית הרמזור היא שאף אחד לא שם עליהם.

זו הבעיה עם המדינה. הקורונה היא רק סמפטום. וכל מי שאיכפת לו מהמדינה הזו או מהעתיד שלה, חייב אבל חייב לשאול את עצמו למה המשבר הזה נראה כמו שהוא נראה ומנוהל כמו שהוא מנוהל. והתשובות ברורות.

  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 2
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

בתקופה הכי קשה כאשר חלק גדול מהאוכלוסיה זקוק לשרותי ביטוח לאומי העובדים יוצאים לחופשה מרוכזת.

 

https://www.btl.gov.il/about/news/Pages/snifim-sgorim.aspx

בסניפי הביטוח הלאומי לא תהיה קבלת קהל מיום שלישי 18.8 עד 1.9

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

לא הבאת קישור אבל אני דיי בטוח שמדובר באי קבלת קהל, לא בסגירה של הביטוח הלאומי לרגל חופשה.

 

  • מעניין 1

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפני 6 שעות, מרק10 כתב:

בתקופה הכי קשה כאשר חלק גדול מהאוכלוסיה זקוק לשרותי ביטוח לאומי העובדים יוצאים לחופשה מרוכזת.

 

בלי (עם?) קשר - *** אמא שלהם. מנסה להשיג אותם בטלפון כבר שבוע שלם מספר דו-ספרתי של פעמים ביום כי האתר המחורבן שלהם לא נותן לי לפתוח תביעת אבטלה חדשה למרות שאני זכאי ("לא ניתן להזין תביעה מכיוון שקיימת על שמך תביעה פתוחה בתוקף. (12))", או שהשיחה ישר מתנתקת ("נציגינו עסוקים בפניות קודמות אנא התקשרו מאוחר יותר") או שעד שמצליחים להגיע למערכת ניתוב שיחות, ברגע שאני מועבר לנציג יש שני צלצולים והשיחה מתנתקת.

פורסם

בשלוש מילים אמא שלהם צולעת. לא רק שלא עונים לטלפונים עכשיו הם גם יוצאים לחופשה לאחר תקופה של כ-3 חודשים (שהסתיימה) שלא הייתה קבלת קהל בסניפי ביטוח לאומי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אישתי ניסתה להשיג אותם במשך מספר ימים ולא הצליחה. כל הזמן הטלפון מתנתק. לבסוף שלחה מייל מפורט עם כמה שאלות וחזרו אליה במייל אחרי יומיים עם תשובות. אני מאמין שהם מוצפים בפניות ושאלות ולא עומדים בקצב.

אסף

Sent from my MI 8 using Tapatalk

פורסם

חבורה של חארות רמה גבוהה. הרגע התקשרתי, חיכיתי 20 דקות לנציג, בסוף ענה מישהו, צעקות ברקע, והשיחה נותקה אחרי 2 שניות.

 

לאיזה כתובת אשתך שלחה מייל? כבר פעמיים שלחתי להם הודעה דרך ה"צור קשר" במידע האישי (פעמים קודמות לפני הקורונה ענו לי די מהר וטיפלו במה שביקשתי יפה), אבל אין קול ואין עונה.

פורסם

ובנתיים בירושלים:

ציטוט

האדמו"ר מבעלזא, הרב ישכר דב רוקח, פונה למחלקת טיפול נמרץ קורונה בבית החולים הדסה עין כרם. לפני שבוע וחצי השתתף האדמו"ר בחתונת נכדו שנערכה בהשתתפות אלפי חסידים באולם סגור בירושלים, בניגוד לתקנות הקורונה.

 

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

כן, כבר מצטטים את גמזו מדבר על סגר בתשרי.

נדמה לי שכתבתי את זה, אבל אני לא מבין למה אני צריך להענש על מה שקורה במגזר החרדי או הערבי.

 

 

אף אחד לא יענש

אנשים יסעו לעשות בצימרים או יסעו לדודים יום לפני...מי שיש לו משפחה גדולה יסגור מתחום סוויטות ונגמר הסיפור

מה שהיה פה בפסח לא יחזור שוב גם אם יהיה גל שמיני עם 4000 חולים ביום

לפני 5 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אני חושב שיש כאלה שלא אכפת להם שיהיה סגר כללי, העיקר שיהיה מישהו להאשים.

ואם זה מישהו שבעברו היה מתנגד קולני לסגר - מה טוב.

 

אם חושבים שאנחנו לקראת סגר

למה פותחים את השמיים ומאשרים מופעים ל 1000 איש?

לפני 5 שעות, bagira כתב:

יש כאלה שחושבים (בצדק מסויים) שרק סגר יוריד את המספרים משמעותית וצריך לעשות את זה כבר עכשיו, לפני פתיחת שנת הלימודים ולפני חגי תשרי.

 

אז יעשו סגר לשבועיים יורידו את המספרים

ואז יגמר הסגר ובוא תספר לי מה יקרה בדיוק?

אנשים יפסיקו להסתובב? יפסיקו לבלות ? בזמן הסגר בחגים אתה חושב שאנשים לא יסעו עם כל המשפחה לחופשה וידביקו שם ? 

יגמר הסגר המספרים יעלו שוב

זה לא פתרון

×
×
  • תוכן חדש...