Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

בוא, ברים עם שרפרף מעץ לוקחים 30 שקל על בירה ומקבל חוויה של לשבת בחוץ ולהזיע ושום דבר מעבר

אריא מחייב אותך להזמין ב 2500 ל 4 אנשים אם אתה רוצה שישמרו לך מקום, דיג'יי טכנו טוב ברקע ובחורות הצגה לרוב

הייקו 250 לכל כיסא משקיף על כל תל אביב

פופה מקום של חברים ❤️

ולרוב הבחורות הכי שוות בארץ יושבות במקומות האלה

 

בכל מקרה

קפצתי לבקר ידידה שגרה בשרונה והייתי חייב לצלם את הברים...גם הקלארו מפוצץ

גם בטשון של הדגים בקרליבך

אין מקום אחד פנוי

לא יודע על מי עובדים כאן שאנשים מפחדים

 

פורסם

 

לא עובר סלקציה אם אתה לא בא עם מרצדס וחונה באדום לבן או בנכים 😇

אני לוקח את הרכב של האישה מהבושה לבוא עם שלי

 

איפה הימים שכל הכניסה לרחוב הארבעה הייתה סגורה כי כולם רצו להחנות קרוב לכניסה למסה..מעניין אם אי פעם זה יחזור

פורסם




ולרוב הבחורות הכי שוות בארץ יושבות במקומות האלה
 


בתור אחד שבשוק אשמח לשמוע עוד על הבחורות הכי שוות האלו
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני כשעה, Potato כתב:

אני אשים את המפתח של המאזדה על השולחן ליד הכוס הן בטוח יקפצו עלי שם 😂😂

לך תדע, אולי יקפוץ עליך איזה מעצב שיער שחושב שזו מיאטה.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
 
למה שלא תלך לבדוק ?
כתבתי פה את השמות של המקומות זה לא סוד
אני מאלה שחונים בחניות נכים כי מותר לי, לא כי הם חארות שרוצים לחנות קרוב

בהתאמה - גם הבחורות שם לא מעניינות אותי
(ואני אותן, כמובן)
פורסם (נערך)

לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

המשבר הכלכלי הולך ומחמיר

אז נכון שאנשים יושבים בברים, אבל כנראה שכבר לא עושים חשבונות של 100 שח לסועד

ולא מתפזרים עם קניות ולא מבזבזים כמו פעם

מעניין מתי זה יתפוצץ ונראה פה שהשלכות

 

לפני 47 דקות, SlowRide כתב:

לך תדע, אולי יקפוץ עליך איזה מעצב שיער שחושב שזו מיאטה.

 

 

זה לא קהל של מיאטה שם😅

לפני 34 דקות, pl7410 כתב:

אני מאלה שחונים בחניות נכים כי מותר לי, לא כי הם חארות שרוצים לחנות קרוב

בהתאמה - גם הבחורות שם לא מעניינות אותי
(ואני אותן, כמובן)

 

אנחנו אוהבים אותך תהיה חזק

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...