Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

והנה אחד הדברים שהכי חיכיתי להם קורה

זוכים של מחיר למשתכן מבקשים לבטל את הרכישות כי לא עומדים בתשלומים

אולי סוף סוף נצליח לתפוס באר יעקב

 

כרגיל אתה טועה. זוכים מבקשים לאפשר להם למכור את הדירה, לא לבטל את הרכישה- ההבדל עצום, בתרחיש אחד הם נהנים מרווח של 100-600 א' ש"ח, בתרחיש השני מאבדים 2% מעלות הדירה. כשיחליטו לוותר על הזכיה ולשלם 2% תדע שהמצב באמת בעייתי, עד אז זה ניסיון לתפוס טרמפ על הקורונה כדי לממש רווח מהיר.

פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

לא חושב שהמלון הזה נראה יותר טוב כשלא היה קורונה

טוב שלא הבאת דוגמא את מלון דיוויד ...המלון היחיד שאני דורך בו בים המלח זה הרודס ורק חדר עם בריכה פרטית

מעבר לזה אף מלון שם לא יותר טוב מאוהל

 

דבר ראשון להרודס אין בריכה פרטית אלה משותפת לאיזה 20 חדר והיא לא בריכה אלא תעלה.

דבר שני, אני ממליץ בחום על מלון מילוס. יש מספר חדרים עם בריכה נחמדה מאוד במרפסת. ממליץ לך.

האנשים שיש פה עשירים לפי מצב המכוניות בחנייה. 

רק בקשה קטנה. שאתה מגיע לפה, כמה ימים ליפני שלח לי הודעה פרטית אני רוצה לבוא לשבת איתך חצי שעה ולהבין מי אתה.

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

חושב שבתי המלון בים המלח הם ברמה של אוהל, מפנטז על דירה זולה בבאר יעקב - לך תבין.

 

יש ברמה נמוכה:

לאונרדו אין \ הוד מוגדרים כאלו.

קראון פלאזה -דייויד - רויאל - ספא קלאב -ישרוטל גנים , לאונדרו קלאב הכל כלול-> בינוניים

יוקרה- מילוס,הרודס, ישרוטל ים המלח.

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 42 דקות, Blaz00r כתב:


בבאר יעקב יש את הבחורות הכי שוות בארץ?

הכי כיף לחנות שם על 2 חניות נכים עם הג׳יפון

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 53 דקות, eladns כתב:

 

רק בקשה קטנה. שאתה מגיע לפה, כמה ימים ליפני שלח לי הודעה פרטית אני רוצה לבוא לשבת איתך חצי שעה ולהבין מי אתה. 

חצי שעה לא יספיק לך.

תצטרך כמה שעות טובות.

או מצד שני, יודע מה? אולי יספיק לך 3 דקות.

אבל זה אחד משני התרחישים. לא באמצע.

פורסם
לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

חושב שבתי המלון בים המלח הם ברמה של אוהל, מפנטז על דירה זולה בבאר יעקב - לך תבין.

 

 יבגני נו, זה להשקעה...

  • אהבתי 1
פורסם

למי עוד כאן סיפרו שכמות המתים מקורונה נמוכה יותר, כי "דוחפים" באופן סיטונאי מי שמת לסטטיסטיקה?

 

אז מסתבר שהמצב, איך נאמר, קצת הפוך

 

אמ;לק: ביולי-אוגוסט נפטרו 53 קשישים מקורונה, שלא נספרו במניין, צפוי תיקון לאחור שיעלה את מספר המתים מ-719 ל-772

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, eladns כתב:

בוא נדון את הבחור לכף זכות כמו כל יהודי טוב אוהב אדם

אתה דן על פי היכרות לא סתם.

לפני 2 שעות, eladns כתב:

בוא נדון את הבחור לכף זכות כמו כל יהודי טוב אוהב אדם

אתה דן על פי היכרות לא סתם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

עוד החלטה מטומטמת של המדינה אשפה הזאת

לעשות סגר מיותר בחגים

במה זה בדיוק יעזור כשכולם עושים מה שבא להם לפני ואחרי החג ??

סתם מאלצים אנשים ליפול על המשפחה במשך יומיים ולהתקע שם

עזבו שלא נותנים לבנאדם להתפרנס פה בכבוד, עכשיו גם כשויתרנו על הפרנסה לא נותנים לנו להנות מהחיים

מתחיל לשקול ברצינות לטוס מפה עד שיחזרו האירועים והמופעים

 

לפני 14 שעות, BarryG כתב:

כרגיל אתה טועה. זוכים מבקשים לאפשר להם למכור את הדירה, לא לבטל את הרכישה- ההבדל עצום, בתרחיש אחד הם נהנים מרווח של 100-600 א' ש"ח, בתרחיש השני מאבדים 2% מעלות הדירה. כשיחליטו לוותר על הזכיה ולשלם 2% תדע שהמצב באמת בעייתי, עד אז זה ניסיון לתפוס טרמפ על הקורונה כדי לממש רווח מהיר.

 

אתה רואה את הדברים לא נכון

היו המון טיפשים שקנו דירה בלי שהיה להם אפילו 100,000 שקל ביד

השיגו מפה ומשם ובסוף קנו

בידיעה שהם לוקחים משכנתא של 900,000 ואין להם מושג מאיפה יביאו כסף למטבח מיזוג וכו'

 

עכשיו אם פתאום אם נכנסים לצרות

הם ימכרו את הדירה בכל מחיר, העיקר למכור

 

מצחיק שלאנשים כאן קשה להאמין שיש לא מעט אנשים שהסתבכו ולא יודעים איך לצאת מהבלאגן הזה

לפני 12 שעות, eladns כתב:

דבר ראשון להרודס אין בריכה פרטית אלה משותפת לאיזה 20 חדר והיא לא בריכה אלא תעלה.

דבר שני, אני ממליץ בחום על מלון מילוס. יש מספר חדרים עם בריכה נחמדה מאוד במרפסת. ממליץ לך.

האנשים שיש פה עשירים לפי מצב המכוניות בחנייה. 

רק בקשה קטנה. שאתה מגיע לפה, כמה ימים ליפני שלח לי הודעה פרטית אני רוצה לבוא לשבת איתך חצי שעה ולהבין מי אתה.

 

אין בים המלח אף מלון שמתחרה בהרודס

והבריכה שם מספיקה לי כל עוד נותנים להכנס בכל שעה כולל בלילה

מה לי ולך שנשב ? מי אני ? בנאדם פשוט כמו כולם פה

לפני 12 שעות, Blaz00r כתב:


בבאר יעקב יש את הבחורות הכי שוות בארץ?

 

יש שם דירות 4 חדרים שאני רוצה לקנות

לפני 15 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אתה כל הזמן מנסה לנבא, כשאתה מצליח אתה חוגג, כשאתה נכשל אז "את מי זה מעניין", וככה אתה רושם לעצמך לכאורה 100% ניבוי, כי "את אף אחד לא מעניין" כשאתה טועה.

כמו ההוא שרודף אחרי הבחורה, וכשהיא מסרבת לו אז "מי בכלל רוצה אותך יא מכוערת?".

 

אני הפסקתי לבנות על מחיר למשתכן, יש שר שיכון חדש, התוכנית הזאת רצה על אדים וגם אלה נראים שהולכים להיגמר.

ואני לכאורה זוכה כבר בראשון.

 

אתה לא הוכחת בשום מקום שאם לא היה סגר לא הייתה פגיעה

אני אומר שלא הייתה

וגם אם כן היא הייתה מזערית

אבל כשאתה רואה עסקים נסגרים אתה מחליט שזה בגלל שהם היו כושלים בלי קשר לקורונה אז מה זה משנה

 

בתאריך 18.8.2020 בשעה 14:26, Ragnar כתב:

לפי מתווה הרמזור: אולמות התרבות ייפתחו בתחילת ספטמבר

 

כשבוע אחרי שאושר לקיים אירועי תרבות באוויר הפתוח, הודיע היום השר חילי טרופר על הקלה נוספת • על פי המתווה המסתמן, האירועים יפעלו תחת הגבלות מסוימות אך לא תהיה מניעה לקיימם באולמות סגורים • שר התרבות: "העת להחיות את עולם התרבות"

 

מעבר לכך, מדברים על הופעות חיות גם כן.

מנגד - שום מילה על עולם הקולנוע.

 

בוא נתמקד רק במה שמכניס לנו כסף 🧐

לפני 12 שעות, יבגניפ כתב:

חושב שבתי המלון בים המלח הם ברמה של אוהל, מפנטז על דירה זולה בבאר יעקב - לך תבין.

 

לא מפנטז על שום דירה

מסתפק בדירה צנועה בתל אביב ולא מתכוון לזוז מפה בקרוב

אבל מאמין שבאר יעקב אחלה מקום ששווה לקנות שם

אם הייתי קונה בב"ש אז אני הולך לגור שם ?

 

ובתי מלון בים המלח אחד אחד הם לא יותר מאוהל

חוץ מהרודס שבאמת אף פעם לא מאכזבים

במיוחד אם אתה לוקח את החדר עם הבריכה אתה מנותק מהכל ונהנה גם מהטרקלין

 

לפני 9 שעות, yohai71 כתב:

 יבגני נו, זה להשקעה...

 

הוא יגיע לזה בסוף

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 7 שעות, Transporter כתב:

אבל מאמין שבאר יעקב אחלה מקום ששווה לקנות שם

אם הייתי קונה בב"ש אז אני הולך לגור שם

גועל נפש באר יעקוב.

במקומך הייתי קונה כמה דירות בבת ים באיזה בניין רכבת ברמת יוסף ומחכה לפינוי בינוי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 8 שעות, Transporter כתב:

הוא יגיע לזה בסוף

כן שמע.. זה היה מאוד מורכב להבנה, ולרגע חשבתי שאתה רוצה לגור בנסציונה ולשתות קפה במרכ המסחרי במקום רביבה וסיליה.

אני פשוט סתם מנסה להבין למה אוליגרך כמוך לא קונה להשקעה במרכז ת"א או גבעתיים או רמת גן. אתה יודע כמה פרויקטי פינוי ביני פוטנציאליים יש פה? 

לפני 9 דקות, SlowRide כתב:

במקומך הייתי קונה כמה דירות בבת ים באיזה בניין רכבת ברמת יוסף ומחכה לפינוי בינוי.

מה יש מתחת לביטוח לאומי? מה הרמה הבאה? soup kitchen? מרק לוינסקי?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...