Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מאפשרים מופעים בדיוק לשבועיים.

ברגע שימצאו של 3-4 חולים יגידו שמסוכן ויסגרו.

יהיה אותו סיפור כמו עם המסעדות והברים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

ובנתיים בירושלים:

 

 

רגע, זה ההוא מהחתונה המפורסמת עם אלפי האנשים ב"קפסולות"?

פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Potato כתב:

מאפשרים מופעים בדיוק לשבועיים.

ברגע שימצאו של 3-4 חולים יגידו שמסוכן ויסגרו.

יהיה אותו סיפור כמו עם המסעדות והברים.

 

רק שהמסעדות וברים עובדים כרגיל מאז שנפתחו

לכל מסעדה יש טיעון  למה מותר לה להכניס 100% תפוסה

בוא נדבר רגע על מסעדות

 

מקדונלדס באיזה חור בצפון

מרווח בקושי 1מ' בין שולחן לשולחן בחוץ

בנוסף לזה לא נותנים לאנשים להכנס חופשי  (שזה הדבר היחיד שבאמת אוכפים שם)

אז לא רק שהשולחנות בחוץ אחד על השני, נוצר גם תור בחוץ לכניסה

 

לעומת זאת יש לידם ארומה שבאמת אוכפים את הכללים

אז אתה רואה חלל דומה, עם מרווחים עצומים בין השולחנות , ומבין כמה שמקדונלדס שמים זין וארומה עושים מה שהחוק דורש

אבל על זה אף אחד לא מדבר

 

20200816_22162823.jpg

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 50 דקות, Transporter כתב:

אם חושבים שאנחנו לקראת סגר

למה פותחים את השמיים ומאשרים מופעים ל 1000 איש?

 

מאותה סיבה שאיפשרו מסעדה בטייק אווי אבל לא ישיבה בחוץ, או כל דבר שבו הממשלה דיברה ב-2 קולות, פוליטיקה.

 

חוצמזה לא אמרתי שאנחנו לקראת סגר, אלא שיש בממשלה מי שאדיש לנושא הסגר, אבל הוא לא פועל באופן אקטיבי להביא לסגר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה נקרא לשמור אופציות.

בפוליטיקה אתה לעולם לא מתנדב לוותר על אופציות.

בערך כמו שהאופציה הצבאית נגד הגרעין האיראני על השולחן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 28 דקות, Potato כתב:

יהיה אותו סיפור כמו עם המסעדות והברים.

אני לא כ"כ עוקב אחרי התקנות במדויק, אבל הברים באזור שלי פתוחים רגיל לחלוטין.

בסוף התקנות פשוט יהפכו לעוד מס. אנחנו אוהבים עוד מס.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

בנוגע לאותו אדמו"ר - אני נגד שמחה לאיד, אז אני לא אשמח, אבל לפעמים יש כאלה שרק ככה לומדים, ובכל זאת מאחל לו רפואה שלמה ושיחזור בתשובה מלאה אחרי החתונה הזו, מבלי שמישהו ישלם על כך בחייו.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה קצת שמחה לאיד, לכן איחלתי לו רפואה שלמה ושיחזור בתשובה מבלי שהוא ואחרים ישלמו על כך בחייהם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 37 דקות, flytomars כתב:

 

רגע, זה ההוא מהחתונה המפורסמת עם אלפי האנשים ב"קפסולות"?

כן

לפני 7 דקות, m3x7r3m3 כתב:

בנוגע לאותו אדמו"ר - אני נגד שמחה לאיד, אז אני לא אשמח, אבל לפעמים יש כאלה שרק ככה לומדים, ובכל זאת מאחל לו רםואה שלמה ושיחזור בתשובה מלאה אחרי החתונה הזו, מבחי שמישהו ישלם על כך בחייו.

 

לא חושב שיש מישהו שמאמין שהתהלות של 10,000 או 20,000 איש לא  יכולה לגרום להדבקה

לפני 17 דקות, m3x7r3m3 כתב:

זה נקרא לשמור אופציות.

בפוליטיקה אתה לעולם לא מתנדב לוותר על אופציות.

בערך כמו שהאופציה הצבאית נגד הגרעין האיראני על השולחן.

 

אין בעיה אז שמרו את כל האופציות

שמרו את האופציה של התוכנית שמתחילה ב 1.9 ובהדרגה יאשרו התקהלויות עד 1000 בחוץ 500 בפנים

שמרו את האופציה של סגר

שמרו את האופציה של קץ האנושות

שמרו הכל

 

כל פעם ישלפו את מה שמתאים למה שקורה בפועל

וככה תמיד הממשלה תגיד שהיא ידעה בדיוק מה קורה

פורסם

אני מאמין שהוא ידע שיגרום להדבקה, רק שבעיניו החתונה של הנכד הייתה שווה יותר מההדבקה. או במילים אחרות יותר חשובה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...