Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 שעות, khalil כתב:

 

עכשיו שמתי לב, מנהל מלר"ד של רמב"ם הוא מהחותמים על העצומה נגד הסגר. גם מנהל שירות מיון פנימי במחלקה לרפואה דחופה, בי"ח כרמל, שני אלה שכנים שלך.

אתה לא יכול לטעון ששני אלה גם אין להם סטטיסטיקה או תמונה למצב אצלם.

ומנהל רמב"ם זועק לעזרה. ומנהלי מחלקות מעלים לפייסבוק פוסטים של חוסר אונים. דרך אגב, כדאי לחפש את הפוסטים של האחיות. הן הרבה יותר פתוחות בביטוי המצוקה.

 

את תמונת המצב יש למנהלי בתי חולים ולמי שאחראי עליהם. אני אחזור בפעם ה-32: ההסתכלות על מספר חולי הקורונה מטעה. אתה צריך להסתכל על התמונה הרחבה של הפעילות בבית החולים, ובעצם יותר מזה, מה קורה בשלוחות שלו בקהילה. אני ממש לא משוכנע שמנהל חדר המיון מודע להורדת פעילות אלקטיבית או חצי אלקטיבית במחלקות. הוא רואה מיטות ריקות שקולטות את האשפוזים שלו, אבל הוא לא רואה את החולה שממתין בבית לניתוח.

 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כל אחד בוחר להקשיב למי שהוא רוצה. אתה למי שמייצר פניקה. אחרים לאחרים.

להניח שאתה רואה את התמונה הרחבה של הפעילות בבית החולים יותר ממנהל חדר המיון זה אחלה, אבל אפשר לפקפק בזה גם.

 

אבל, שוב, מה אתה מצפה שיקרה בעוד חודש? חוץ מזה שלא יהיו יותר מסעדות, אבל זה לא מעניין אותך כידוע.

 

ישראל לא יכולה להרשות לעצמה עוד חודש של סגר. ובסוף זה מתחבר גם למציאות שלך - רק מכיוון אחר. אם כולם יהיו מובטלים לא יהיה אף אחד שיוכל לממן מערכת בריאות או שום דבר אחר.

 

כן התחלואה עולה. כן היא עדיין סקטוריאלית. ובזה צריך לטפל. לא להעניש אותי או אחרים.

 

 

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, sperial כתב:

ומנהל רמב"ם זועק לעזרה. ומנהלי מחלקות מעלים לפייסבוק פוסטים של חוסר אונים. דרך אגב, כדאי לחפש את הפוסטים של האחיות. הן הרבה יותר פתוחות בביטוי המצוקה.

 

אם זה נכון למרות שאני בספק משרד הבריאות צריך להודיע על מצב חירום ולפעול בהתאם.

ביטול חופשות של כול הצוותים הרפואים ממחר בבוקר ולהחזיר את כול צוותי הרפואה הנמצאים בחופשה בחו"ל בצו 8 בכדי להתמודד עם המצב החמור בבתי-החולים.

 

ניוד כוח אדם מהמרפאות שנמצאות בקהילה לטובת בתי-החולים. היום במרפאות של הכללית האחיות הרופאים עובדים ב-1/4 כוח מה זה 1/4 כוח ?
אחות שמקבלת בשעה 2 פציינטים לקבלת זריקה ובשעה 12:00 נעלמת מהקופה וחוזרת ב-16:00.

 

היום בכללית הרופאים והאחיות עובדים בשאנטי.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מי יממן אותי לכל אורך התקופה? אם המדינה עוצרת את תשלום החל"ת אני יוצא לרחוב ומגייס את הצבא לצידי.

פורסם
 
כנראה ב-4 ימים האלה הפוזיצטיה שלה ושל גמזו השתנתה 
 
https://www.mako.co.il/news-israel/2020_q3/Article-a9aabb7f4477471026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802
 
גמזו בובה, לא רואה איך הוא קובע משהו, בגלל זה ברבש סירב לתפקיד.
שינוי הכיוון שלה מעניין, נראה מה יתפתח הלאה.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

פורסם

סתם מעדכן שחבר קיבל אתמול בדיקת קורונה חיובית 'גבולי' או משהו כזה. כל המשרד שלו נכנס לבידוד היום, עשה בדיקה נוספת ויצא שלילי מסתבר...

 

טוב. סגר החל מראש השנה ועד סוכות בערך.. גמרו עלינו.

פורסם

 

הנושא כבר נחרש ממספר כיוונים.

לצורך זיהוי הRNA  של הנגיף משכפלים את הדגימה במספר מחזורים.

כל מחזור מגדיל את כמות ה RNA פי 2. 

אפשר לדגום אחרי 30 מחזורים או אחרי 40 מחזורים (או כל מספר מחזורים שאתה רוצה).

בישראל קופות החולים מבצעות 40 מחזורים , מה שמעלה את רגישות הבדיקה מצד אחד , אבל מאבחן גם חולים עם מעט מאוד נגיפים שיתכן שלא חולים כלל , או שעדיין לא חולים , או שהיו חולים והבריאו ויש להם קצת נגיפים.

 

בחו"ל ובהדסה עושים רק 30 מחזורים , אז הבדיקה שלהם פחות רגישה. 

אני מניח שהחבר עשה בדיקה ראשונה בקופת החולים ואז רץ לעשות בדיקה שנייה פרטית.

אם זה המצב אז מבחינת המדינה הוא חולה, הבדיקה השנייה לא נחשבת לצורך ביטול קנס של 5,000 ש"ח 

פורסם

בבקשה תעזרו לי איבדתי את הכיוון.

 

לפני יותר מחודש גמזו נכנס לתפקיד וקיבל את עזרת הצבא במאות חיילים+ציוד בכדי לקטוע את שרשרת ההדבקה נכון ?

 

מה הצבא עשה עד כה ?

מה גמזו עשה חוץ ממצגת שגנב ממשרד התחבורה עם תמרורים ?

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 14 שעות, יבגניפ כתב:

יהרגו סופית את ענף המסעדנות בארץ.

ישאירו עוד מאות אלפי בני אדם בלי עבודה ועתיד כלכלי.

ואז מה?

ואז עוד חודש וחצי נגלה ש״במקרה״ שוב יש עליה בדיוק באותן הערים האדומות.

 

 

האמת ? מגיע להם

הם שמים זין על כל הנחיה אפשרית

אמרו להם 30 איש בחוץ , שמים 250

חתיכת זכוכית שמגיע לבנאדם לביצים "מונעת מהנגיף לעבור" 

דיי עם הבדיחה הזאת

 

שיתרסקו פה קצת מלונות ומסעדות ושיתחילו לאכוף את כולם באותה צורה

 

לפני 12 שעות, יבגניפ כתב:

 

אני לא יודע אם ניסיון לייצר חיסון עדר זה דבר טוב או לא. נראה שגם אנשי מקצוע לא בדיוק מסכימים אחד עם השני על זה. גם אם לא מאמצים את הגישה הזו, סגר כללי בישראל הוא כשלון קיצוני של המדינה. ואין איך ולמה להצדיק ולהסביר אותו. 

 

ב 5 חודשים האחרונים לא עשו פה שום דבר כדי למנוע את התחלואה

פשוט לא עשו כלום

חוץ מלהגיד שחתונות זה הגורם להכל

לא עשו שום דבר שבאמת ימנע

כולם רואים ויודעים שמלונות ומסעדות מפרים הנחיות ואף אחד לא הולך לאכוף שם

אף אחד לא חשב לצמצם את כמות האנשים שיכולים להכנס בסניפים של  רמי לוי שופרסל וכו'

בעצם הכל כמעט ממשיך כרגיל וה"כמעט" הזה לא מונע את ההדבקות

 

הציבור לא מקשיב ולא יקשיב להנחיות כי הן טיפשיות

האכיפה סלקטיבית

וזה בדיוק מה שיהיה עוד חודש אחרי הסגר שגם אותו לא כל כך יכבדו

לפני 14 שעות, יבגניפ כתב:

אבל סגר לא ממגר את הקורונה. הוא יכול להאט את התפשטות המגפה.

אבל אחכ חוזרים לנקודת האפס, בה כל אחד עושה מה שבא לו.

אז מה זה נותן?

 

 

ככה או ככה זה מטומטם

"סגר בשביל שלא תפגשו את המשפחה בחגים"

אז יגמר הערב חג, יגמר הסגר, וכולם יסעו למשפחות

מה עשית בזה?

כולם למדו את השיטה נוסעים יום לפני

אנשים לא מוכנים לוותר על החיים שלהם

חיים = בילויים חברים משפחה וכו'

אף אחד לא יסכים להעביר שוב את החג לבד בבית

אף אחד לא יסכים לשבת חודש שלם בבידוד

ימצאו דרכים יצירתיות לעקוף את זה

לפני 11 שעות, borsood כתב:

יוכרז מרד סטייל סאלם\ליברמן\מסעדנים

יהיה בלגן

 

הלוואי

  • רעיון טוב! 1
פורסם

נכון . ימצאו דרכים לתחמן את המערכת . בהעדר משמעת (גם קואליציונית) או חיסון: פשוט יהיה עוד סגר ואח"כ עוד אחד . עוד עסקים ייסגרו. אולי בסגר הרביעי ייפול האסימון .
סגר בהחלט עוזר לבתי חולים להתנהל בלי תקציב.
חברי הכנסת החרדים שהשתתפו השבוע בחתונת הענק של נכדתו של האדמור מווילניץ' אפילו לא חטפו נזיפה. שלמות הגוש.

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, מרק10 כתב:

 

אם זה נכון למרות שאני בספק משרד הבריאות צריך להודיע על מצב חירום ולפעול בהתאם.

ביטול חופשות של כול הצוותים הרפואים ממחר בבוקר ולהחזיר את כול צוותי הרפואה הנמצאים בחופשה בחו"ל בצו 8 בכדי להתמודד עם המצב החמור בבתי-החולים.

 

ניוד כוח אדם מהמרפאות שנמצאות בקהילה לטובת בתי-החולים. היום במרפאות של הכללית האחיות הרופאים עובדים ב-1/4 כוח מה זה 1/4 כוח ?
אחות שמקבלת בשעה 2 פציינטים לקבלת זריקה ובשעה 12:00 נעלמת מהקופה וחוזרת ב-16:00.

 

היום בכללית הרופאים והאחיות עובדים בשאנטי.

 

בוא אגלה לך משהו: האיסור על עובדי מערכת הבריאות לצאת לחו"ל קיים כבר יותר מחצי שנה, ומוארך כל הזמן. 

 

ניוד של כוח מהמרפאות לבתי החולים לא יקרה משתי סיבות. האחת היא שהם דרושים בקהילה, והשניה היא שהם לא יהיו יעילים בבתי החולים, הם לא יודעים את העבודה (כפי שצוותי בתי החולים ילכו לאיבוד לגמרי בקהילה).

 

אם מישהו עובד בשאנטי זה רק כיוון שחולים מזמינים תור אבל לא מגיעים. וזו בהחלט תופעה שקיימת. וכל הכבוד לך שאתה מכיר את סידור העבודה של כל אחות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...