Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

חליל, אני לא מכיר את ססטיסטיקת התפוסה של בתי החולים. אולי לך יש מקורות ותוכל להציג נתונים.

 

מה שאני מכיר היטב אלה מחלקות שמפחיתות פעילות, עד כדי אפס מוחלט. אתה יודע, מחלקה סגורה אינה עמוסה, אבל החולים לא מקבלים טיפול, או מעמיסים מחלקה אחרת או בית חולים אחר.

 

יבגני, סגר לא שווה, אלא אם הוא נאכף באדיקות, מה שקשה לי להאמין שיקרה כאן. אולי במקום סגר כללי אפשר סגר אזורי, אבל צריכה להיות פעילות שתמנע זליגת חולים בין אזורים. ההשהיות רק מגבירות את תנועת החולים. אבל אם מתחילה תנועה של העברת חולים מאזור לאיזור, ולפי העיתונות זה כבר קורה, העומס בבתי החולים יפגע גם באזורים הפחות נגועים.

 

דייויד, בחרת איזור נהדר. לפני כמה שנים עשיתי שבוע משפחתי בין מאסטריכט למיינץ. רק זכרונות טובים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 41 דקות, khalil כתב:

התשלום בחיי האדם יהיה הרבה יותר כבד אם נתמודד עם עונת שפעת + קורונה, בתי החולים לא עמוסים עכשיו, רק מחלקות הקורונה.

והטענה הזאת של "תשלום בחיי אדם" היא דמגוגית ספיריאל, התמודדות עם מחלות גובה חיי אדם, כך היה מאז ומעולם, ותמיד הפתרון הוא איזון ולא אשליה שאפשר למנוע מוות.

 

לא תהיה עונת שפעת ביחד עם קורונה.

שפעת מדבקת פחות מאשר קורונה,  לשניהם יש אותם מנגנוני הדבקה.

ולכן , במצב של היום עם ההגבלות שקיימות היום אין סיכוי לשפעת לתפוס.

 

 

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

סגר דורש אכיפה, ברור. הסגר על בני ברק הצליח בסיבוב הראשון.

 

 

 

תבדוק את ה R0 באיזורים הירוקים והכתומים , גם בהגבלות הקיימות הוא גבוה מ-1 ברוב הארץ. 

תוכנית הרמזור משחררת הגבלות באיזורים ירוקים , לכן ה R0 יעלה באיזורים הירוקים ויביא אותם מהר יותר למצב אדום.

 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

חליל, אני לא מכיר את ססטיסטיקת התפוסה של בתי החולים. אולי לך יש מקורות ותוכל להציג נתונים.

 

אין לי סטטיסטיקה כי לא נותנים, שוב, תראה את הדיון בועדת הקורונה, אתה תופתע, אבל איכילוב אומרים שאין עומס ולניאדו אומרים שאין עומס, מהיכרות עם בתי החולים פה אין עומס.

אני מהנדס, ודרישה בסיסית בשביל לפתור בעיה, צריך לכמת אותה, אני לא אומר שבתי החולים מחוייבים לדווח לאזרחים מודאגים כל הזמן, אבל לפחות לועדה חריגה בכנסת שהוקמה לשם הבעיה הזאת ספיציפית.

 

לפני 3 דקות, korola כתב:

 

לא תהיה עונת שפעת ביחד עם קורונה.

שפעת מדבקת פחות מאשר קורונה,  לשניהם יש אותם מנגנוני הדבקה.

ולכן , במצב של היום עם ההגבלות שקיימות היום אין סיכוי לשפעת לתפוס.

 

 

 

אין לנו מושג קלוש להשוואה, בהלה כזאת ובדיקת PCR בהיקפים של מעל 10% מהאוכלוסיה לא היתה.

פורסם

אז מה המטרה? להביא את כולם לאדום?

סגר לילה יעצור הדבקה באיזור המרכז,כל מקומות הבילוי יהיו סגורים ואנשים ישבו בבתים עם חברים.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 18 דקות, korola כתב:

תוכנית הרמזור משחררת הגבלות באיזורים ירוקים , לכן ה R0 יעלה באיזורים הירוקים ויביא אותם מהר יותר למצב אדום.

אז במקום לשחרר הגבלות שפשוט יוסיפו רק הגבלות למי שאדום. 

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
Just now, SlowRide כתב:

אז במקום לשחרר הגבלות שפשוט יוסיפו רק הגבלות למי שאדום. 

 

 

רעיון טוב, אבל תקרא את התוכנית ותשווה אותה למצב המגבלות של החודשיים האחרונים. 

רק בתחום האדום ההגבלות חמורות יותר ממה שהיה בחודשיים האחרונים על כל הארץ .

כל שאר האיזורים (ירוק- צהוב וכתום)  מקבלים הקלות ביחס למצב המגבלות של החודשיים האחרונים.

 

אבל בפועל , גם איזורים ירוקים וגם איזורים צהובים ה R0 גבוה מ-1 , לכן התוכנית לא רלוונטית. 

לפני חודש וחצי שכתבו אותה זה לא היה נראה ככה, אבל עכשיו כולם סגורים בפוזיציה ולכן ממשיכים פול גז 

לפני 2 דקות, David32 כתב:

טוב, מתי אתם יוצאים מהסרט שהולכים להגביל רק חרדים?

 

אני בעד להגביל רק את מי שרוצה, יהודים , ערבים, חרדים , אתיאיסטים, אריתראים... 

שיעשו מתחמים ( כמו בגטו) , כל מתחם יחליט איזה הגבלות הוא רוצה (דמוקרטיה - פריימריז כמו ביש עתיד).

אבל, ניתן לעבור רק ממתחמים באותו רמת הגבלה, מי שבחר לגור באיזור ללא הגבלות לא יכול לעבור לאיזור עם הגבלות 

פורסם (נערך)
לפני 41 דקות, sperial כתב:

חליל, אני לא מכיר את ססטיסטיקת התפוסה של בתי החולים. אולי לך יש מקורות ותוכל להציג נתונים.

 

מה שאני מכיר היטב אלה מחלקות שמפחיתות פעילות, עד כדי אפס מוחלט. אתה יודע, מחלקה סגורה אינה עמוסה, אבל החולים לא מקבלים טיפול, או מעמיסים מחלקה אחרת או בית חולים אחר.

 

יבגני, סגר לא שווה, אלא אם הוא נאכף באדיקות, מה שקשה לי להאמין שיקרה כאן. אולי במקום סגר כללי אפשר סגר אזורי, אבל צריכה להיות פעילות שתמנע זליגת חולים בין אזורים. ההשהיות רק מגבירות את תנועת החולים. אבל אם מתחילה תנועה של העברת חולים מאזור לאיזור, ולפי העיתונות זה כבר קורה, העומס בבתי החולים יפגע גם באזורים הפחות נגועים.

 

דייויד, בחרת איזור נהדר. לפני כמה שנים עשיתי שבוע משפחתי בין מאסטריכט למיינץ. רק זכרונות טובים.

 

עכשיו שמתי לב, מנהל מלר"ד של רמב"ם הוא מהחותמים על העצומה נגד הסגר. גם מנהל שירות מיון פנימי במחלקה לרפואה דחופה, בי"ח כרמל, שני אלה שכנים שלך.

אתה לא יכול לטעון ששני אלה גם אין להם סטטיסטיקה או תמונה למצב אצלם.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

ההימור שלי: משרד הבריאות ימשיך לשחק במספרים כדי שיהיה סגר: אלרעי (המחליפה של סדצקי) כבר רמזה לזה הבוקר.

הממשלה תתכנס ולא תחליט אד שיגמרו חגיגיות השלום בשבוע הבוא

יוטל סגר עד אחרי שמחת תורה

יוכרז מרד סטייל סאלם\ליברמן\מסעדנים

יהיה בלגן

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 4 שעות, khalil כתב:

אין לי סטטיסטיקה כי לא נותנים, שוב, תראה את הדיון בועדת הקורונה, אתה תופתע, אבל איכילוב אומרים שאין עומס ולניאדו אומרים שאין עומס, מהיכרות עם בתי החולים פה אין עומס.

אני מהנדס, ודרישה בסיסית בשביל לפתור בעיה, צריך לכמת אותה, אני לא אומר שבתי החולים מחוייבים לדווח לאזרחים מודאגים כל הזמן, אבל לפחות לועדה חריגה בכנסת שהוקמה לשם הבעיה הזאת ספיציפית.

 

 

אין לנו מושג קלוש להשוואה, בהלה כזאת ובדיקת PCR בהיקפים של מעל 10% מהאוכלוסיה לא היתה.

 

איזה קטע, פרופ' עידית מטות, הגיעה היום למצב שחזיתי שיקרה.

אומנם היא עדיין דואגת לציין שאם איכילוב הייתה צריכה לטפל רק בלקוחות מצפון תל אביב אז הם היו חזקים. 

אבל זהו, גם היא נשברה היום ומבקשת ש"צריך לבצע צעדים רציניים"

 

image.thumb.png.c88a7b8b28da9b73c97df0f4d4be97d2.png

  • אהבתי 1
פורסם

זה כמה? שלב אחד או שניים לפני שהיא צועקת שיעשו סגר?

 

עוד שיעור ב-Accountability

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כנראה באיכילוב צעקו "אין לנו עומס" מנגד בתי חולים אחרים צעקו אנחנו קורסים.

אז מישהו העלה הצעה - תעבירו חולים לאיכילוב.

וכנראה שהתחילו להגיע האמבולנסים לאיכילוב היא הבינה שצריך לצעוק עצור. 

פורסם

זה מלפני 4 ימים

ציטוט

"סגר לא פותר שום בעיה, זה אמצעי, זאת טכניקה", המשיכה פרופ' מטות, "אנחנו חיים עם הקורונה מזה חצי שנה, בחודשיים-שלושה האחרונים בפעילות מלאה כמעט. אם חשבנו שאנחנו הולכים להיות באיזשהו אירוע קטסטרופלי, אז אנחנו לא נמצאים באירוע הזה".

 

https://www.mako.co.il/tv-morning-news/articles/Article-e2fd299acc16471027.htm

 

מאיפה הציטוט?

פורסם

הרב קורא לישראלים לא להגיע לאוקראינה בגלל שאין להם ציוד מתאים לטיפול במקרים הקשים.

 

האם באוקראינה באמת בתי החולים על הפנים ?

 

https://www.ynet.co.il/health/article/ryYdPJL4P?utm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...