Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, korola כתב:

הבעיה שגם 0.6% עושה הרבה נזק שיש לך 100,000 חולים ביום, זה מוביל ל 600 מתים ביום , 

ואנשים מקבלים צמרמורת מזה.

אבל אם היו מספרים לך שאפשר לסיים את הכל עם 0.6% תמותה , וזה יקח לך 100,000 חולים ביום, 

ובארץ תגיע לחיסון עדר תוך 50-70 יום וגמרנו. 

 

כבר חודש שאתה טוחן לנו פה (ובצדק) שקצב הגידול הוא מעריכי, אז למה אתה מדבר פתאום על X חולים ליום? עברנו פתאום לקצב גידול לינארי?

אם נגיע פה למצב של 100,000 חולים ביום אחד, חיסון עדר יקח הרבה פחות מ-50-70 יום אחרי זה.

 

לפני כשעה, korola כתב:

מסתבר שעל מנת למצוא את ה 3300 נבדקים הם פרסמו ברשתות החברתית באנרים שמזמינים את האוכלוסייה לניסוי.

הבדיקה התקיימה בתחילת אפריל, בתקופה שלא נעשו בדיקות מטעם המדינה, 

לכן יש פה הטייה משמעותית, מציגים את זה כאילו מדובר בחולים ללא תסמינים, אבל בפועל ברגע שאתה מפרסמם ברשתות החברתיות,

אז מי שחושש שהיה לו את המחלה ולא הצליח לקבל בדיקה ציבורית לוחץ על הקליק על מנת לקבל בדיקה חינם.

 

לא הבנתי, מה הקשר בין העובדה שיצרו קשר דרך רשת חברתית לבין ההטיה? גם אם היית פונה לאנשים ברחוב, סביר שהיית רואה נכונות להבדק מהרבה יותר אנשים שחוששים שנדבקו מאשר מכאלה שלא. אם באמת וידאו שהנבדקים לא הפגינו סימפטומים, זה לא משנה אם הם חששו או לא - מדובר בחולים ללא תסמינים.

 

ציטוט

ויש גם את הקטע של חבר מביא חבר, מי שכבר לחץ על הקליק ונרשם לבדיקה חינם מזמין את החברים שלו.

ולכן אם יש קרבה וקורולציה בין ה 3300 נבדקים זה כבר לא בדיקה אקראית באוכלוסיה.

 

תגיד, אתה יודע איך רשתות חברתיות עובדות? רוב החברים של משתמש פייסבוק רגיל לא יוצרים איתו מגע פיזי, לא על בסיס יומי וגם לא על בסיס חודשי.

 

ציטוט

בדקו גם את התמהיל של הנבדקים , נשים לבנות משכילות - חלקם במדגם היה גבוה משמעותית מחלקם באוכלוסייה.

זה לא ממש מפיל את כל המחקר, אך בהחלט מסביר את הפער העצום שיצא במחקר הזה. 

 

זה בהחלט מטה את המדגם, אבל זו הטיה שקל מאוד לתקן כשעושים את הניתוח הסטטיסטי.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם (נערך)

 

לפני 19 דקות, malcishua כתב:

 

כבר חודש שאתה טוחן לנו פה (ובצדק) שקצב הגידול הוא מעריכי, אז למה אתה מדבר פתאום על X חולים ליום? עברנו פתאום לקצב גידול לינארי?

אם נגיע פה למצב של 100,000 חולים ביום אחד, חיסון עדר יקח הרבה פחות מ-50-70 יום אחרי זה.

 

 

למה ככה? גידול מערכי אם אין התערבות במערכת, אבל ראינו גם בארץ וגם בבריטניה שניתן להוריד את ה R0 ל איזור ה 1.

ולכן אם תשחרר את המשק (מה שעשו אתמול) ותגיע ל100,000 חולים ביום, ואז תתערב ותסגור את המשק.

הרי אתה לא מאמין שאם יהיו 100,000 חולים ביום אנשים יסתובבו חופשי ברחוב , נכון?

אז נשאר על איזור ה 100,000 ביום  בממוצע . 

כמובן שזה יתחיל לרדת ואז אנשים ירגישו שוב חופשי לצאת החוצה והמספרים שוב יעלו 

 

 

 

ציטוט

לא הבנתי, מה הקשר בין העובדה שיצרו קשר דרך רשת חברתית לבין ההטיה? גם אם היית פונה לאנשים ברחוב, סביר שהיית רואה נכונות להבדק מהרבה יותר אנשים שחוששים שנדבקו מאשר מכאלה שלא. אם באמת וידאו שהנבדקים לא הפגינו סימפטומים, זה לא משנה אם הם חששו או לא - מדובר בחולים ללא תסמינים.

 

 

אקראי זה אקראי , אם זה לא אקראי אז זה לא אקראי. 

הצורה שם אספו את הנבדקים לא אקראית 

 

ציטוט

תגיד, אתה יודע איך רשתות חברתיות עובדות? רוב החברים של משתמש פייסבוק רגיל לא יוצרים איתו מגע פיזי, לא על בסיס יומי וגם לא על בסיס חודשי.

 

נכון, צודק.  יש הרבה קבוצות שאנשים לא נפגשים אבל יש גם קבוצות של השכונה, של הישוב, של כיתת או גן הילדים. 

 

ציטוט

 

זה בהחלט מטה את המדגם, אבל זו הטיה שקל מאוד לתקן כשעושים את הניתוח הסטטיסטי.

 

 

 

ברור, אולי תחפש את הביקורת ותשבור את הראש עם המבקרים , הם בטח יותר חכמים ממני 

 

 

תקרא את הכל ותחזור לספר לנו

https://medium.com/@balajis/peer-review-of-covid-19-antibody-seroprevalence-in-santa-clara-county-california-1f6382258c25

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

עושים הכל כדי למנוע מהנדל"ן לקרוס.
דיברתי פעם עם מישהו שלקח משכנתא פסיכית ושאלתי אותו האם הוא לא מפחד?
הוא אמר לי שעדיף להיות במצב שלו מאשר במצב שלי כי הוא לא מאמין שיתנו למלא לווים יחד עם הנדלן ליפול.
נראה שהוא צודק.

תמיד אומרים שהמדינה פימפמה במו רגליה את מחירי הנדלן, בספסרות, במיסוי, במכסות (בטון אמרנו? זה במקרה לדעתכם?)... עכשיו אנחנו רואים שהמדינה כבר משתינה מהמקפצה ולא מתביישת להראות את זה.

 

השתעשעתי מעט עם מחירי הנפט בהקשר אחר. כפי שהסבירו לי בשרשור אחר אין לי שום דרך להרוויח מהמצב של חבית נפט בארה"ב כרגע.

לגבי איזיג'ט... זה באמת הימור מטופש, לא אמרתי שלא, לא ממש יפריע לי להפרד מ-44 יורו, אני אשמח הרבה יותר להרוויח כרטיס ששווה 300+, וחוץ מזה משעמם בבידוד.

 

לגבי הגז שלנו, אין בעיה... יש חוזה מובטח במחיר של פי כמה ממחיר השוק. הבעיה היא שלנו האזרחים שנממן את זה במחיר החשמל. מישהו דאג לטייקונים. ליצן (או מושחת) כמו שטייניץ לא ראיתי כבר הרבה זמן, וביבי? אין לי כבר כוח לדבר עליו.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 14 דקות, SlowRide כתב:

למה לעצור בזה? שילאימו את כל הדירות השכורות בארץ והבעיה נפתרה.
אפשר לעשות את אותו הדבר עם עוד דברי ערך אחרים כמו מכוניות, תכשיטים, ירושות... 
רכוש פרטי זה פיכסה, בואו נסתדר בשורה בתור לביצים ולחם.

למה אתה לא מפרגן?

אתה יודע כמה ואגיו אני יכול לקנות אם חוסכים לי כמה חודשים של שכר דירה בת"א?

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

 

צודק, חישוב נכון, אבל לא מצאת את הפיתרון הנכון.  

 קרוב, נסה שוב פעם , בפוסט הבא יהיה עוד רמז 

בנתיים עוד הצעה פופוליסטית, ביטול שכר הדירה והמדינה תשלם את שכר הדירה ישירות לבעלי הדירות.

מי ששכר דירת חדר ב 3000 ש"ח בבאר שבע יקבל 3000 ש"ח מהמדינה.

אבל מי ששכר פנטאוז ב 20,000 ש"ח לחודש יקבל 20,000 ש"ח.

מה השלב הבא?  ביטול החזרי המשכתנא ? והמדינה תשלם ישירות?

ביטול חיובי כרטיס האשראי? המדינה תשלם?

ביטול תשלומי הרכב ? המדינה תשלם?

הכי טוב, לקבוע סל מחייה בסיסי , המדינה תשלם לכולם, המדינה תחלק דירות לאזרחים בהתאם לצורך או בהתאם למקום עבודתם.

עוד כמה הצעות חוק כאלה ונגיע למשטר קומוניסטי , ואז אפשר לבטל את הבחירות ולהשאיר את B&B  ברוטציה שנה וחצי שנה וחצי.

 

 

https://www.mako.co.il/news-money/2020_q2/Article-7e6b09608c79171026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

 

image.png.e38c672fe6ba9cafba48334096140f20.png

 

אם החוק הזה עובר תתחילו להחביא זהב מתחת לבלטות. 

פורסם (נערך)

בארה"ב רשויות מקומיות נקטו בגישה אחרת. חלקן לא מאפשרות פינוי של דיירים עד תאריך מסויים אלה אם הדייר גורם לנזק בנכס.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, korola כתב:

למה ככה? גידול מערכי אם אין התערבות במערכת, אבל ראינו גם בארץ וגם בבריטניה שניתן להוריד את ה R0 ל איזור ה 1.

ולכן אם תשחרר את המשק (מה שעשו אתמול) ותגיע ל100,000 חולים ביום, ואז תתערב ותסגור את המשק.

הרי אתה לא מאמין שאם יהיו 100,000 חולים ביום אנשים יסתובבו חופשי ברחוב , נכון?

אז נשאר על איזור ה 100,000 ביום  בממוצע . 

כמובן שזה יתחיל לרדת ואז אנשים ירגישו שוב חופשי לצאת החוצה והמספרים שוב יעלו 

 

אין לך באמת שליטה על קצב ההדבקה ברמה כזו שתביא אותה לסביבות 1 (כלומר קצב קבוע). מעבר לעובדה שאתה רואה את התוצאות של הפעולות שלך בדיליי לא קטן, ומעבר לעובדה שאתה די עיוור למספר הנדבקים האמיתי (והאינדיקציה האמיתית היא רק מספר המונשמים/מתים), בפועל אתה יכול רק לתת ברקס מאוד חזק או לשחרר די הרבה (מכיוון שכל שחרור קטן נתפס באוכלוסיה כסיבה למסיבה).

 

לפני 35 דקות, korola כתב:

אקראי זה אקראי , אם זה לא אקראי אז זה לא אקראי. 

הצורה שם אספו את הנבדקים לא אקראית

 

אולי, אבל אין שום קשר לעובדה שהם גויסו דרך רשת חברתית. אגב, במקרה כזה, שבו אתה חייב לקבל הסכמה מהנבדק להשתתף בסקר, אתה אף פעם לא תוכל לבצע סקר אקראי, מכיוון שתמיד תהיה הטיה שתלויה בהחלטה של המשתתפים אם להשתתף בסקר או לא. ושוב, זה נכון בלי קשר למדיה דרכה גייסו אותם.

 

 

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

למה אתה לא מפרגן?

אתה יודע כמה ואגיו אני יכול לקנות אם חוסכים לי כמה חודשים של שכר דירה בת"א?

 

 

אולי נעצור רגע על זה "ואגיו", הבנתי שלא מגדלים בארץ.

הבנתי שקפוא זה איכס. 

אז איך בדיוק זה מביאים את זה לפה? 

יש מטוס תובלה של בלארוס שמסתובב רק בשביל ה -ואגיו , או שזה המוסד דואג לרכוש?

 

בכלל רוב הבשר בארץ זה יבוא, מתי צפוי להיות מחסור בבשר?

פשוט יש לי במקפיא רק 15 ק"ג אנטריקוט , בארוחה מפרקים פה 2 ק"ג בערך. 

פחמים השגתי 16 ק"ג, אז אני מסודר מבחינת יום העצמאות. 

 

השאלה מה אחר כך? לטוס לפולין ולהביא בשר במזוודה? 

פורסם
לפני 15 דקות, farkash7 כתב:

בארה"ב רשויות מקומיות נקטו בגישה אחרת. חלקן לא מאפשרות פינוי של דיירים עד תאריך מסויים אלה אם הדייר גורם לנזק בנכס.

 

 

מה זה כאן ברית המועצות? קומוניסטים ארורים. 

פורסם (נערך)

קורולה אם נמאס לך מאחד הילדים אתה יכול לנסות ולהגיד לנו איך זה ביחס לוואגיו.
מה שמביאים לפה זה לא וואגיו, הייתי מתחיל להסביר לך על חשיבות טוהר הגזע, אבל זה לא לעניין היום.

לא קומוניסטים. דואגים לאנשים, אבל לא דואגים לבעל הבית. זה יותר הגיוני מ"היוזמה" פה בארץ, מה ההבדל בין מוכר פלאפל לבעל בית?

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

גם על מחבת שטוח ועבה אפשרי בהחלט, רק לא יצאו לך פסים על הסטייק.

 

לפני 6 שעות, Gosser1860 כתב:

לא צריך מחבת מברזל יצוק או משהו מטורף, כדאי אם יש, אבל לא חובה. מה שחובה זה פיזור חום אחיד ושמירה שלו לאורך הבישול. 

 

תודה, אני אנסה. אגב, יש לי מחבת פסים שהועברה אלי בירושה (נראית די רצינית), אבל הכל נדבק אליה, כנראה שאיבדה את הציפוי שלה במהלך השנים..

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 דקות, korola כתב:

 

אולי נעצור רגע על זה "ואגיו", הבנתי שלא מגדלים בארץ.

הבנתי שקפוא זה איכס. 

אז איך בדיוק זה מביאים את זה לפה? 

יש מטוס תובלה של בלארוס שמסתובב רק בשביל ה -ואגיו , או שזה המוסד דואג לרכוש?

 

בכלל רוב הבשר בארץ זה יבוא, מתי צפוי להיות מחסור בבשר?

פשוט יש לי במקפיא רק 15 ק"ג אנטריקוט , בארוחה מפרקים פה 2 ק"ג בערך. 

פחמים השגתי 16 ק"ג, אז אני מסודר מבחינת יום העצמאות. 

 

השאלה מה אחר כך? לטוס לפולין ולהביא בשר במזוודה? 

קפוא אבל לא מעובד (כלומר שלא הוסיפו מים) זה מצויין.
לא יודע על וואגיו אבל בבשר נורמלי של אנשים סבירים ובינוניים אפשר להקפיא ולהפשיר פעם אחת וזה מצויין.
לא יודע לגבי מחסור בבשר, אני קונה באיטליז בשכונה ולא בסופר. המוכר אומר לי שזה מרמת הגולן, אז אם הוא לא מחרטט אותי כנראה שחוסר לא יהיה, אלא אם המדינה תחליט להעביר אותנו לסחר חליפין עם איך שהם מנסים להפוך את הכסף לבלתי רלוונטי בימים האחרונים.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 58 דקות, malcishua כתב:

לא הבנתי, מה הקשר בין העובדה שיצרו קשר דרך רשת חברתית לבין ההטיה? גם אם היית פונה לאנשים ברחוב, סביר שהיית רואה נכונות להבדק מהרבה יותר אנשים שחוששים שנדבקו מאשר מכאלה שלא. אם באמת וידאו שהנבדקים לא הפגינו סימפטומים, זה לא משנה אם הם חששו או לא - מדובר בחולים ללא תסמינים.

 

אתה לא צודק, למי שיש חשש אמיתי יש יותר רצון להשתתף בניסוי.

אם היו אומרים בערפול על מטרת הניסוי, היו פותרים את הבעיה המתודולוגית הזו.

לפני 59 דקות, malcishua כתב:

תגיד, אתה יודע איך רשתות חברתיות עובדות? רוב החברים של משתמש פייסבוק רגיל לא יוצרים איתו מגע פיזי, לא על בסיס יומי וגם לא על בסיס חודשי.

 

נכון, אבל מדובר על אנשים ממחוז מסויים שהם חברים של מישהו מאותו מחוז, כך שיש סבירות שאם הזמנת מישהו לניסוי שמקבלים עליו כסף הוא כנראה מישהו שאתה בקשר איתו ומכיר אישית. אם זה נכון לכל ה3330? כנראה שלא. אם זה נכון לחלק מהמדגם? כנראה שכן.

פורסם (נערך)

 

מצאתי את זה , שעה הם מXינים את המח כמה שזה יקר, ואז בסוף כותבים שקילו אסדו ואגיו יעלה 110 ש"ח (אם אני לא טועה אז הבשר ששחר צילם היה אסאדו).

WTF ?   האנטריקוט שלי (אנגוס) עולה כמעט כפול מזה!!!

 

https://www.sousvide.co.il/wagyu-101/

image.png.b38e6d87a4a012ce82c020eb9be3ff02.png

 

לפני 41 דקות, farkash7 כתב:

קורולה אם נמאס לך מאחד הילדים אתה יכול לנסות ולהגיד לנו איך זה ביחס לוואגיו.
מה שמביאים לפה זה לא וואגיו, הייתי מתחיל להסביר לך על חשיבות טוהר הגזע, אבל זה לא לעניין היום.
 

 

בשביל להגיד מה היחס אני צריך קודם כל לטעום וואגיו. 

 

 

לפני 24 דקות, SlowRide כתב:

קפוא אבל לא מעובד (כלומר שלא הוסיפו מים) זה מצויין.
לא יודע על וואגיו אבל בבשר נורמלי של אנשים סבירים ובינוניים אפשר להקפיא ולהפשיר פעם אחת וזה מצויין.
לא יודע לגבי מחסור בבשר, אני קונה באיטליז בשכונה ולא בסופר. המוכר אומר לי שזה מרמת הגולן, אז אם הוא לא מחרטט אותי כנראה שחוסר לא יהיה, אלא אם המדינה תחליט להעביר אותנו לסחר חליפין עם איך שהם מנסים להפוך את הכסף לבלתי רלוונטי בימים האחרונים.

 

ברמת הגולן אין הרבה בשר, ורוב הבשר הטרי מרמת הגולן נשחט במשחטות דבאח בדיר אל אסד.

בדיוק המשחטות שמשגיח הכשרות והשוחטים הדביקו את הכפר בקורונה ועכשיו הוא בסגר.

לא יודע מתי המשחטות יחזרו לעבודה.

שאר הבשר הטרי מגיע מאירופה, בהתחלה הוא היה מגיע ביבוא בטיסה, אבל הייתה יוזמה לאפשר להביא אותו באוניות קירור.

היה צריך להעריך את התוקף שלו בקירור מ 45 יום להרבה יותר. לא עקבתי לראות מה נסגר שם.

 

ושאר הבשר , מגיע מדרום אמריקה, והוא מגיע בהקפאה - בדר"כ מקפיאים אותו לאחר השחיטה להקפאה עמוקה - ואז יש לו תוקף ל 15 חודשים. 

לא יודע לגבי המצב היום, אבל בעבר היו מחסני חירום למדינה והיו שומרים מאות טונות בשר קפוא לשעת חירום.

אחת לכמה זמן היו מפרסמים מכרזים לריענון הבשר ממחסני החירום.

יבואני הבשר היו מביאים למחסנים בשר "חדש" שהגיע מהיבוא ומחליפים אותו בבבשר שהיה קרוב לסוף התוקף שלו.

מהבשר הקפוא שכמעט היה קרוב לסוף התוקף היו עושים את הקבבים וההבמבורגרים הקפואים. 

 

אלה היו 60 שניות על בשר בישראל , אבל היום החיים השתנו

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 8 דקות, korola כתב:

 

מצאתי את זה , שעה הם מXינים את המח כמה שזה יקר, ואז בסוף כותבים שקילו אסדו ואגיו יעלה 110 ש"ח (אם אני לא טועה אז הבשר ששחר צילם היה אסאדו).

WTF ?   האנטריקוט שלי עולה כמעט כפול מזה!!!

 

image.png.b38e6d87a4a012ce82c020eb9be3ff02.png

בשביל להגיד מה היחס אני צריך קודם כל לטעום וואגיו. 

 

 

 

מה שהעלתי היה סתם  בשביל להראות שיש ואגיו בארץ כי יצא שצילמתי אותו לחבר.

הואגיו שאנחנו מדברים עליו זה אנטריקוט

אני לא קונה פיקנייה ואגיו ולא סינטה ואגיו

הבשרים היחידים שאני אוכל זה אנטריקוט, צלעות, חזה אווז, אם אני רואה אסאדו יפה זה רק לסטייקים דקים מה שנקרא נשנושי אסאדו

המבורגרים וקבבים אוכל ממש מעט ולעיתים נדירות

×
×
  • תוכן חדש...