Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

מבחינה בריאותית עדיף גריל-גז. לאכול אוכל שהוכן על פחמים זה כמו לפרק חפיסת סיגריות. פעם בכמה זמן לא נורא, אבל כל יום זה לא בריא. 

 

לפני 5 דקות, SlowRide כתב:

פחמים יש בכל תחנת דלק, אבל תעזוב אותך - על הפלנצ'ה הכי טוב.

 

לא מדליק כל יום את המנגל פחמים,  יש מחבת פסים איכותי גדול וכבד מאוד.

על המחבת עולים רק חזה עוף - או קציצות בשר טחון (אל תקראו לזה המבורגר IMG-20200410-WA0023.thumb.jpg.404791699835a88a9e5fd2d4848d0cde.jpg ). 

סטייקים אין כמו מנגל פחמים. 

לגבי הסטייקים - אני קונה גוש שלם - וכל אחד פה אוהב בעובי שונה, וחלקים שונים של הגוש.  

לגבי בשר טחון - מהמטחנה ישר לבישול.  

 

נראה בסדר או שאני אחטוף פה קצת בגלל התמונות? 

IMG-20200410-WA0029.thumb.jpg.9a2a3bd6cddf6eea597917d9e92a356a.jpg

 

פורסם

זה OT לגמרי אבל טיפים לבשר על מחבת פסים בזריזות?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

תנסה לעשות אנטריקוט על פלנצ'ה/מחבת פסים עם טיפת חמאה מלוחה- מבטיח לך שלא תתאכזב.
לא יודע כמה זה בריא אבל יחסוך לך את הנזקים משאיפת עשן.
אני עושה ככה בשיטת 5-5-5 - סטייק בעובי 5 ס"מ, 5 דקות מכל צד.

הבונוס שאחרי שזה מוכן אתה שם כמה פלחים של תפוח אדמה מבושל על המחבת ויש לך תוספת פיזדייץ.
 

IMG_20200420_150058.jpg

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, MadCat_LE כתב:

זה OT לגמרי אבל טיפים לבשר על מחבת פסים בזריזות?

 

איזה נתח/סוג ובאיזה מידת עשייה?

 

גם אני ממליץ על חמאה בצריבת הסטייק. חשוב שהמחבת תיהיה חמה.

  • רעיון טוב! 1
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Transporter כתב:

 

 

אם יש כסף תנו לנו את הכסף

תנו את ה80 מיליארד שהבטחתם

איפה הכסף הזה?

לא ראינו שום דבר ממנו

זה הרבה יותר חשוב  ממטס, מצטער להגיד לך

 

מצחיק שזיקוקי דינור אי אפשר לעשות כי זה יגרום להתקהלות (חס וחלילה...זה מפרנס אנשים)

אבל מטס בטח שאפשר

נקרא לו מטס לכבוד הצוותים הרפואיים וזה ישמע טוב

 

אז בוא נעשה זיקוקים לכבוד הצוותים הרפואיים

תפרנס עוד כמה עצמאים שגם ככה לא מרוויחים מזה יותר מדי

אבל אתה יודע שזו התחכמות.

הכסף למטס הזה ככל הנראה כסף צבאי/משרד הבטחון/תרבות-והוא כבר שם.

כמו שאתה רואה,אין קיצוץ רוחבי וכל משרד וענף ממשיך להשתמש בתקציב שאושר לו בתחילת שנה,או זה שמוארך אוטומטית כי יש ממשלת מעבר.

אף אחד לא ינייד כספים כי למישהו משהו נראה בזבזני או לא נחוץ-לא חסר דברים בזבזניים ולא נחוצים שיוצא עליהם כסף כל הזמן,המטס הזה תפס לך את העין,זה הכל.

 

לגבי זיקוקים-יכול להיות שמישהו עושה שרירים למשרד התרבות ויכולה להיות סיבה מוצדקת.

ניחוש,מטס אפשר לראות מהחלון/מרפסת,זיקוקים לא תמיד.

 

 

ולגבי החלק השני,אתה צודק.

עובדי מדינה,בעיקר אלה שמרווחים טוב מנותקים לחלוטין מהעצמאים ומהקשיים שלהם.

אין מה לעשות,מי שלא שם-לא יודע.

 

 

@sperial אם חסרה לך חווית האינסטגרם-הנה אנשים מעלים תמונות של אוכל,פורום ליד אנשים מעלים תמונות של האוטו 🤣

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

@SlowRide אחלה סטייק

 

נראה לי ש- @Transporter הפך להיות ההוא שמסתכל על כל דבר "זה היה יכול להיות שלי", "גם זה היה יכול להיות שלי"

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

תנסה לעשות אנטריקוט על פלנצ'ה/מחבת פסים עם טיפת חמאה מלוחה- מבטיח לך שלא תתאכזב.
לא יודע כמה זה בריא אבל יחסוך לך את הנזקים משאיפת עשן.
אני עושה ככה בשיטת 5-5-5 - סטייק בעובי 5 ס"מ, 5 דקות מכל צד.

 

יעבוד גם על מחבת רגילה (איכותית)?

פורסם

אני נגד מחבת פסים מהסיבה הפשוטה שר

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

אבל אתה יודע שזו התחכמות.

הכסף למטס הזה ככל הנראה כסף צבאי/משרד הבטחון/תרבות-והוא כבר שם.

כמו שאתה רואה,אין קיצוץ רוחבי וכל משרד וענף ממשיך להשתמש בתקציב שאושר לו בתחילת שנה,או זה שמוארך אוטומטית כי יש ממשלת מעבר.

אף אחד לא ינייד כספים כי למישהו משהו נראה בזבזני או לא נחוץ-לא חסר דברים בזבזניים ולא נחוצים שיוצא עליהם כסף כל הזמן,המטס הזה תפס לך את העין,זה הכל.

 

לגבי זיקוקים-יכול להיות שמישהו עושה שרירים למשרד התרבות ויכולה להיות סיבה מוצדקת.

ניחוש,מטס אפשר לראות מהחלון/מרפסת,זיקוקים לא תמיד.

 

 

ולגבי החלק השני,אתה צודק.

עובדי מדינה,בעיקר אלה שמרווחים טוב מנותקים לחלוטין מהעצמאים ומהקשיים שלהם.

אין מה לעשות,מי שלא שם-לא יודע.🤣

 

כל ההנחיות האלה הזויות

זיקוקים לא אבל מטס כן

מספרות לא אבל עומס בקופה בסופר כן

חלאס זה ביזיון

 

במקום לראיין בחדשות את ברבאבא שמבלבל לנו את המוח עם הנתונים

שיצאו לרחוב יראו כמה דוכני פלאפל כמוהו יש

אולי זה יגרום למישהו לזוז פה

כשהאנשים האלה יפנו לביבי ויגידו לו הבטחת לנו מענקים ואנחנו עוד שניה נזרקים לרחוב

אלה בדיוק האנשים שהצביעו לו

לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

אני לא מאמין שאני צריך להגיד את זה, אבל אוכל צריך בשביל לחיות, תספורת לא ממש. 

 

די, די כבר לז*** את המוח בסדר הבנתי קשה לך לראות אחרים מקבלים בזמן שאתה לא.

 

פתחת עיניים על עצמאיים קטנים שזרקו להם כמה גרושים לקניות לחג ובכית 50 עמודים איך מעיזים לתת להם בזמן שיש לך הרבה הוצאות

עכשיו פתחת עיניים על רופאים שקיבלו מטס ועוד הפעם תבכה 50 עמודים כמה זה בזבוז כסף ואיך יכלו לממן לך וואגיו ל-10 שנים

 

בסדר הבנתי אתה דואג "בשביל אחרים".

 

די, תתבגר כבר. ממש מעייף. 

 

שיתנו למי שמגיע

אם היו אומרים שמעלים את תקציב הבריאות בשביל שיהיו יותר רופאים ויותר מענה לחולים הייתי אומר שזה מבורך

מטס לא מבורך ולא מעניין אף אחד

ואם מאפשרים מטס שיאפשרו התכנסויות אחרות

מי שחוזר על עצמו זה אתה

החל מהנתונים שאתה נותן פה ועד לתגובות שלך שמתחילות לשעמם

לא נראה לי שמישהו באמת לוקח אותך ברצינות

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, malcishua כתב:

 

יעבוד גם על מחבת רגילה (איכותית)?

גם על מחבת שטוח ועבה אפשרי בהחלט, רק לא יצאו לך פסים על הסטייק.
 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני כשעה, MadCat_LE כתב:

זה OT לגמרי אבל טיפים לבשר על מחבת פסים בזריזות?

 

אני אישית לא אוהב מחבת פסים כי הנתח מקבל את עיקר החום רק בחלקים שהוא נוגע בפסים

אני מעדיף מחבת LODGE
צולה את הבשר קודם כל על חום נמוך מבפנים עד טמפ 54 נניח
ואז צורב חזק מבחוץ בשביל לתת צבע וצריבה לשומן וכו'.

צרפתי תמונה של המחבת והבשר

 

93571139_10220036757862187_2016171723073781760_o.jpg

download.jpg

  • מעניין 1
פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אני נגד מחבת פסים מהסיבה הפשוטה שר

 

כל ההנחיות האלה הזויות

זיקוקים לא אבל מטס כן

מספרות לא אבל עומס בקופה בסופר כן

חלאס זה ביזיון

 

במקום לראיין בחדשות את ברבאבא שמבלבל לנו את המוח עם הנתונים

שיצאו לרחוב יראו כמה דוכני פלאפל כמוהו יש

אולי זה יגרום למישהו לזוז פה

כשהאנשים האלה יפנו לביבי ויגידו לו הבטחת לנו מענקים ואנחנו עוד שניה נזרקים לרחוב

אלה בדיוק האנשים שהצביעו לו

 

שיתנו למי שמגיע

אם היו אומרים שמעלים את תקציב הבריאות בשביל שיהיו יותר רופאים ויותר מענה לחולים הייתי אומר שזה מבורך

מטס לא מבורך ולא מעניין אף אחד

ואם מאפשרים מטס שיאפשרו התכנסויות אחרות

מי שחוזר על עצמו זה אתה

החל מהנתונים שאתה נותן פה ועד לתגובות שלך שמתחילות לשעמם

לא נראה לי שמישהו באמת לוקח אותך ברצינות

 

אמרו לך כבר,לקנות אוכל זה חיוני,להסתפר אתה יכול גם על 1 עם מכונה בבית.

מי שמראיין זה לא משרד ראש הממשלה אלא התקשורת,הם אלו שמראים לך מה שהם רוצים להראות-תבוא בטענות אליהם לא אלי.

 

אמרו לך כבר,מטס זה כנראה טיסה לשמירה על כשירות שעושים ככה או ככה.

וזה כסף של הצבא/משרד הבטחון-מה אתה רוצה?ניוד של כל תקציבי הממשלה לאיפה שנראה לך לנכון שהם יהיו?

גם מנקודת המבט שלי יש כספים שמתבזבזים על כלום,מה אני יכול לעשות עם זה חוץ מלבכות בקארספורום?כלום.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לי מושג כמה עולה המטס הזה ונניח סתם בשביל הרעיון שלא מדובר בצורך הכרחי של הטייסת לשמירה על הכשירות, אם היו לוקחים את הכסף שעולה המטס ומחלקים אותו כבונוס למשכורות של כל צוותי הרפואה, לדעתכם כל אחד מהם היה מקבל משהו משמעותי? 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 19 דקות, ChemGuy85 כתב:

זהו חזרו פקקים.  המבחן התחיל.

 

רק בחזור או גם בהלוך? 

וחוץ מזה כולם אמרו , שרגע שפותחים יהיה קשה לסגור בחזרה, ניתן יהיה לסגור רק אחרי תמונות של עשרות מתים יוצאים מבתי החולים.

אפילו עם נעלה ל 300 או 500 מונשמים,  יגידו שיש מספיק מכונות הנשמה ואי אפשר לסגור את המשק.

 

בנתיים תעקוב אחרי אירופה:

1) הם פתחו לפנינו 

2) הם היו במצב יותר מתקדם לפני הסגירה, אז יש להם הרבה יותר חולים ללא תסמינים מסתובבים שם בחוץ 

3) הם חוו תמותה רצינית , אז אולי יהיו יותר ממושמעים. 

 

ולנושא אחר,  חשבת על זה שאולי דווקא הקורונה שקוטלת קשישים בני 70, תגרום לזה שאנשים פחות יחסכו לפנסייה?

מה ההיגיון לעבוד עד גיל 67, ולחסוך הון עצום לפנסייה ואז למות בגיל 70? 

או לחילופין, לצאת לפנסייה כבר בגיל 45?  כמו בצבא.

 

×
×
  • תוכן חדש...