Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב3 - נבון בלי טורבו - או סיכום חצי עשור עם סובארו B4 2010


lanosforce

פוסטים מומלצים

  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רכב מעולה, גם אבא שלי נוהג על אחת כזאת בול אך הסלון של הסובארו שלו בצבע שמנת :)

 

השחרה ברכב הזה - חובה !

לפעמים אתה מרגיש כמו באקוואריום, החלונות שלו ענקיים 

עריכה אחרונה על ידי Anatoli999
  • אהבתי 2

Chevrolet aveo 2006 - sold, Seat leon fr 2014- sold, abarth 500c 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב מעולה!

הייתה לנו כזו ואני מידי פעם חושב "מה אם" לא היינו מקבלים את ה2.5 החדשה הרכב שכור ומגלים על צריכת הדלק שלה רק בדיעבד.

 

יש את כל הסיבות להנות ממנה,מכונית מצוינת(רק מכוערת).

 

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תענוג לקרוא. סקירה מעולה!

2 שאלות -

איך האוונסיס הייתה צריכה החלפת מנוע ב200 אלף? זה בגלל בלאי, או בגלל משהו שגרם לתקלה משביתה?

אתה משבח את הרכב לאורך כל הפוסט - אבל בתמונה הראשונה התאכזבתי לראות את כיסוי ההגה המאסיבי בטירוף הזה. לא תעדיף לקנות כיסוי תפירה מעור באיביי/אליאקספרס וחבריו? לדעתי יהיה הרבה יותר נוח לעומת הגוש הזה.

סעו בזהירות ותהנו כמה שיותר! :)

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע ונראה מצוין, עם זה קצת מתקשה לחבר את המינוח מערכת מתלים מלוטשת ורכות נסיעה, נזכר באימפלה קופה משנות השישים שלא נסעה, פשוט ריחפה ונתנה הרגשה של נסיעה על כרית של פוך משובח וכל זה עם סרן אחורי חי וקפיצי עלים, כמו איזה משאית. התואר "מלוטש" מתאים יותר לטעמי למערכות מתלים שיודעות גם לספק רכות ונינוחות וגם התנהגות טובה ולא מתפזרת ורוכנת מדי וזה הרבה יותר מסובך לתכנון וייצור ולזכרוני מנהיגה קצרה אי שם לפני כמה שנים, לא באמת קיימת בסובארו, הגם שזו עדיין די רחוקה ולטובה מהאימפלה הנזכרת. בכל מקרה זה יופי להחזיק אוטו שהוצאות המימון בגינו נמוכות והוא גם יודע לספק סחורה בדמות נסיעה נוחה, נעימה ובעיקר חפה מדאגות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, Anatoli999 כתב:

השחרה ברכב הזה - חובה !

 

האחוריים מוכהים 60 אחוז, השמשה האחורית עם צלון - הקידמיים היו עם מדבקות UV "שקופות" אבל בטסט האחרון לאחר שנהניתי מהן כ3 שנים ביקשו ממני להוריד אותן - חבל. 

 

לפני 10 שעות, Potato כתב:

ואני מידי פעם חושב "מה אם" לא היינו מקבלים את ה2.5

 

צריכת הדלק של זו היא 1:10 לא משנה איך תביט על זה - לא חסכוני אבל גם לא נורא. 

לאבא שלי יש את ה2.5 היא עושה 1:8.5 ממוצע - קצת כואב אבל הנסועה שלו נמוכה אז לא מזיז לו. 

 

לפני כשעה, iEminem כתב:

איך האוונסיס הייתה צריכה החלפת מנוע ב200 אלף? זה בגלל בלאי, או בגלל משהו שגרם לתקלה משביתה?

אתה משבח את הרכב לאורך כל הפוסט - אבל בתמונה הראשונה התאכזבתי לראות את כיסוי ההגה המאסיבי בטירוף הזה.

 

האוונסיס קיבלה מנוע חדש מהניילונים אצל הבעלים הקודם שלה - לא אצלי, אני קיבלתי אותה כבר כשהיא היתה מושתלת מנוע אז לא יודע לענות על השאלה בוודאות. 

 

כיסוי ההגה - תתעלמו - תקלה, בפעם האחרונה שבאתי להחליף פשוט לא היה לי כוח למתוח עליה אחד מעור שנראה יחסית סביר - הכיסוי הזה אמנם נעים לידיים אבל הסריח איזה חודש מהגומי. 

 

אין לי סבלנות לשבת ולתפור כיסוי הגה וגם למען האמת בשביל כיסוי הגה דק בתפירה - אין צורך, המקורי מעור והוא במצב טוב - אנחנו פשוט מעדיפים את האחיזה העבה יותר של הכיסויים האלו. 

 

לפני 48 דקות, רועי5 כתב:

נשמע ונראה מצוין, עם זה קצת מתקשה לחבר את המינוח מערכת מתלים מלוטשת ורכות נסיעה, נזכר באימפלה קופה משנות השישים שלא נסעה, פשוט ריחפה ונתנה הרגשה של נסיעה על כרית של פוך משובח וכל זה עם סרן אחורי חי וקפיצי עלים, כמו איזה משאית. התואר "מלוטש" מתאים יותר לטעמי למערכות מתלים שיודעות גם לספק רכות ונינוחות וגם התנהגות טובה ולא מתפזרת ורוכנת מדי וזה הרבה יותר מסובך לתכנון וייצור ולזכרוני מנהיגה קצרה אי שם לפני כמה שנים, לא באמת קיימת בסובארו, הגם שזו עדיין די רחוקה ולטובה מהאימפלה הנזכרת. בכל מקרה זה יופי להחזיק אוטו שהוצאות המימון בגינו נמוכות והוא גם יודע לספק סחורה בדמות נסיעה נוחה, נעימה ובעיקר חפה מדאגות.

 

ההתנהגות שלה לא עד כדי כך גרועה - היא פשוט מכויילת לצד הרך - הדור הזה הוא הדור שאיתו סובארו "חדרו" לשוק האמריקאי והם כיוונו אותה להיות נוחה יותר ממתנהגת - אבל היא לא כזו גרועה בפן ההתנהגות למרות הכל. 

 

הדור שבא אחריה - זה שאבא שלי נוהג עליו הרבה יותר קשיח וגם עם חישוקים 18 אינטש ומנוע 2.5 - אתה כבר מתחיל להרגיש שזו סובארו. 

 

עדיין - הייתי כל כך שמח למנוע 3.6 או 2.4 טורבו -> לא חושב שהייתי חושב בכלל להחליף את הרכב עם אחד משני המנועים האלו. 

 

 

כמה דברים קטנים - 

 

מבחינת בלאי קיים - מנוע סרבו בורר מצבים של הHVAC (יחידת אוורור ובקרת אקלים) מקרטע ומתקתק - לא מפריע לנו, כל עוד לא נדם נוסעים עם זה ככה - חלק מקורי (מתברר שזה חלק שעושים בו שימוש ביגוואר) עולה 1500 שקלים - כשימות יוחלף. 

 

ממיר מומנט מייצר רעידות לקראת עצירה - תופעה ידועה ברכבים האלו בשנתונים 2010-2012 - כל עוד המנוע לא נכבה לא מתכוון לטפל בזה כי זה אומר לשלוף מנוע בכדי להגיע לממיר - במידה וכן יהיה צורך כבר אשקול את החלפת הרכב. כרגע מדובר בדבר מאוד מינורי והרכב נוסע בעיקר נסיעות קצרות בתוך העיר כי הוא משרת את אשתי והילדים. 

 

פגיעות - פחחות צבע - דלת ימין אחורית, אשתי לפני מספר שנים החליטה שהיא מגלחת את הג'ימני של השכן. 1200 שקלים ועשו עבודה שלא ממש אהבתי אבל סה"כ מניח את הדעת - בזוויות מסויימות רואים את הבדלי הגוון במבט ישיר על הרכב לא. 

 

 

 

 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב ללא טיפה של חן או יופי - אבל אמין להפליא. זאת לא אגדה אורבנית, בדקתי עם כמה בעלים.

אני בטוח שלכל שוכני הפורום יש איזה ״שכן עם לגאסי״ שמחליף לגאסי בלגאסי אחת לכמה שנים -

נאמנות כזאת למותג איננה מושגת במקרה.

  • מצחיק 2
  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין אתם פשוט אוהבים לדרוך לבן אדם על היבלות - מזל שאני נבלת פולני אז הכל כשיר! 

 

בכל מקרה - אם אכן הרכב הבא יהיה פורסטר - אני קורא לו "זכריה"! זכר לציון! 

 

ויבוא לציון בועל (לא טעות). 

  • מצחיק 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, iEminem כתב:

תענוג לקרוא. סקירה מעולה!

2 שאלות -

איך האוונסיס הייתה צריכה החלפת מנוע ב200 אלף? זה בגלל בלאי, או בגלל משהו שגרם לתקלה משביתה?

אתה משבח את הרכב לאורך כל הפוסט - אבל בתמונה הראשונה התאכזבתי לראות את כיסוי ההגה המאסיבי בטירוף הזה. לא תעדיף לקנות כיסוי תפירה מעור באיביי/אליאקספרס וחבריו? לדעתי יהיה הרבה יותר נוח לעומת הגוש הזה.

סעו בזהירות ותהנו כמה שיותר! :)

לאוונסיס הייתה מחלה של סדקים סביב ברגי הראש שהופיעו יחסית מוקדם , בסביבות 70 אלף קילומטר לפעמים פחות. נתקלי בכאלו אישית מספר פעמים. לראשונה רכב של חברים חדש מהניילון אחרי כ שנתיים מת והוחלף מנוע. אחר כך נתקלתי בכמה אקזמפלרים ששירתו במשטרה ויצאו למכירה מוקדמת מיד כשהתגלו הבעיות (היו רכבים צמודים לא ניידות) . מי שתפס את הנושא בזמן רק החליפו ראשי מנוע מי שהזניח דפק גם את המנוע בכלל עקב התחממות פתאומית. הטענה הייתה שהיה הידוק יתר כבר במפעל והלחץ רק התגבר עם ההתפשטות בחום. 

 

  • אהבתי 2

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תיקח בחשבון שהאוונסיס שלי היתה דור שני - 2006 

 

האוונסיס שנכנסה לכוחות הביטחון ממה שזכור לי היתה הדור השלישי מ2009 אז לא בטוח שזו היתה הסיבה כי אני לא חושב שזה אותו המנוע. יכול להיות שהיתה בוצה ויכול להיות שזה בעקבות תאונה וכך הלאה - מה שאני יודע בוודאות זה שאני קיבלתי רכב עם מנוע חדש מהניילונים כי היה לזה תיעוד מלא במוסך שבו הייתי מטפל בה - האחים קצב חולון. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאבא שלי היתה את הצורה הקודמת, רכב מעולה אחד הטובים שהיו לו. 

אני פחות מתחבר לעיצוב של הדור כמו שלך, לקחו עיצוב יפה וחדשני יחסית (לסובארו) והלכו צעד אחורה.

חסרון ב AWD שאתה חייב להחליף צמיגים ברביעיות, במיוחד אם קורים אירועים מצערים שמצריכים החלפת צמיג אחד בלבד וגם המערכת הזו דורשת טיפול מתישהו. 

 

באופן כללי הקבוצה הזו היא VFM מטורף למי שלא מחפש הנאה מיוחדת מנהיגה אלא מרחבים ושקט נפשי .   

אתה קונה רכב כזה ,לא משנה איזה דגם או יצרן במחירים של 20-30 בשנתונים 2010-2011.

  • אהבתי 1

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...