Jump to content

Katom

  • פרסום הודעות

    158
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

13 נייטרלי

אודות Katom

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. היא תמיד הייתה, פשוט היה יותר קל להסתיר את זה
  2. Katom

    מנוע 1.0 יתרונות וחסרונות

    תוכל להרחיב על התהליך ?
  3. זו הטענה, איפה ההוכחה ?
  4. או שפשוט אתה אוהב שהתמונה נראת אחרת ממה שאנשים אחרים אוהבים ?
  5. להבנתי כל הסיפור של מרחק צפייה מומלץ זה מיתוס מהימים שבהם חשבו שטלביזיה פולטת קרינה מסוכנת (אתה בטח זוכר את הכיסויים למסכי CRT). נקבעו איכשהוא כללי ברזל שרירותיים ועד היום אתרים מצטטים אותם כאילו נמדדו במעבדה. אפילו אצל היצרניות אין אחידות, אצל סאמסונג ממליצים לשבת במרחק של 7 וחצי מטרים מטלביזיה 75". https://www.samsung.com/africa_en/support/tv-audio-video/what-is-the-recommended-viewing-distance-for-samsung-tv/ באתרים של LG ופאנאסוניק ממליצים על מרחקים רק לטלביזיות תלת מימד, אין התייחסות לפי מה שאני רואה לטלביזיות אחרות.
  6. Katom

    ריאיון עבודה בווידאו

    השתמשתי בציטוט שלך כדי שיהיה הקשר לתגובה שלי, לא הגבתי לך אישית.
  7. Katom

    ריאיון עבודה בווידאו

    לא יודע על העולם, אבל התופעה מתרחבת בישראל רק בגלל שאנשים מסכימים לעבור את זה. לכן גם מעסיקים מרגישים שזה לגיטמי לבקש ממועמד לעבוד שבוע בחינם כדי "לראות איך הדינמיקה שלך עם הצוות", פשוט כי לא מספיק אנשים קמים ואומרים "לא". פותח השרשור, אני לא יודע מה המצב הכלכלי , המקצועי והאקדמי שלך , או אם אתה יכול\רוצה לוותר על ההזדמנות הזאת. אבל (אני רוצה להאמין) שיש מספיק חברות שלא יגרמו לך לדבר לעצמך ולהרגיש טמבל (ואני לא מסכים שמועמד טוב יצלח גם את זה- הוא פשוט ילך למקום שמכבדים אותו ואת הזמן שלו, לפחות למראית העין). באמת ? זה כדי לחסוך זמן ? ההון האנושי זה הדבר הכי חשוב שיש לכל חברה, דווקא בגיוס מנסים לחסוך ? הרבה יותר קל להעלות את הממוצע הנדרש ל85 במקום 80..
  8. Katom

    ריאיון עבודה בווידאו

    קודם כל, אל תתבאס עדיין, לחבר טוב שלי היה ראיון (פרונטלי,בחברה שכנראה כל אחד היה שמח לעבוד בה) שלצערי לא אצליח להעביר דרך המקלדת כמה הוא היה גרוע. נחש מה ? הוא התקבל. למה ? תעלומה. בעולם מושלם היית מקבל הודעה גנרית שהם החליטו להמשיך עם מועמדים אחרים, זה לא תמיד המצב ולפעמים (בתום לב או שלא) אף אחד לא חוזר אליך, אין זמן להתבאס. יש חברות ששולחות מייל שהם הוסיפו את קורות החיים שלך למאגר שלהם ואם תתפנה משרה שתתאים לכישורים שלך, הם יפנו עליך. אני חושב שחבר סיפר לי שהגיעו אליו ככה כעבור כמה חודשים (לא היה כבר רלוונטי במקרה שלו אם אני זוכר נכון). אחרת, בדרך כלל כדאי לצנן.
  9. שמח לבשר שהכל כרגיל במוסך גבע. מתקבל בחיוכים, יוסי מאבחן תקלה בשניות, מסביר,פותר.
  10. אני מסכים עם חלק ממה שכתבת אבל ממש לא עם זה, ארגונים כמו יד שרה,איחוד הצלה,לתת,עזר מציון,פעמונים כמובן זק"א ועוד כאלה ששכחתי הם מארגוני ההתנדבות הגדולים בישראל וכמעט כל מתנדביהן חרדים. החרדים הם האוכלוסיה שמתנדבת הכי הרבה בישראל . אני יודע שיש שם בכירים שמקבלים משכורות, אבל הכל תרומות ורוב הכסף והציוד מגיע למי שצריך אותו וזה מה שחשוב. אגב, בניגוד גמור לאוכלוסיות אחרות שעזרתן לחברה מתבטאת בגניבת מתכות, השתלטות על שטחים ופשעים אחרים. למיטב ידעתי כל אדם שמקבל תלוש משלם מיסים, כל אדם שקונה בחנות משלם מע"מ וכל אדם שמרוויח בבורסה משלם מס רווחי הון. האם לדעתך כל אדם שלא קונה כלום ולא עובד לא זכאי להתאשפז בבתי חולים? בנימה אישית, נראה שיש לך דעה נחרצת וכעס על אוכלוסיה שסביר להניח שאין לך שום חבר קרוב שנמנה עם האוכלוסיה הזאת. נראה שאת דעתך שאבת ממהדורות חדשות וכתבות עיתונים. משום מה, כשכותבים: ואז שלל תיאורים בהקשר של אוכלוסיה אחרת כולם מיד קופצים וקוראים גזענות.
  11. אין קשר בין הדרך או המהירות בה ירדת במשקל לבין העליה בחזרה, כלומר "אם הרזת מהר אז תשמין מהר" זה מיתוס. אולי כן ואולי לא, לדוגמא אנשים שהרזו ועלו מסת שריר, העליה במשקל שלהם תיהיה איטית יותר מאשר אנשים שלא העלו מסת שריר. צריך להבין שלרוב האנשים שמחליטים לרזות אין הרגלי אכילה נכונים (אוכלים סתם משעמום, או הרבה מאוד סוכר), לכן לפעמים כשהם מרזים בדיאטות אגרסביות, הם או לא לומדים הרגלי אכילה טובים יותר או ששוכחים אותם ומהר מאוד חוזרים לאכילה משעמום או צריכת סוכר גבוהה, מה שגורם למשקל לעלות למעלה מהר מאוד.
  12. המחקרים שהבאתי למעלה רלוונטיים גם למקרה הזה, לפיהם אם נסתכל על יממה , לא משנה לגוף אם אכלת כל שעה או במשך 24 שעות, מה שמשנה זה סך הקלוריות שנכנס. אם יש יתרונות אחרים , פסיכולוגיים או ממשים, אם זה דיכוי התאבון או הכנסת הגוף לסטרס או לא יודע מה, זה משהו אחר שאני לא נכנס אליו. אבל אני לא מכיר מחקרים שמראים שבטווח הארוך לחלונות אכילה או צומות יש השפעה על ההורדה במשקל. אם יש לך מחקר אשמח שתשתף
  13. ממש לא ביטלתי, יכול מאוד להיות שרוב מה שכתוב שם נכון. אבל הדעה הרווחת כרגע שכדי לשרוף קלוריות עדיף לעלות מסת שריר,מכוון שהשרירים הם צרכן הקלוריות הכי גדול בגוף (ובערך היחידי) , לכן שרירים גדולים יותר->יותר קלוריות נשרפות. הבעיה עם אירובי היא שביום שבו לא עשית -> לא שרפת,(כמובן שאירובי כן מחזק שרירים, אבל הרבה פחות מאימוני כוח בדרך כלל ) ואילו לשריר לוקח הרבה יותר זמן להתפרק, לכן אדם עם מסת שריר גדולה שמפסיק להתאמן יעלה בדרך כלל לאט יותר במשקל. מה גם ששריפת הקלוריות נשארת זהה באירובי, כלומר אם נניח תרוץ 30 דקות היום ו30 דקות עוד שנה, כנראה שתשרוף כמות דומה של קלוריות, אבל אם תתחיל היום באימוני כוח ותמדוד 1500 קל' נשרפות ביום בממוצע, עוד שנה המספר יכול להיות כפול אם לא יותר. ברור שבאימון נתון תשרוף יותר קלוריות באירובי, אבל מדברים על תהליך. הכי טוב זה כמובן לשלב. בלי תוספים, כל אחד עם מה שטוב לא. אני לא יכול לשתות את רוב אבקות החלבון, יש כאלה שיכולים לחיות עליהן. לא יכול לערוך את ההודעה הקודמת, אז פרוCC, אם התכוונת בתגובה שלך שזמני אכילה משפיעים על ירידה במשקל, 1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/91554942. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/227199103. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/234049614. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20847729 מוכיח אחרת לגמרי
  14. אתה טוען שזמני אכילה משפיעים על קצב שריפת הקלוריות או עלייה\ירידה במשקל? יש הרבה סוגים של "אבקות חלבון" , יש אבקות שהן כמעט חלבון בלבד ויש כאלה עם הרבה פחמימות. כידוע פחמימות מתפרקות והופכות בין היתר לשומן. אז זה מאוד תלוי באיזה אבקה הם צרכו. כמובן שזה קשור בשאר הדיאטה שלהם, הרבה אנשים רוצים להיות במאזן חיובי (בדרך כלל כדי להמנע ממצב שהגוף שורף רקמות שריר), אז ביחד עם החלבון הם מכניסים גם הרבה פחמימות. צריך לזכור שגם חלבון לא כולו מתפרק לשריר. בשורה התחתונה, כרגע אין הוכחה שניתן להוריד שומן ממקום ספציפי בגוף, כדי לרזות אתה צריך להיות במאזן קלורי שלילי לאורך מספיק זמן ולצרוך הרבה חלבון. בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, אבקות חלבון הן לא בהכרח מוצר כימי וכן יש תועלת בלצרוך אותן, בדיוק מהסיבה שאמרת- קשה מאוד להגיע לכמויות חלבון גבוהות בתזונה "רגילה". אני אישית מכיר חבר שהוא כולו גוש שריר ומעולם לא שתה חלבון, אבל זה בהחלט קשה יותר.
  15. ראשית אני אגיד שאני לא לוקח כל מחקר בתחום הזה כנכון ב100%, לפעמים חסר מידע על אופן הביצוע או שהוא פשוט לא התבצע כמו שצריך. ספציפית במחקר הזה, נראה שהם בודקים השפעה של תוסף שקדים או משהו כזה (אם הבנתי נכון) - וזה בעייתי בפני עצמו, כי לא מן הנמנע שהמחקר הזה מומן ע"י אינטרסים. נראה שבמחקר הזה השתתפו רק סוכרתיים(?), ולא התייחסו לשגרת היום-יום של הנבדקים לפי מה שאני רואה. בכל מקרה, אני מתקן את מה שכתבתי. הנה מחקר על 2 קבוצות, קבוצת אחת בדיאטה עם סוכר וקבוצה שניה בלי סוכר, הגיעו כמעט לאותו משקל. (גם באחוזי שומן). https://academic.oup.com/ajcn/article/65/4/908/4655511?fbclid=IwAR2v9vFgenvlXOkfkmdzMsbGW6iS6tn_9dAoPH53H-e98dgOM-MBWyXVEFU אני אתקן את מה שכתבתי, אם -לאורך זמן- אדם יצרוך יותר קלוריות ממה שהוא מכניס -> הוא ישמין וההפך.
×
×
  • Create New...