Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקורכב3 - נבון בלי טורבו - או סיכום חצי עשור עם סובארו B4 2010


lanosforce

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 205
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

טוב - הSEAFOAM נשלח לאיזה בוטקה דואר ביפו שאין לי מושג איך ומתי יגיע חזרה למרכז המיון ואולי מתישה אני אראה אותו. 

 

אבל נראה שתוסף הדלק וניקוי החיישן לבינתיים עשו עבודה נהדרת וכמעט שאין רעידות מהרכב בכלל. 

 

בכל מקרה - חמישי האחרון בערב, לוקח את הסובארו בשביל לנסוע להדקר בפעם השלישית באולם פיס בראש העין (חיסון שלישי למי שמתקשה למה אני נהנה להדקר) וקולט שפנס ימין לא עובד - מגיע הביתה אשתי בדיוק מספרת לי שוואלה עלתה על איזו אבן אם ברזל שיצא ממנה וזה קצת פגע בטמבון - הולכים לישון לא מתייחס לזה. 

 

קם בבוקר ורואה שסה"כ הטמבון באמת רק יצא קצת מהמקום - יד כואבת מהחיסון אבל אומר כבר על הדרך אחליף נורה.

נכנס למוד "פרוקטולוג פילים" הרי שרק ככה בסובארו הזו אפשר להחליף נורה אלא אם כן ממש בא לי להסיר טמבון ותושבות פנסים ואז חושכות עיני:

 

1.thumb.jpg.151385a106266c34c0d72a3a7b13196d.jpg

 

לא, לא חיכה לי שם נחש אבל אני ממשש את הקונקטור ומבין שהוא התפורר לחלוטין ואין לי מה לחבר אותו לנורה - רכב מושבת כי אין תאורת דרך וזה בא לי בזמן מאוד לא מתאים עם העבודה שלי. 

 

מרים טלפון לעסק לליטוש פנסים טוב בקסם - אומר לי אין בעיה תבוא מחר בבוקר אסדר לך. ואז חושב לעצמי אם אני רוצה לבלות ככה את השבת ומסיר טמבון ופנסים - עולה למעלה לדירה:

 

ניתוח קטן 

 

2.thumb.jpg.9aa7aa663721d9e32933edff3194b315.jpg

 

החוט שנכנס לתוך בית התאורה יוצא בקלות ע"י הסרת פקק גומי - חותך את הגידים, לוחץ נעלי כבל כחולות שמתאימות לרגליים של נורת הH7, שם שרוולים מתכווצים עם בדיל שנמס בחום נמוך ועם מלחם הדרמל שלי ולוחץ סופיות מבצע - ניתוח מעקפים. 

 

והנה התוצאה:

 

3.thumb.jpg.2f9b574dfcb3ac26f4e3a819160106a4.jpg

 

עובד:

 

4.thumb.jpg.c10c9b9f67e5f0f48113aaf5a2206688.jpg

 

מרכיב טמבון עולה הביתה לישון - מסטול מהחסיון אבל לפחות היד פחות כואבת מכל העשיה. 

 

יום למחרת לפני שהלכתי לאימון ירדתי למטה עם מלטשת לפנסים, נייר 2000, מי סבון, מגבת מיקרופייבר, ספוג לחיתוך פוליש (כתום), PLASTX של מגווייארס וביצאתי ליטוש ידני גריט 2000 לשני הפנסים ואחרי זה עם הפלאסט איקס והמלטשת - במהירות גבוהה לחץ ממש נמוך ליטשתי את הפנס והנה התוך כדי:

 

5.thumb.jpg.f78ffc66671b3e102e54bcb8986ec940.jpg

 

שמאל (פנס ימין) מלוטש גריט 2000 - ימין (פנס שמאל) מלוטש עם PLASTX 

 

6.thumb.jpg.81244dfb308a00c4a995a505f93b03b4.jpg

 

אח"כ לקחתי JET SEAL של CG - מרחתי, נתתי כמה דקות לחומר להתייבש ואז עם המלטשת וספוגית מיקרופייבר רכה במיוחד עשיתי את הBUFFING וזהו. 

 

7.thumb.jpg.b43c80420ba4480e11c257b09bb245e1.jpg

 

8.thumb.jpg.b7aef0ed7818e0ea0d233e9be2125889.jpg

 

 

עלויות - 0 

 

היה לי הכל כבר בבית. 

 

זמן - פירוק טמבון 15 דקות והוצאת הפנסים עוד 5 

ניתוח מעקפים - חצי שעה רגוע בבית עם שייק בננה-מלון-תמרים על בסיס חלב נטול לקטוז

הרכבה 30 דקות ברוגע מוחלט 

 

יום למחרת - ליטוש הפנסים - זמן עבודה לליטוש - באמת, לא צוחק! 5 דקות 

ולציפוי הגנה עם הג'ט סיל - 20 דקות בהן אני משתעמם במשך 15 דקות שהחומר יתייבש. 

 

כמובן כבר הזמנתי מחברים קרמיים לשני הפנסים ואצטרך מתישהו לחזור על כל התהליך הזה מחדש - כאעשה את זה - אלטש את הפנסים שוב עם גריט 2000 ואז גריט 3000 - אח"כ פלאטסאיקס ואז שכבת לקה על בסיס מים של ראסטולאום קליר-קואווט ואחרי זה שוב ליטוש עם PLASTX 

 

עד העונג הבא. 

 

המחברים הקרמיים שאני הולך להזמין כנראה היום -> כאן

 

גם אזמין מחברים לטמבון וקצת חיווט חשמלי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

10 שקלים בארץ ו 26 באמזון 😉

  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין כמה יעלה בכפר קסם :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אז מתחילה עונת התחזוקה של הסובארו -

 

ב390 שקלים רכשתי לי את הדברים הבאים:

1 מסנן אוויר מנוע חליפי

1 מסנן שמן מקורי 

5 ליטר ליקווי מולי היי-טק (מארז סגול) 5W40 

1 נוזל ריסוס לניקוי בית מצערת ומסלול סעפת יניקה - ליקווי מולי

 

התחזוקה שבוצעה במהלך הסופ"ש - ניקוי בית מצערת והזרקה לתוך סעפת היניקה 

 

זה החומר המדובר 

1.thumb.jpg.01016d860668b8f214bee2e3de262ac7.jpg

 

לאחר שבחנתי מספר סרטונים ביוטיוב - מצאתי את הסרטון הבא: 

 

 

 

אמנם המנוע שם כנראה שונה מאצלי וגם הצנרת של יניקת האוויר קצת שונה וגם לא ראיתי על בית המצערת שלי צינור וואקום בחלקה העליון, גיליתי שצינור הוואקום אצלי נכנס מצד המצערת ולשם החלטתי להתחבר. מה שממש מצא חן בעיני זה שאני יכול בשיטה הזו לבצע את הניקוי לגמרי לבדי. 

 

כלי עבודה

 

משקפי מגן - תמיד תמיד תמיד - תגנו על העיניים - אני משתמש בכאן בתרסיס ולכן מגן על העיניים. 

מברג פיליפס 

חולץ מהדקי פלסטיק 

צינור וואקום - יש לי מטר מכל קוטר - טוב לשמור דברים שקניתי לדודג' 

בוקסה 6 ממ וראצ'ט קטן (סט ראצ'ט קטן בקיצור) 

נייר מגבת

כפפות ניטריל (לטקס)

 

התחלתי בניקוי בית המצערת

 

בעזרת הראצ'ט פותח את שני הבאנדים שתופסים את צינור יניקת האוויר בבית פילטר האוויר ובבית המצערת. 

מסיר שני מהדקי ניילון שתופסים את חיפוי בית המצערת.

 

image.thumb.png.3ee2085b05b769878467e7bd2a767317.png

 

 

בכדי להגיע לבנד השני - מסירים את מכסה השירות (גם מאפשר גישה לנקות את בית המצערת מבלי לסלק את כל הצנרת 

 

3.thumb.jpg.f3735c0080b9a5e136017c9645a9db50.jpg

 

בשלב זה - מסלק בעדינות את כל הפלסטיקה של יניקת האוויר - מחובר אליה צינור וואקום שבחרתי לא לנתק פשוט סילקתי בעדינות הצידה

 

וכך נראה בית מצערת של היטאצ'י למנוע בוקסר שני ליטרים - לידו אם אני מבין נכון רואים את הEGR? וגם למטה רואים פתאום גישה קלה ונוחה מאוד אל הסטרטר

 

4.thumb.jpg.d4a88ffb11f62e33e304e6ff97716e22.jpg

 

לוקח את התרסיס של הליקווי מולי - מרסס את בית המצערת מחלקו החיצוני ומנגב בנייר מגבת ואז בעדינות (אפשר גם להפעיל סוויץ וללחוץ על הגז) פתחתי את פרפרית בית המצערת והשחלתי את צינור הריסוס של הפחית פנימה וניקיתי את צידה הפנימי וגם התזתי עוד שתי התזות לתוך סעפת היניקה.

 

בשלב הזה יצא המון לכלוך והנייר יצא שחור!

 

5.thumb.jpg.ceade46d0a1ea7abdb00b85508736ae1.jpg

 

הרכב לא הניע ישר על המקום לקח לי שלוש - ארבע נסיונות עד שהניע - בשביל להניע חיברתי בחזרה את צינור יניקת האוויר. 

 

אבל רגע לפני כן שמתי לב שמקודם פרפרית המצערת כנראה לא נסגרה עד הסוף - כנראה שהפיח כבר הפריע לה להסגר הרמטית וזה כנראה מה שמסביר את הרעידות שהיו לי בסרק - בכניסת וונטה ובעצירה. 

 

ניקוי סעפת יניקה בהזרקה ישירה

 

כאן כבר הייתי צריך לנתק צינורית וואקום - בתמונה הבאה רואים גם שיש גישה לECU 

 

צינורית הוואקום שניתקתי מסומנת באדום

 

image.thumb.png.4e2e56cb8fc9931cc8573d1449f979c6.png

 

וכך נראית ה"זרבובית" אליה חיברתי את צינור הוואקום 

 

7.thumb.jpg.a27dc6e9d8154390d36c83de4ab628c1.jpg

 

 

וכך נראית הקונסטלציה שארגנתי לעצמי בכדי לבצע את הניקוי בהזרקה: 

 

8.thumb.jpg.d76ebbf0b980f75957b70ab572a258dd.jpg

 

 

מניע מנוע - מפעיל מזגן - אפשר גם מוזיקה אבל העדפתי להאזין למנוע 

 

ותוך כדי זה שאני יושב לי בנוחות במיזוג - מחזיק את הטורים בין 1.5 ל3 אלף טור 

הוואקום לא ממש חזק מהצינורית אבל אטמתי עם האצבעות עד הסוף ובזהירות בהתזות של שניה-שתיים כל פעם עד שהפחית התרוקנה - לקח לי פחות מ10 דקות. 

 

לאחר שסיימתי להזריק את הפחית - דימום מנוע. 

סגרתי בחזרה את הבנדים, מהדקי הניילון. 

חיברתי את צינורית הוואקום המקורית ובדקתי שלמות שלה. 

 

חיכיתי חמש דקות לתת לחומר להספג בחום בתוך המנוע והתנעתי ויצאתי לנהיגת ניקוי של החומר - צריך לנהוג ברכב לפחות 15 דקות וגם צריך לתת מספר קיק-דאונים בכדי לנקז את כל שאריות הפיח והחומר. 

 

השלכתי את כפפות הניטריל ביחד עם הבקבוק לפח של חנות החלפים ממנה רכשתי את הכל - הם מפנים פסולת בהתאם לדרישות. 

 

תוצאות

 

וואו!!!

 

הרכב נוסע ח-ל-ק! 

בעצירות פתע, עצירות ממהירות גבוה - אין רעידות יותר, נגמר!

בעמידה ברמזור - כניסת הוונטות עדינה עם רעידות קלות רק לעיתים ובד"כ חלק כמו משי.

הרכב מגיב חלק יותר, מהר יותר, טוב יותר בכל כניסה ויציאה מסיבוב או פניה, תחילת עליה או פשוט יציאה מהרמזור. 

 

שבוע הבא יהיה טיפול תקופתי ברכב - מסנן שמן, מסנן אוויר, מסנן מזגן ושמן 

ואח"כ ריענון נוזל בלימה וניקוז מהקליפרים עם משאבת וואקום ידנית. 

  • אהבתי 7

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, lanosforce כתב:

אז מתחילה עונת התחזוקה של הסובארו -

 

ב390 שקלים רכשתי לי את הדברים הבאים:

1 מסנן אוויר מנוע חליפי

1 מסנן שמן מקורי 

5 ליטר ליקווי מולי היי-טק (מארז סגול) 5W40 

1 נוזל ריסוס לניקוי בית מצערת ומסלול סעפת יניקה - ליקווי מולי

 

התחזוקה שבוצעה במהלך הסופ"ש - ניקוי בית מצערת והזרקה לתוך סעפת היניקה 

 

זה החומר המדובר 

1.thumb.jpg.01016d860668b8f214bee2e3de262ac7.jpg

 

לאחר שבחנתי מספר סרטונים ביוטיוב - מצאתי את הסרטון הבא: 

 

 

 

אמנם המנוע שם כנראה שונה מאצלי וגם הצנרת של יניקת האוויר קצת שונה וגם לא ראיתי על בית המצערת שלי צינור וואקום בחלקה העליון, גיליתי שצינור הוואקום אצלי נכנס מצד המצערת ולשם החלטתי להתחבר. מה שממש מצא חן בעיני זה שאני יכול בשיטה הזו לבצע את הניקוי לגמרי לבדי. 

 

כלי עבודה

 

משקפי מגן - תמיד תמיד תמיד - תגנו על העיניים - אני משתמש בכאן בתרסיס ולכן מגן על העיניים. 

מברג פיליפס 

חולץ מהדקי פלסטיק 

צינור וואקום - יש לי מטר מכל קוטר - טוב לשמור דברים שקניתי לדודג' 

בוקסה 6 ממ וראצ'ט קטן (סט ראצ'ט קטן בקיצור) 

נייר מגבת

כפפות ניטריל (לטקס)

 

התחלתי בניקוי בית המצערת

 

בעזרת הראצ'ט פותח את שני הבאנדים שתופסים את צינור יניקת האוויר בבית פילטר האוויר ובבית המצערת. 

מסיר שני מהדקי ניילון שתופסים את חיפוי בית המצערת.

 

image.thumb.png.3ee2085b05b769878467e7bd2a767317.png

 

 

בכדי להגיע לבנד השני - מסירים את מכסה השירות (גם מאפשר גישה לנקות את בית המצערת מבלי לסלק את כל הצנרת 

 

3.thumb.jpg.f3735c0080b9a5e136017c9645a9db50.jpg

 

בשלב זה - מסלק בעדינות את כל הפלסטיקה של יניקת האוויר - מחובר אליה צינור וואקום שבחרתי לא לנתק פשוט סילקתי בעדינות הצידה

 

וכך נראה בית מצערת של היטאצ'י למנוע בוקסר שני ליטרים - לידו אם אני מבין נכון רואים את הEGR? וגם למטה רואים פתאום גישה קלה ונוחה מאוד אל הסטרטר

 

4.thumb.jpg.d4a88ffb11f62e33e304e6ff97716e22.jpg

 

לוקח את התרסיס של הליקווי מולי - מרסס את בית המצערת מחלקו החיצוני ומנגב בנייר מגבת ואז בעדינות (אפשר גם להפעיל סוויץ וללחוץ על הגז) פתחתי את פרפרית בית המצערת והשחלתי את צינור הריסוס של הפחית פנימה וניקיתי את צידה הפנימי וגם התזתי עוד שתי התזות לתוך סעפת היניקה.

 

בשלב הזה יצא המון לכלוך והנייר יצא שחור!

 

5.thumb.jpg.ceade46d0a1ea7abdb00b85508736ae1.jpg

 

הרכב לא הניע ישר על המקום לקח לי שלוש - ארבע נסיונות עד שהניע - בשביל להניע חיברתי בחזרה את צינור יניקת האוויר. 

 

אבל רגע לפני כן שמתי לב שמקודם פרפרית המצערת כנראה לא נסגרה עד הסוף - כנראה שהפיח כבר הפריע לה להסגר הרמטית וזה כנראה מה שמסביר את הרעידות שהיו לי בסרק - בכניסת וונטה ובעצירה. 

 

ניקוי סעפת יניקה בהזרקה ישירה

 

כאן כבר הייתי צריך לנתק צינורית וואקום - בתמונה הבאה רואים גם שיש גישה לECU 

 

צינורית הוואקום שניתקתי מסומנת באדום

 

image.thumb.png.4e2e56cb8fc9931cc8573d1449f979c6.png

 

וכך נראית ה"זרבובית" אליה חיברתי את צינור הוואקום 

 

7.thumb.jpg.a27dc6e9d8154390d36c83de4ab628c1.jpg

 

 

וכך נראית הקונסטלציה שארגנתי לעצמי בכדי לבצע את הניקוי בהזרקה: 

 

8.thumb.jpg.d76ebbf0b980f75957b70ab572a258dd.jpg

 

 

מניע מנוע - מפעיל מזגן - אפשר גם מוזיקה אבל העדפתי להאזין למנוע 

 

ותוך כדי זה שאני יושב לי בנוחות במיזוג - מחזיק את הטורים בין 1.5 ל3 אלף טור 

הוואקום לא ממש חזק מהצינורית אבל אטמתי עם האצבעות עד הסוף ובזהירות בהתזות של שניה-שתיים כל פעם עד שהפחית התרוקנה - לקח לי פחות מ10 דקות. 

 

לאחר שסיימתי להזריק את הפחית - דימום מנוע. 

סגרתי בחזרה את הבנדים, מהדקי הניילון. 

חיברתי את צינורית הוואקום המקורית ובדקתי שלמות שלה. 

 

חיכיתי חמש דקות לתת לחומר להספג בחום בתוך המנוע והתנעתי ויצאתי לנהיגת ניקוי של החומר - צריך לנהוג ברכב לפחות 15 דקות וגם צריך לתת מספר קיק-דאונים בכדי לנקז את כל שאריות הפיח והחומר. 

 

השלכתי את כפפות הניטריל ביחד עם הבקבוק לפח של חנות החלפים ממנה רכשתי את הכל - הם מפנים פסולת בהתאם לדרישות. 

 

תוצאות

 

וואו!!!

 

הרכב נוסע ח-ל-ק! 

בעצירות פתע, עצירות ממהירות גבוה - אין רעידות יותר, נגמר!

בעמידה ברמזור - כניסת הוונטות עדינה עם רעידות קלות רק לעיתים ובד"כ חלק כמו משי.

הרכב מגיב חלק יותר, מהר יותר, טוב יותר בכל כניסה ויציאה מסיבוב או פניה, תחילת עליה או פשוט יציאה מהרמזור. 

 

שבוע הבא יהיה טיפול תקופתי ברכב - מסנן שמן, מסנן אוויר, מסנן מזגן ושמן 

ואח"כ ריענון נוזל בלימה וניקוז מהקליפרים עם משאבת וואקום ידנית. 

אם כבר, אפשר לנקות גם את חיישן אוויר ההמוני, במידה ויש לך את הספריי המתאים, עשיתי ניקוי לבית מצערת וחיישן אויר שבוע שעבר ומורגש הבדל בסרק חלק יותר, סחיבה משופרת, ותצרוכת דלק עדיפה, הייתי מופתע. 

גם אצלי יש מערכת הזרקה ישירה ולמרות שהרכב 81 אלף ק''מ יצא לא מעט סחלה מבית המצערת.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא אחורה - הוא כבר נוקה וזה מתועד. 

 

קודם ניקיתי MAF

לאחר מכן הוספתי תוסף דלק. 

ועכשיו סגרתי את הנושא הזה עם ניקוי בית מצערת והזרקה לתוך סעפת היניקה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן - חד משמעי. 

 

בכל אחד משלושת השלבים שביצעתי היה הבדל - תוסף הדלק אמנם הבדל קטן אבל הוא ברור. 

 

בהתחלה - הרכב היה ממש רועד בכל עצירה ובצורה מעצבנת - הייתי בטוח בהתחלה שמדובר בתקלה של ממיר המומנט (קיבלתי מכתב תביעה מול סובארו לגבי הנושא הזה ולתיבה יש עכשיו אחריות או עד שהרכב יגיע ל160 KKM או לעשור והרכב כרגע על 137 ולא נוסע הרבה). 

אבל אחרי שקראתי על התופעה - המנוע אמור להגיע למצב של הדממה בעצירות וזה לעולם לא קורה. 

 

אז התחלתי לחשוד שזה משהו שקשור לוויסוט הסל"ד בסרק - אבל אז שמתי לב שזה קורה גם כשהוונטות נכנסות והתחלתי לחשוד באופן כללי בוויסות סל"ד

 

ניקוי הMAF היה הדבר הראשון שעשיתי - וכאן כבר באופן מיידי - הרכב הפסיק לרעוד בצורה שכבר מפילה אותו לסל"ד נמוך עד כמעט כיבוי. 

 

אבל עדיין אחרי שהמנוע מתחמם - יש רעידות (פחות דרמטיות) ובהרבה עצירות גם. 

 

אז שמתי את התוסף - ולאחר התדלוק הראשון - שמתי לב שהרכב רועד רק לעיתים - הרבה הרבה פחות אבל עדיין כשאני עומד בסרק והוונטות נכנסות על מנוע חם - עדיין לא נעים, אבל אפשר לגמרי לחיות עם זה. 

 

כאן כבר עשיתי את ניקוי המצערת ומסלול האוויר - והרכב פשוט חזר להיות חמאה, כניסת וונטות לא מציקות, עצירות חזקות יחסית מסתיימות בלי שום רעידה והתגובה של המצערת מיידית. 

 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו לא ערובה להצלחה - יכול להיות שיש לך חלקים נוספים שכבר הפיח הכריע אותם או שבכלל הרעידות\גמגומים אצלך נובעים מגורם אחר לגמרי. 

 

תקנה חיישן MAF, שים תוסף בנזין לדלק ותרוקן מיכל - אם את ניקוי המצערת עשו לך ללא פירוק וללא הזרקה ישירות לסעפת - יכול להיות שזה כוסות רוח למת - כשהתחילו לי הרעידות האלה לפני שלוש שנים בערך - באמת עשו לי "ניקוי" מצערת במוסך - שזה היה פשוט בדיחה שתי ההתזות של החומר שהם שמו לי רק על הצד החיצוני של הפרפרית וגבו על זה 500 שקלים. וכמובן זה לא הועיל לכלום. 

 

מה שעשיתי בתקופה האחרונה - החזיר את הרכב הזה למצב שאני זוכר אותו חדש. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון זו תחזוקה מונעת שאין בה כל רע - רק מקווה שלפחות הם ניקו כמו שצריך. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה שלי מדובר על המוסכניק של אחי שמהלל אותו בלי הפסקה. הוא גר רחוק ממני.

לקחתי את הרכב אליו לטיפול שגרתי + החלפת רצועת טיימינג ועל הדרך ניקוי בית מצערת.

כאשר הרכב חזר אלי החלה תופעה שהרכב לא היה מניע כשהוא חם. תהליך ההתנעה עצמו נעשה אבל כשהייתי עוזב את המפתח הרכב לא היה נשאר מונע.

המוסכניק הסביר לי איך לעשות לימוד מחדש למצערת. לא עזר. לקחתי אליו חזרה את הרכב, הוא ניתק את המצבר ועשה לימוד מחדש והבעיה הפסיקה.

הבעיה שאח"כ הרכב ממש הסריח מדלק בתחילת נסיעה והרגיש לי ששתה עוד יותר מקודם. לא רציתי להתעסק והשארתי אותו ככה.

אחרי כמה חודשים שכחתי את האור דלוק זמן רב ברכב והמצבר התרוקן. הבעיה עם המצערת חזרה בקטנה (האוטו הניע אבל היה לו קצת קשה).

אחרי כמה נסיעות המצערת למדה ומאז ריח הדלק בהנעה נעלם כמעט לחלוטין ולתחושתי גם צריכת הדלק התייצבה (לא מדדתי בצורה מסודרת בשום שלב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...