Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

המומחה הראשי שמייעץ לממשלת שוודיה בנושא הקורונה טוען שסטוקהולם תגיע לחסינות עדר בעוד כמה שבועות. הוא טוען שהווירוס מתחיל להאט באופן מורגש בעיר עקב חסינות טבעית שנבנתה כבר בחלק מהאוכלוסיה. לא לשכוח שהם לא סגרו גנים, בתי ספר, מסעדות, בארים וכ״ו...

 

https://news.yahoo.com/coronavirus-sweden-stockholm-herd-immunity-144733606.html

 

בנוסף, מחקר על דגימות דם מתורמים בסטוקהולם מצא שבדגימה של 100 אנשים יש 11 עם נוגדנים לקורונה. מחקרים גדול יותר יתחיל להערך מחר. 

עריכה אחרונה על ידי garicho
פורסם
לפני 15 דקות, garicho כתב:

המומחה הראשי שמייעץ לממשלת שוודיה בנושא הקורונה טוען שסטוקהולם תגיע לחסינות עדר בעוד כמה שבועות. הוא טוען שהווירוס מתחיל להאט באופן מורגש בעיר עקב חסינות טבעית שנבנתה כבר בחלק מהאוכלוסיה. לא לשכוח שהם לא סגרו גנים, בתי ספר, מסעדות, בארים וכ״ו...

 

https://news.yahoo.com/coronavirus-sweden-stockholm-herd-immunity-144733606.html

 

בנוסף, מחקר על דגימות דם מתורמים בסטוקהולם מצא שבדגימה של 100 אנשים יש 11 עם נוגדנים לקורונה. מחקרים גדול יותר יתחיל להערך מחר. 

 

לא הראו היום בחדשות שעשו שם בדיקות סרולוגיות ורק 3% מחוסנים ?

איך זה נהיה פתאום "חיסון עד עוד כמה שבועות" ?

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

לא הראו היום בחדשות שעשו שם בדיקות סרולוגיות ורק 3% מחוסנים ?

איך זה נהיה פתאום "חיסון עד עוד כמה שבועות" ?


לא יודע מה הראו בחדשות בארץ.

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, garicho כתב:

המומחה הראשי שמייעץ לממשלת שוודיה בנושא הקורונה טוען שסטוקהולם תגיע לחסינות עדר בעוד כמה שבועות. הוא טוען שהווירוס מתחיל להאט באופן מורגש בעיר עקב חסינות טבעית שנבנתה כבר בחלק מהאוכלוסיה. לא לשכוח שהם לא סגרו גנים, בתי ספר, מסעדות, בארים וכ״ו...

 

https://news.yahoo.com/coronavirus-sweden-stockholm-herd-immunity-144733606.html

 

בנוסף, מחקר על דגימות דם מתורמים בסטוקהולם מצא שבדגימה של 100 אנשים יש 11 עם נוגדנים לקורונה. מחקרים גדול יותר יתחיל להערך מחר. 

 

בשוודיה יש כ-10 מיליון תושבים 

בעיר הבירה סטוקהולם חיים כמיליון תושבים ויש עוד מיליון או 2 מסביב לעיר הבירה.

לפי מה הסקר הם הגיעו למסקנה שיש כ-11% חולים בסטוקהולם - שזה 110,000 חולים בעיר הבירה שלהם 

אבל מאובחנים יש להם רק 15,000 עם 1500 מתים, עד כה מתאים לתיאוריה ששיעור התמותה הוא 1.5 אחוז

אין לנו נתונים נוספים , האם בדקו cעוד מקומות ? כמה מתוך החולים המאובחנים מסטוקהולם.

נניח שרק 10,000 מהמאובחנים מסטוקהולם ורק 1000 מתים שסטוקהולם,

אז המומחה רוצה להגיע תוך כמה שבועות שכולם יהיו חולים בסטוקהולם - במקום 100,000 היום יהיו לו 1 מיליון 

אבל זה אומר במקום 1000 מתים היום יהיו לו 10,000 מתים מסטוקהולם רק. 

בלי סגר זה באמת יגיע תוך כמה שבועות - 9,000 מתים תוך כמה שבועות  - אני כתבתי 600 ליום, זה 15 ימים 

כנראה יקח להם קצת יותר. 

הכל לפי התוכנית.. סבבה , אני הולך להכין פופקורן ולחכות לראות מה קורה שם

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)

הנקודה היא שברגע שיש לאחוז מסוים באוכלוסיה נוגדנים פעילים, רמת ה-R0 יורדת בצורה דרסטית ואין לך יותר פנדמיה. בכל מקרה, סקרים סורולוגים גדולים הולכים להתקיים בשבוע הקרוב בניו יורק, שוודיה, איטליה. נראה מה באמת המספרים.

 

==================
 

תוצאות מעודדות מאחד המחקרים לתרופת הרמדיסיביר. מתוך 113 חולים קשה בקורונה שטופלו בתרופה כחלק מניסוי שלב 3 רק 2 נפטרו והרוב כבר שוחררו הביתה. 

 

https://www.livescience.com/ebola-drug-remdesivir-promise-severe-covid-19-cases.html

עריכה אחרונה על ידי garicho
  • מעניין 1
פורסם

נחכה לעוד מחקרים רחבים יותר- אבל זה המקור הרביעי לניסוי עם קבוצה שפחות או יותר כבר אפשר להתחיל לקחת את הגודל שלה ברצינות שמראה תוצאות מאוד מבטיחות בנוגע לתרופה הזו.

נראה שמדינת ישראל הימרה על התרופה הלא נכונה.

 

פורסם
לפני 5 שעות, garicho כתב:

הנקודה היא שברגע שיש לאחוז מסוים באוכלוסיה נוגדנים פעילים, רמת ה-R0 יורדת בצורה דרסטית ואין לך יותר פנדמיה. בכל מקרה, סקרים סורולוגים גדולים הולכים להתקיים בשבוע הקרוב בניו יורק, שוודיה, איטליה. נראה מה באמת המספרים.

 

למיטב ידעתי לקורונה יש R0 של 4 זה אומר מעל 80% מהאוכלוסיה צריכים להיות בעלי נוגדנים בשביל לפתח חסינות עדר. 

פורסם (נערך)

אני ממש נפעם מהכתבה הסו.

 

נתחיל בכך שאין בה שום מספר, ובודאי לא מידע על שיטות המחקר. אבל אולי פספסתי משהו.

 

לעצם העניין - מסתמכים על נוגדנים שמשמעותם לא ברורה, וגם אם מקנים חסינות הרי שאף אחד לא יודע לכצה זמן. בקיצור, מסקנות חסרות בסיס.

 

דרך אגב, במחקר מאיסלנד ( PCR, לא נוגדנים) בדקו גם לפי רשתות חברתיות וגם לפי מדגם אקראי באוכלוסיה (30%היענות מבין המוזמנים), וההבדל היה קטן , 0.8 ו-0.6 אחוז. אבל באיסלנד 100%  שימוש באינטרנט, לא 70% כמו אצלנו.

 

@malcishua סקרנת אותי. באיזה מחקרים אתה עוסק?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, garicho כתב:

המומחה הראשי שמייעץ לממשלת שוודיה בנושא הקורונה טוען שסטוקהולם תגיע לחסינות עדר בעוד כמה שבועות. הוא טוען שהווירוס מתחיל להאט באופן מורגש בעיר עקב חסינות טבעית שנבנתה כבר בחלק מהאוכלוסיה. לא לשכוח שהם לא סגרו גנים, בתי ספר, מסעדות, בארים וכ״ו...

 

https://news.yahoo.com/coronavirus-sweden-stockholm-herd-immunity-144733606.html

 

בנוסף, מחקר על דגימות דם מתורמים בסטוקהולם מצא שבדגימה של 100 אנשים יש 11 עם נוגדנים לקורונה. מחקרים גדול יותר יתחיל להערך מחר. 

 

בארה"ב פורסם המחקר של Stanford בנוגע לנוגדנים בקרב האוכלוסיה. לכאורה מחקר מאוד מבטיח שטוען שפי 50 עד פי 85 יותר אנשים חלו בקורונה מאשר אובחנו, אבל כאשר מפרקים את המחקר לגורמים הוא לא באמת מחזיק מים: 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 9 שעות, korola כתב:

 

אולי נעצור רגע על זה "ואגיו", הבנתי שלא מגדלים בארץ.

הבנתי שקפוא זה איכס. 

אז איך בדיוק זה מביאים את זה לפה? 

יש מטוס תובלה של בלארוס שמסתובב רק בשביל ה -ואגיו , או שזה המוסד דואג לרכוש?

 

האמת שאין לי מושג. אבל זה מסקרן.

 

לפני 9 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

מה זה כאן ברית המועצות? קומוניסטים ארורים. 

חוקים להגנת הדייר יש במקומות רבים במערב. במפתיע, זכור לי שאפילו בניו יורק.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

דווקא חסינות העדר זה לא משהו וודאי ומבוסס, במקרה של המגפה הנוכחית.

היו מקרים של אנשים שהחלימו, וחלו שוב.

גם אלה שכביכול החלימו, ופיתחו חסינות מסויימת, גם לא ידוע לכמה זמן.

הווירוס הזה מתעתע בכולם. היו מקרים אפילו על בדיקות שיצאו שליליות כמה פעמים, ורופאים מצאו בצילום חזה אצל האנשים שנבדקו, ריאות מלאות בווירוס.

רק אתמול דיברו על כמויות גדולות של אנשים שהיו חולים, ולא הרגישו בכלל סימנים.

והם ללא ידעתם, העבירו את הנגיף הלאה.

על הברדק שקיים בבדיקות בארץ, מבחינת תוצאות, ובכלל, אין טעם להוסיף.

בנוסף, על ההפגנות שהיו, או ההלוויות שנערכו במגזר החרדי, התוצאות יגיעו רק עוד שבועיים. ואז הגרף יראה אחרת. לא מן הנמנע שהסגר יחזור מהר יותר משחשבנו.  גם בעקבות "השחרור" או היציאה שהייתה. אנשים שוכחים מהר את הנהלים. אני רואה את זה בעיקר בסופרים. 

 

עכשיו משלמים מחיר יקר על טעויות ועצות שמנהיגים מסויימים נתנו בהתחלה:

"הקיץ והחום יעצרו את הנגיף" {טראמפ}

או

 "לא צריך לחבוש מסכות. זה לא יעזור, ואפילו יחמיר"{משרד הבריאות}.

 

מקווה לראות כמה שיותר מהר חיסון.

 

פורסם
לפני 14 שעות, eladns כתב:

סרטן מכיל גם וירוס וגם דום לב- במקום לרשום מחלות רשמתי את מה שהלכתי להכי הרבה הלוויות- סרטן

אחר כך דום לב ואחר כך סוכרת

אני לרוב שואל ממה הנפטר מת

 

 

נקרא לזה מחלות

 

לפני 12 שעות, korola כתב:

 

צודק, חישוב נכון, אבל לא מצאת את הפיתרון הנכון.  

 קרוב, נסה שוב פעם , בפוסט הבא יהיה עוד רמז 

בנתיים עוד הצעה פופוליסטית, ביטול שכר הדירה והמדינה תשלם את שכר הדירה ישירות לבעלי הדירות.

מי ששכר דירת חדר ב 3000 ש"ח בבאר שבע יקבל 3000 ש"ח מהמדינה.

אבל מי ששכר פנטאוז ב 20,000 ש"ח לחודש יקבל 20,000 ש"ח.

מה השלב הבא?  ביטול החזרי המשכתנא ? והמדינה תשלם ישירות?

ביטול חיובי כרטיס האשראי? המדינה תשלם?

ביטול תשלומי הרכב ? המדינה תשלם?

הכי טוב, לקבוע סל מחייה בסיסי , המדינה תשלם לכולם, המדינה תחלק דירות לאזרחים בהתאם לצורך או בהתאם למקום עבודתם.

עוד כמה הצעות חוק כאלה ונגיע למשטר קומוניסטי , ואז אפשר לבטל את הבחירות ולהשאיר את B&B  ברוטציה שנה וחצי שנה וחצי.

 

 

https://www.mako.co.il/news-money/2020_q2/Article-7e6b09608c79171026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

 

image.png.e38c672fe6ba9cafba48334096140f20.png

 

אתה מופתע שמחברי כנסת שנעים על הקו בין סוציאליזם לקומוניזם מגיעה הצעת חוק כזו? אני לא

 

לפני 10 שעות, korola כתב:

וההבמבורגרים

 

נשמע מעניין המבורגר במילוי במבה

  • מצחיק 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

במה זה שונה מלפצות את שחר? כאן המדינה מפצה על ביטול מסיבות וכאן על אבדן שכ"ד. בדיוק אותו דבר. יותר מזה, דיור הוא צורך יותר חיוני.

 

מה שכן, כמובן שזה על חשבון העתיד של כולנו. אז המחיר צריך, למשל, להיות מיסוי מוגדל על דמי השכירות לאותם בעלי דירות (בעתיד, לאחר שוך המשבר).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אין שום סיבה לפצות בעלי דירות. רוצים להגן על הדיירים תוציאו הנחיה שאי אפשר לפנות אותם עד יוני, אבל מצד שני תאכפו את ההנחיה הזו וביוני תוציאו את מי שבעל הבית לא רוצה כבר.
תפקידו של בעל הבית הוא לבדוק למי הוא משכיר את הנכס שלו ולקחת ממנו בטחונות. זה עסק לכל דבר.

כפי שרשמתי קודם אני חושד באינטרס אחר של המדינה שחוששת מפגיעה בנדלן. אם התפרסמו סיפורים על אלפי בעלי בתים שלא מצליחים לקבל את השכירות שלהם זה יפגע במוניטין של הנדל"ן שנחשב "השקעה על בטוח" וגם במחירים.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אנחנו צריכים לשלם שכירות של כל פלוץ תל אביבי שהחליט לשכור דירה ב-7,500 שקל ליד הבימה ופתאום לא יכול לעמוד בהתחייבויות שלו כי סגרו את הפאב איפה שהוא חילטר טיפים? די זה מגוחך. וכן, אני יודע שמפצים בעלי דירות ולא שוכרים, אבל מחירי שכירות בתל אביב לא היו ממריאים אם לא היו תורים של צעירים שהלכו מכות על כל דירה שלא נראת כמו חורבה. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...