Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

הסיוע צריך להגיע דרך רשת ביטחון סוציאלית. 

שלב ראשון הסיוע צריך להיות לבני אדם - בני אדם צריכים לחיות וצריך שלב ראשון לעזור לבני אדם שיהיה להם כסף למחייה.

שלב שני צריך לסייע לעסקים שבלי הסיוע יתמוטטו ויגרמו נזק לבני אדם - או נזק משמעותי למשק. 

כמו לדוגמא מפעלים שמייצרים מזון , תחבורה ציבורית , מפעלי אנרגיה, מפעלי תרופות, ציוד רפואי, רואי חשבון ועו"ד .

שלב שלישי סיוע לתעשייה שעיקר הפעילות שלה הוא ייצוא - הרי אין כמו כסף זר שנכנס , אומנם רק כסף אבל זה מה שיעזור למשק להתאושש.

שלב רביעי - כל השאר  -  אולמות אירועים ,  בעלי נכסי נדל"ן וכדומה  

 

עכשיו השאלה החשובה , האם חוזים צריך לקיים , העיקרון הבסיסי של מסחר וכלכלה בריאה הוא יכולות לאכוף חוזים,

אם חלילה יחוקקו חוקים שלא ניתן לאכוף חוזים (ישנים או חדשים) אז נכנס למערבולת שלא נצא ממנה. 

בתי המשפט יקרסו , כי כולם יתבעו את כולם, בג"צים. ובעלי ממון שלא יסכימו למכור או לחתום על שום חוזה שלא מכיל תשלום במזומן. 

וזה יהיה סופה של הכלכלה כפי שהכרנו אותה, נחזור מאות שנים אחורה .  

הרוב מקבלים דמי אבטלה.

רוב מי שמנית בשלב 3/2 לא נפגע-אנשים ממשיכים לקנות אוכל,תעשיה בטחונית וביומד ממשיכות לעבוד ולייצא.

 

מי שנפגע בעיקר הוא העסקים הקטנים והלא "חיוניים"-תרבות ופנאי,אירועים וכו' ואותם השארת לסוף-מעניין.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

CALLED IT 

בקיצור תשבו ותחכו בלי כסף עוד כמה שבועות עד שנבין מה קרה. אבל אל תדאגו ה-hedge funds קיבלו העברה בנקאית מזמן מזמן. 

 

ארה"ב: הכסף לעסקים הקטנים הוענק לחברות הגדולות

כדי למנוע מעצמאים לקרוס במשבר הקורונה, 349 מיליארד דולר הוענקו בצורת הלוואות שניתנות למחיקה. הסכום אזל בפחות משבועיים, וכעת מתברר: מיליונים ניתנו לרשתות גדולות, שלטענת מבקרי הממשל ניצלו פרצה בחוק. סנאטור רפובליקני: "הכסף בוזבז", טראמפ: "חלק יצטרכו להחזיר"

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, halperin96 כתב:

או שהוא ממונף בטירוף והכל חוב.

 

אם בן אדם לא שם בצד כסף למקרה והדירה שלו תהיה ריקה 3-4 חודשים,הוא טיפש.

ושוב,אם החוב הזה כל כך מעיק עליו שימכור את הנכס-יש לו פתרון.

זה לא הגיוני שתבוא בדרישה לפצות כל אחד שנפגעו לו ההכנסות בטענות כאלה ואחרות.

 

אני אחשוב על מה להתבכיין,ואחזור אליך.

 

באותה מידה אפשר לומר שמי ששוכר דירה בתל אביב ב-5000 שקל הוא בטח ממונף בטירוף, ובטח יש לו כסף בצד לעבור את המשבר.

אני אגב מסכים איתך שלא צריכים לפצות בעלי דירות על אובדן שכירות, אבל באותה מידה גם לא צריכים לאפשר לשוכרים לא לשלם שכירות בגלל המצב, ועל זה הויכוח כאן.

אם מישהו לא משלם שכירות, בין אם זה בגלל המשבר ובין אם זה כי סתם בא לו, אז הטיפול צריך להיות כמו במקרה רגיל בו יש הפרה של הסכם השכירות.

 

ורק כדי לסבר את האוזן - יש כ-800 אלף משקי בית שגרים בשכירות, וגובה השכירות הממוצע הוא כ-4000 ש"ח, אז אנחנו מדברים על עלות של יותר מ-6 מיליארד שקלים (עבור חודשיים). יותר מ-10% מתקציב משרד החינוך.

 

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם
לפני 3 דקות, halperin96 כתב:

הרוב מקבלים דמי אבטלה.

רוב מי שמנית בשלב 3/2 לא נפגע-אנשים ממשיכים לקנות אוכל,תעשיה בטחונית וביומד ממשיכות לעבוד ולייצא.

 

מי שנפגע בעיקר הוא העסקים הקטנים והלא "חיוניים"-תרבות ופנאי,אירועים וכו' ואותם השארת לסוף-מעניין.

 

 

 

ממש לא השארתי אותם לסוף, צריך להפריד בין בעל עסק (אולם אירועים) לבין משפחתו של בעל העסק.

את משפחתו של בעל העסק שמתי ראשונים, הם חייבים לקבל רשת ביטחון כלכלי מיד.

אם הכנסתם נעלמה לגמרי ואם הם חיים בדירה שכורה,  אז צריך להקפיא הכל ל-3 חודשים (שלא יפנו אותם)

ב-3 חודשים שכל מי שחושב שאין לו כסף שיגיש בקשה לסיוע - ימלא הצהרת הון - יסביר באיזה תחום העסק שלו נפגע

ועבור המשפחה שיקבל סיוע חודשי קבוע עד תום המשבר (רטרואקטיבי).

 

את העסק שלו אם אין לו עתיד לשנתיים הקרובות שיסגור , או שיחליט שהוא מתחזק אותו לשנתיים כי הוא מאמין שעוד שנתיים הוא יהיה היחד בשוק שמציע חתונות. 

 

 

לגבי הפרת חוזים, אפשר לראות את זה גם מהצד השני:

נניח יש בעל עסק לאירועים , הוא גם החזיק דירה להשקעה.

עכשיו שהעסק נפגע הוא מעוניין למכור את הדירה על מנת לממן את העסק שלא יקרוס.

מותר לו להפר את החוזה לשנתיים שהעניק לדיירים?

למרות שהם רוצים להישאר ואפילו משלמים כדין בהתאם לחוזה?

אבל מבחינתו יש פה כח עליון והוא רוצה להפר את החוזה ולהעיף אותם, כי אין למשפחתו מה לאכול. 

פורסם

 

 

 

 

אם בעל הדירה מגיע ומחליף מנעול,מה ההשלכות? 

 

 זה אסור. אם אתה עושה את זה זה הופך אותך לעבריין (ע"פ חוק) אפילו יותר מהדייר עצמו. להוציא דייר שלא משלם או ש"התנחל" בדירה זו פרוצדורה שלמה שצריכה לעבור דרך בית משפט ולוקחת כמה חודשים. רק ברגע שבית המשפט פוסק שהדייר צריך להתפנות אפשר לפנות אותו, וגם זה נעשה רק ע"י המשטרה. בגלל זה כשמשכירים דירה - רק ערבות בנקאית בגובה 3 חודשים. מי שלא רוצה, שילך לחפש (תרתי משמע).

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
Just now, Blaz00r כתב:

 

 


זה אסור. אם אתה עושה את זה זה הופך אותך לעבריין (ע"פ חוק) אפילו יותר מהדייר עצמו. להוציא דייר שלא משלם "התנחל" בדירה זו פרוצדורה שלמה שצריכה לעבור דרך בית.משפט ולוקחת כמה חודשים. רק ברגע שבית המשפט פוסק שהדייר צריך להתפנות אפשר לפנות אותו, וגם זה נעשה רק ע"י המשטרה. בגלל זה כשמשכירים דירה - רק ערבות בנקאית בגובה 3 חודשים. מי שלא רוצה, שילך לחפש (תרתי משמע).

 

גם לחצות שלא במעבר חציה מגדיר אותך כעבריין,מעצם העבירה על החוק.

שאלתי מה ההשלכות,לא ההגדרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 דקות, korola כתב:

 

 

ממש לא השארתי אותם לסוף, צריך להפריד בין בעל עסק (אולם אירועים) לבין משפחתו של בעל העסק.

את משפחתו של בעל העסק שמתי ראשונים, הם חייבים לקבל רשת ביטחון כלכלי מיד.

אם הכנסתם נעלמה לגמרי ואם הם חיים בדירה שכורה,  אז צריך להקפיא הכל ל-3 חודשים (שלא יפנו אותם)

ב-3 חודשים שכל מי שחושב שאין לו כסף שיגיש בקשה לסיוע - ימלא הצהרת הון - יסביר באיזה תחום העסק שלו נפגע

ועבור המשפחה שיקבל סיוע חודשי קבוע עד תום המשבר (רטרואקטיבי).

 

את העסק שלו אם אין לו עתיד לשנתיים הקרובות שיסגור , או שיחליט שהוא מתחזק אותו לשנתיים כי הוא מאמין שעוד שנתיים הוא יהיה היחד בשוק שמציע חתונות. 

 

 

לגבי הפרת חוזים, אפשר לראות את זה גם מהצד השני:

נניח יש בעל עסק לאירועים , הוא גם החזיק דירה להשקעה.

עכשיו שהעסק נפגע הוא מעוניין למכור את הדירה על מנת לממן את העסק שלא יקרוס.

מותר לו להפר את החוזה לשנתיים שהעניק לדיירים?

למרות שהם רוצים להישאר ואפילו משלמים כדין בהתאם לחוזה?

אבל מבחינתו יש פה כח עליון והוא רוצה להפר את החוזה ולהעיף אותם, כי אין למשפחתו מה לאכול. 

רוב העסקים לא מופרדים מהבן אדם.

לא תעזור לעסק,תביא את הבן אדם לפשיטת רגל.

 

איך אתה סוגר עסק של הגברה תאורה/אולם אירועים?-אם יש הלוואות על ציוד צריך להחזיר,ואם כולם סגרו למי תמכור את הציוד/נכס כדי לכסות את החוב?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 19 דקות, EliC25 כתב:

בנתיים בתל אביב

 

 

 

כמו שאמרתי, פישלו שסגרו מוקדם מידי וחזק את המשק, סתם ביזבזו זמן.

הציבור בגדול מטומטם, הוא לא מסוגל להבין איזה פיל יש בחדר, כל אחד רואה תמונה קטנה מול העיניים.

רק שיראו בטלוויזיה את גודל הקטסטורפה ורק שיראו אותה מול העיניים פה בארץ יוכלו להפנים.

 

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

N12

ילד בן 9 מצרפת שנדבק בנגיף פגש 170 איש ולא העביר את הנגיף. כעת חוקרים את זה.

לפני 5 דקות, korola כתב:

 

 

כמו שאמרתי, פישלו שסגרו מוקדם מידי וחזק את המשק, סתם ביזבזו זמן.

הציבור בגדול מטומטם, הוא לא מסוגל להבין איזה פיל יש בחדר, כל אחד רואה תמונה קטנה מול העיניים.

רק שיראו בטלוויזיה את גודל הקטסטורפה ורק שיראו אותה מול העיניים פה בארץ יוכלו להפנים.

 

 

לא יהיה פה קטסטרופה

אתה לא רואה שם קשישים

אתה רואה צעירים

הסיכויים שלהם להגיע להנשמה נמוכים ביותר

היום פורסם שמתוך המונשמים רק 30% מתים

זה אומר שהסיכוי של מישהו שנכח שם למות הוא מאוד מאוד מאוד קטן

 

מספיק לזרוע לחץ ופאניקה

לאחרונה מתראיינים יותר ויותר פרופסורים שאומרים שהגזימו כאן עם הסגר. היה בסדר מה שעשו עד פסח. מפה והלאה צריכים להתחיל לשחרר ולהפסיק להלחיץ את האוכלוסיה כי כבר לא מאמינים לכל ההפחדות האלה

 

עוד פעם

לא אמרתי לבוא לבתי חולים ולהשתעל על קשישים בני 90

דברתי על אנשים בגילאי 0-50

מספיק להפחיד סתם

לא מאמינים לזה כבר

אין שום בעיה שעוד שבועיים נראה כאן קפיצה בנדבקים בתנאי שמספר החולים קשה ימשיך לרדת.

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

לא יהיה פה קטסטרופה

אתה לא רואה שם קשישים

אתה רואה צעירים

הסיכויים שלהם להגיע להנשמה נמוכים ביותר

היום פורסם שמתוך המונשמים רק 30% מתים

זה אומר שהסיכוי של מישהו שנכח שם למות הוא מאוד מאוד מאוד קטן

 

 

Picard memes: Patrick Stewart's best viral Star Trek moments - CNET

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

רוב העסקים לא מופרדים מהבן אדם.

לא תעזור לעסק,תביא את הבן אדם לפשיטת רגל.

 

איך אתה סוגר עסק של הגברה תאורה/אולם אירועים?-אם יש הלוואות על ציוד צריך להחזיר,ואם כולם סגרו למי תמכור את הציוד/נכס כדי לכסות את החוב?

 

 

לא ממש מדוייק, קצבאות מביטוח לאומי לא ניתן לעקל והם מעבר לעסק. 

ושוב, אל תיפול בפח, לרוב בעלי העסקים יש מספיק הון עצמי,  רוב בעלי העסקים מגישים הצהרות הון כל 5 שנים.

יש למדינה מיפוי מלא של המצב בארץ.

 

מי במצב יותר טוב?

בעל עסק - בעל הון עצמי של 3 מיליון - שלפי הדוחות מרוויח רק 200,000 ש"ח לשנה 

אופס.. פתאום יש לו חובות על העסק של עוד 300,000 ש"ח והעסק לא מתפקד.  

 

 

או שכיר בעל הון עצמי של 500,000 ש"ח , שקיבל משכורת של 12,000 ש"ח 

ועכשיו מקבל דמי אבטלה של 7,000 ש"ח לחודש? 

 

למי צריך לעזור יותר?

אל תיפול בפח הדמגוגי שמריצים פה,  חלק נכבד מהעצמאים צברו מספיק הון עצמי - חלקו הגדול בכלל במזומן לא מדווח. 

לך לבדוק כמה שטרות מזומן של שקלים מסתובבים בחוץ,  אחר כך תשאל את עצמך כמה מזומן משפחתך מחזיקה ותכפיל בכמות המשפחות בארץ.

אתה תיפול מהרגליים שתבין כמה כסך מזומן יש בשוק, שכל מטרתו זה איחסון של ההון הצבור 

 

פורסם

כן, אני גם רואה לצערי יותר מדי פרופסורים ומסטולים מאשרם במדבר שמעלים פוסטים מפרופסורים שאומרים שכל הקורונה זה שפעת מתוקשרת על סטרואידים, שאחוזי התמותה לא נוראיים והם נמוכים מהרגיל.

בתור סימוכין הם מביאים לי כתבה מפורבס ופוסט בפייסבוק שכולל את המילים 5G.

כשאני מציג להם נתונים רשמיים מה CDC שיש עליה השנה ב25% לעומת 6 השנים הקודמות משפעת ודלקת ריאות, בנוסף ל40 אלף מתים (נכון לשלשום) מארה"ב, הם אומרים שהם לא מאמינים לנתונים רשמיים מהCDC.

ושוב נחזור חזרה לטענה המטופשת שהכל בסדר וזה לא נורא כמו שחשבנו - כן, זה לא נורא כי כל הפאק*נג עולם עצר במשך חודש+.

לפני 10 דקות, Transporter כתב:

 

מספיק לזרוע לחץ ופאניקה

לאחרונה מתראיינים יותר ויותר פרופסורים שאומרים שהגזימו כאן עם הסגר. היה בסדר מה שעשו עד פסח. מפה והלאה צריכים להתחיל לשחרר ולהפסיק להלחיץ את האוכלוסיה כי כבר לא מאמינים לכל ההפחדות האלה

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, halperin96 כתב:

שאלתי מה ההשלכות,לא ההגדרה.

1. הדייר מזמין פורץ שפותח את הדלת כי יש לו את החוזה.

2. הדייר מגיש תלונה במשטרה.

3. אתה מקבל צו הרחקה מהדירה ששייכת לך.

אגב ממה שאני מכיר, קיים תהליך פינוי מזורז - חודש במקום 3.

×
×
  • תוכן חדש...