Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מצטער, אבל אני פשוט מאבד את זה כאשר אנשים מאמינים לשלטון של סין. 

 

אני אוהב היסטוריה סינית. אני ביקרתי בסין 7 פעמים כל פעם במחוז אחר. אני הייתי בטיוואן. (טכנית אותו עם) מדינה מרתקת, אבל להאמין לקשקוש שהשלטון שלהם מוכר למערב? באמת? 

 

תסתכלו על המפה של סין. תסתכלו על התפוצה של הוירוס. תסתכלו על המספרים. 

 

זה common sense

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 37 דקות, gadik6 כתב:

הם נקטו צעדים קיצוניים והכניסו להסגר עשרות (אם לא מאות) מיליונים למשך יותר מחודש, וגם הם, כמו כל ממשלה אחרת, רוצים להראות קצת אופטימיות לאזרחים שלהם אחרי מהלך כזה.

רק בשביל פרופורציות, בדרום קוריאה כולה יש קצת מעל 50 מיליון איש (לפני הקורונה).

 

ולנושא אחר, שתיכף יתחיל להטריד פה את כולם:

3s9usb.jpg.7543109153bbda14b3d240fd0a67741e.jpg

  • מצחיק 2
  • מבאס 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה מתכוון לקרנות השתלמות או לפנסיות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 48 דקות, ChemGuy85 כתב:

כן, אני מאמין לדרום קוריאה. דרום קוריאה דמוקרטיה. דרום קוריאה שקופה. דרום קוריאה נותנת גישה בינלאומית. דרום קוריאה לא סותמת פיות. דרום קוריאה לא זורקת רופאים לבתי כלא. דרום קוריאה לא מצנזרת את האינטרנט. בנוסף דרום קוריאה היא מדינה הרבה יותר מסודרת מסין בכל פרמטר אפשרי. 

 

למי אתה מאמין? לשלטון שבשנת 1989 דרס עם טנקים סטודנטים שהפגינו למען רפורמות דמוקרטיות והיום מוכר לסינים נרטיב שהפגנות בכיכר טיאננמן אף פעם לא התרחשו? לשלטון שלא מוכן להגיד כמה מתו בקפיצה הגדולה קדימה של מאו? שלטון שמחזיק מיליוני מוסלמים במחנות חינוך מחדש?  

 

העולם למד להעלים עין מהחרא של סין כי כולם רוצים לינוק מעטיני הכלכלה הסינית הצומחת. כל מי שפותח את הפה חוטף בראש. 

 

ספציפית אני לא מאמין שסינים הצליחו להשתלט על התפרצות הוירוס. התפוצה הייתה הרבה, הרבה, הרבה, הרבה יותר גדולה בהשוואה לדרום קוריאה. 

 

בדרום קוריאה רוב האירועים מרוכזים בעיר אחת. בסין הוירוס התפרץ כמעט בכל עיר ועוד בתוקפת ראש השנה הסיני כאשר מאות מיליוני בני אדם נודדים ברחבי המדינה. 

 

שים לב הבאתי את "המספרים הרשמיים" של סין מספר פעמים ובאף מחוז למעט מחוז Hubei מספר הנדבקים או מספר המתים כמעט לא השתנה בחודש. אף אחד לא מת בשנחאי? אף אחד לא מת בצ'ונגקינג? באמת? באיטליה עוד רגע מתחילים לחפור קברים המוניים ובסין עם רפואה פח זבל בהשוואה למחוז לומברדיה, המחוז הכי מפותח באיטליה, כולם מבריאים. 

 

תעשה לי טובה... 

 

אין קשר בין מה שכתבת בהתחלה ליכולת של סין להתמודד עם המצב.

 

אם כבר, אז היותה של סין "לא-דמוקרטיה" מאפשר לה להתמודד עם המצב בצורה יותר יעילה.

להזכירך, ההסגר ההמוני החל בתקופת ראש השנה הסיני, כך שכמות הנסיעות הייתה נמוכה משמעותית ביחס לשנה "רגילה".

 

אגב, ההתפרצות בדרום קוריאה הייתה לא פחות חמורה מאשר בסין, ביחס לגודל האוכלוסיה.

 

לגבי איטליה - בסין מאות מיליונים שוהים (או שהו) בבידוד ביתי בחודש+ האחרון, בעוד שבאיטליה לא נקטו צעדים כה קיצוניים, אז למה אתה כל כך מופתע?

 

 

לפני 23 דקות, pooh-bear כתב:

רק בשביל פרופורציות, בדרום קוריאה כולה יש קצת מעל 50 מיליון איש (לפני הקורונה).

 

 

 

 

הכוונה שלי הייתה לסין, למקרה ולא הובן.

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, gadik6 כתב:

להזכירך, ההסגר ההמוני החל בתקופת ראש השנה הסיני, כך שכמות הנסיעות הייתה נמוכה משמעותית ביחס לשנה "רגילה".

 

 

טכנית הדבקה המונית התחילה בדצמבר. ב-23 בינואר הטילו סגר על Wuhan. ראש השנה הסיני התחיל ב-25 בינואר, אבל זה לא משנה כי הסוסים כבר ברחו מהאורווה. 

 

סינים מזרימים נתונים מ-Wuhan כי זו העיר שהעולם מסתכל עליה.

 

אני מאוד מתקשה להאמין שאין עוד Wuhanים ברחבי סין. 

 

לפני 27 דקות, gadik6 כתב:

אם כבר, אז היותה של סין "לא-דמוקרטיה" מאפשר לה להתמודד עם המצב בצורה יותר יעילה.

 

 

אני בספק. מדובר בתרבות של עריפת ראשים, שקרים, סתימת פיות. 

 

אחזיר אותך לשנות ה-50 לתקופת הקפיצה הגדולה קדימה של מאו. מושלי מחוזות שיקרו לגבי הרעב הקשה שפקד את המחוז שלהם מחשש לעריפת ראשים. הם שלחו את כל התבואה לבייג'ינג וניסו לשדר עסקים כרגיל בזמן שהאוכלוסיה המקומית גססה מרעב. אני כמעט בטוח שזה מה שהולך עכשיו ברחבי סין. 

 

מספרים אמיתיים של הטרגדיה הזאת נגלה רק בעתיד אולי עוד 30-40 שנה מהיום. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
פורסם

זה מאוד משנה, כי ברגע שאתה מכניס את כל המדינה להסגר של חודש (ואני לא אומר את זה מקריאה בחדשות, אלא מדברים שאני שומע מחברים וקולגות שנמצאים שם בערים השונות), אפשר להניח שזה יעצור (או יאט בצורה ניכרת את ההתפשטות).

 

רואים שזה עובד גם בקוריאה (שנוקטת אולי בדרך פעולה יותר "חכמה" של איתור הנדבקים ובידוד שלהם מאשר הסגר המוני).

 

לגבי שנות ה-50 - כמה שנים לפני כן, ארה"ב הטילה 2 פצצות אטום והרגה עשרות אלפים ובעלות הברית כתשו ערים והרגו המוני חפים מפשע. אני יכול לספר לך על עוד דברים מזעזעים שמדינות נאורות עשו באותה תקופה, רק שזה לא ממש רלוונטי ל-2020, כנראה (בדיוק כמו הסיפור עם סין). 

  • מעניין 1

פורסם (נערך)

באתר של ג'ון הופקינס מדווח כרגע על 127 חולים בישראל.

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

זה לא מדווח בשום מקום אחר שמצאתי, לא בעיתונות ולא בטלגרם.

 

מה הסיכוי שמסתירים מאיתנו מידע ?

עריכה אחרונה על ידי amir74

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

יותר סביר שיש להם שם טעות (אתמול דווח בנקודה מסויימת בלילה 109 ואחרי כמה דקות חזר ל-97).

 

בינתיים נראה שהולכים לקבל החלטה לסגור את כל מוסדות הלימוד. חבל ששוב בדיליי.

פורסם
לפני 19 דקות, gadik6 כתב:

זה מאוד משנה, כי ברגע שאתה מכניס את כל המדינה להסגר של חודש (ואני לא אומר את זה מקריאה בחדשות, אלא מדברים שאני שומע מחברים וקולגות שנמצאים שם בערים השונות), אפשר להניח שזה יעצור (או יאט בצורה ניכרת את ההתפשטות).

רואים שזה עובד גם בקוריאה (שנוקטת אולי בדרך פעולה יותר "חכמה" של איתור הנדבקים ובידוד שלהם מאשר הסגר המוני).

 

בקוריאה למעשה אין סגר כזה מטורף, למעט על חברי הכת. קוריאה וטאיוואן משתמשות בניתוח מידע ואיתור קבוצות סיכון, ומכניסות אותם ספציפית לבידוד, ובצורה מהירה מאוד. השיטה היא מנע במקום שיטה של "כיבוי שריפות", זו הדרך הנכונה. בנוסף, בדיקות במספרים רחבי היקף למעגל שני ושלישי+כל מי שיש לו חשד או סימפטומים דומים, אפילו אם לא נמצא בקבוצות הסיכון.

כמות הבדיקות היא הגורם הקריטי להכלה, לדעתי האישית. ככה מקטינים משמעותית את המצב של נשאים פוטנציאליים לא ידועים.

  • מעניין 1
פורסם
לפני 24 דקות, amir74 כתב:

באתר של ג'ון הופקינס מדווח כרגע על 127 חולים בישראל.

https://gisanddata.maps.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

זה לא מדווח בשום מקום אחר שמצאתי, לא בעיתונות ולא בטלגרם.

 

מה הסיכוי שמסתירים מאיתנו מידע ?

 

נראה לי שהם איחדו את כמות החולים עם כמות החולים שנמצאים מעבר לקו הירוק

פורסם

נכון, פלסטיין ירד מהרשימה.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם
לפני 35 דקות, gadik6 כתב:

זה מאוד משנה, כי ברגע שאתה מכניס את כל המדינה להסגר של חודש (ואני לא אומר את זה מקריאה בחדשות, אלא מדברים שאני שומע מחברים וקולגות שנמצאים שם בערים השונות), אפשר להניח שזה יעצור (או יאט בצורה ניכרת את ההתפשטות).

 

רואים שזה עובד גם בקוריאה (שנוקטת אולי בדרך פעולה יותר "חכמה" של איתור הנדבקים ובידוד שלהם מאשר הסגר המוני).

 

לגבי שנות ה-50 - כמה שנים לפני כן, ארה"ב הטילה 2 פצצות אטום והרגה עשרות אלפים ובעלות הברית כתשו ערים והרגו המוני חפים מפשע. אני יכול לספר לך על עוד דברים מזעזעים שמדינות נאורות עשו באותה תקופה, רק שזה לא ממש רלוונטי ל-2020, כנראה (בדיוק כמו הסיפור עם סין). 

 

שום דבר לא השתנה מאז אותה תקופה. 

 

1. השרדות המפלגה

2. סתימת פיות בתמורה לשגשוג כלכלי 

 

פורסם
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

לא יודע מי כתב כאן שסין חוזרת לשיגרה

זה לא נכון ולדעתי רחוק מלהיות נכון

אף אחד מהמפעלים שאני בקשר איתם לא חזר לעבוד ובכלל  לא משדרים שום דבר אופטימי 

 

לדעתי העולם חייב להעניש את סין גם על ההפצה וגם על העובדה שלאורך זמן הסתירו פרטים וניסו להסתיר את העובדה שהוירוס הזה קיים

שישלמו על זה.

 

אז אני עובדת בתחום השילוח הבין לאומי  ואני יכולה להגיד לך שסין ברובה הגדול מאוד חזרה לפעילות, האוניות כבר מלאות לגמרי והכל מרגיש כמו עבודה שלפני החג הסיני. (בלי הקורונה)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם (נערך)

מידע חסר משמעות לחלוטין. 

 

אולי מדובר במוצרים שייצרו לפני ההתפרצות ורק עכשיו התחילו להוציא את המשלוחים. כמו כן היקף פעילות אינו מעיד דבר על מצב ההדבקה בשטח. 

 

חוץ מזה גם אם מפעלים חזרו לעבודה מי בכלל קונה את המוצרים שלהם כאשר הבורסה קורסת, תעשיות וחנויות רבות במערב מושבתות ואנחנו רואים רק את קצה הקרחון של ההדבקה מחוץ לסין ואולי גם תחילת משבר כלכלי חמור? 

 

נשמע כמו ניסיון נואש של השלטון בסין להתניע מחדש את הכלכלה דומה לעבודות יזומות שהם עושים כל הזמן כמו סלילת כבישים ובניית ערי רפאים.  

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
×
×
  • תוכן חדש...