Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע דלק ב ten זול משמעותית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השבוע תידלקתי 95 במחיר של 6 ש"ח לליטר, בעוד תחנות אחרות המחיר היה כ 6.60-6.50 ש"ח לליטר.

איך הפער כה גדול?

 

שמעתי פעם לגבי איכות הדלק,אך מנגד שמעתי שיש בדיקות יומיות בתחנות ten.

 

האם יש מידע מבוסס ולא רק השערות?

 

איך יכול להיות שמוכרים פחות מהמחיר שמפורסם בתקשורת לליטר 95 בשירות עצמי ואיך הפער כה גדול?

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי מושג לגבי איכות הדלק, אבל 6 שקלים זה לא מחיר זול בצורה יוצאת דופן בתחנה בה אני מתדלק לרוב (98) אתמול מחיר 95 אוקטן עמד על 6.14 שקל. דרך אגב זה לרוב לא התחנה שמוהלת דלק, הבעיה היא מה שקורה בין מסוף הדלק לתחנה עצמה.

פורסם

אני לא יודע אבל יכול לשער שזה כמו בהרבה תחומים מסחריים ההבדל בין מותג דיסקאונט/לאו קוסט למתחרים הרגילים.

 

מן הסתם שילוב של מיקומים פחות אטרקטיביים, חסכון על כסף בפרסום, מבנה אירגוני יותר רזה ומדיניות צנועה לרווח לכל ליטר.

 

כל הגורמים הללו ביחד מאפשרים מחיר אחר.

 

 

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם (נערך)

או תחרות באותו איזור. מי אמר שהכל דואופול בארץ . קח לדוגמא א.ת. נתניה : קריית קפלן ,בואך כביש 57 . כל החברות הגדולות והקטנות שם במלחמת מחירים חריפה . חברת מבוא שומרון,תפוז, ten , שתי תחנות של דלק , דור ובטח עוד ששכחתי מוכרות בנזין 95 פחות ₪6.30 על אותו 2 ק"מ רבוע.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

הרשתות הגדולות גובות מחיר גבוה יותר בגלל עלויות גבוהות יותר וגם לרובן יש הסכמים של מתן הנחה בתדלוקים של 20-30 אגורות ולכן חייבות להתחיל מגבוה

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

לא יודע מה הרפרנס שלכם, בבאר-שבע כל תחנות פז בעיר (בטח לא חברה קטנה) מוכרות 95 במחיר הנקוב בדיוק - כרגע 6.16, אין לי מושג מאיפה אתם מביאים 6.5, 6.6 וכאלה.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

קצת הפוך. או חוסר תחרות. או קומבינה אולי?

 

אני גר באילת. 11 תחנות דלק ששייכות לכל החברות.

יש אפילו 2 מתחמים עם 3 תחנות, בכל מתחם, אחת ליד השנייה.

מחיר ה-95 זהה עד האגורה בכל התחנות בעיר.

אני יודע שהדלק כאן ללא מע"ם, אבל יש אולי הסבר לזה?

פורסם

תיאום מחירים זה ההסבר.

לרוב תחנות טן נמצאות באיזורים פחות אטרקטיביים, ולכן זולים יותר, כמו-כן - אין להן מערך פרסום רחב או חנויות נוחות מושקעות והתחנות אינן מאויישות בלילות.

הדלק הוא אותו הדלק, אני מתדלק בטן בשנתיים האחרונות באופן כמעט בלעדי, לא הייתה בעיה או פגיעה בצריכת הדלק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

איפה דלק עולה כלכך הרבה היום?! התחנה הכי יקרה באזור שלי ראיתי 6.16, בתחנות הזולות מיקה/טן/פרטיות 5.94-5.98.

באשר לשאלה לגבי טן, היא רשת קטנה שלרוב התחנות ממוקמות פחות מרכזי מהרשתות הגדולות פז/דלק/דור אלון, כמו שציינו קודמי אין איזה מערך פרסום מטורף, אין חנויות נוחות ברוב התחנות וכדומה. המחיר הנמוך הוא בתכלס מה שמושך לקוחות להגיע אליהם אחרת אין להם ממש משהו מיוחד, ועל זה הם נשענים.

 

בכל מקרה, מתדלק בתחנות טן כבר שנים בלי שום בעיה, לדעתי כל התחנות מוכרות בדיוק את אותו הדלק.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

^

חבר שלי בעל טויוטה פריוס+ עבר בהמלצת המוסכניק שלו מתחנת דלק אחת לאחרת, וראה שיפור מיידי בצריכת הדלק מ-1/16.8 ל-1/18.

ובכן, מסתבר שלא בכל התחנות מוכרים בדיוק את אותו הנוזל.

פורסם

^ יכול להגיד לך שבחודשיים האחרונים עברתי לתדלק רק בתחנת טן שקרובה לעבודה שלי, לפני זה הייתי מתדלק קבוע בתחנת דור אלון שקרובה לבית שלי. צריכת הדלק זהה לחלוטין ואני מאפס ק"מ בכל תדלוק מתוך הרגל כדי לשים לב לשינויים פתאומים בצריכת דלק.

אני מניח שמדובר בתחנות בודדות ולא קשור לרשת שלמה שמוכרת דלק באיכות ירודה - שמעתי על מקרה כזה עם תחנה של דלק בחיפה ממכר בעבודה הקודמת, היה מתדלק שם כי זה בדיוק ביציאה מהעבודה ולקח לו כמה חודשים להבין שהתחנה הזו היא הגורם לחוסר סחיבה שנעלמה אחרי שהפסיק לתדלק שם.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

אני קבוע מתדלק בסד"ש, שמתי לב שהמחירים בתחנות הזולות כמעט זהים.

טן, תפוז, דיסקאונט, פטרול, יעד, ועוד ועוד...

מתדלק בסדש בעיקר בגלל קרבה לבית.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טן ממש לא זולים, אם כי גם לא יקרים.

 

בחיפה בעיר 95 אוקטן נמכר בפל'ים ב 5.85, וכמובן שבמפרץ גם מעט זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...