Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע דלק ב ten זול משמעותית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מתדלק בסד"ש, זה נראה לי עוד יותר זול
לא יצא לי לתדלק הרבה פעמים בTen, אבל כשהייתי מתדלק בנזין יצא לי לתדלק בסדש מדי פעם וצריכת הדלק הייתה פחות טובה בכ10% מדלק בתחנות הגדולות (בעיקר פז). התוואי היה זהה ורובו בין עירוני.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם
ציני.

 

אבל זה נראה שאתה פתוח לרעיון שיש כזה פער.....

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

מצחיק.

לפני חצי עשור במשך תקופה ארוכה הייתי נוסע באותו תוואי. הייתי מתדלק לרוב בתחנות רגילות (בעיקר פז), אבל יצא לי כמה פעמים שתדלקתי בתחנה של סדש. בכל הפעמים הצריכה הייתה פחות טובה בכ-10%. חושבים שזה לא הגיוני? סבבה. זכותכם. זה הניסיון שלי איתם ואני לא אתדלק שם יותר למרות שהמחיר מפתה.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

אני מתלדק בטן או בסדש, שתיהן בעיר מגורי וזולות לעומת תחנות אחרות.

בתחנות מתדלקים נהגי מוניות רבים וזה אמור לדעתי להראות על בטחונם באיכות הדלק.

 

כדי לטעון שתחחנת דלק משפיעה על צריכת הדלק, יש לתדלק בתחנה מספר פעמים ברצף ועל מספר קילומטרים רב, כמו כן יש להשוות תקופות עונה זהות כדי לנטרל צרכנים כמו מזגן. להתייחס למיכל אחד פה ושם ולהגיד יש 10 אחוז הפרש, זה לא הפרש, גם אצלי יש הבדלי צריכה של +- 10 אחוז ואני מתדלק באותה תחנה כל הזמן, כדרך אגב בטן.

פורסם

מסכים, בגלל זה כתבתי שהכל מהניסיון האישי שלי.

יכול גם להיות שהמשאבות בתחנה הספציפית שהייתי מתדלק בה היו מכוילות (בטעות או שלא) ככה שיציגו משהו פחות מדוייק. הכל אפשרי.

לגבי המוניות אני חושב שזה שונה כי הייתי מתדלק באותו זמן רק בנזין. אולי גם הם פשוט לא מודדים צריכת דלק והמחיר הוא זה שמשך אותם לשם.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

קקטוסולר ידנית

 

פורסם
מצחיק.

לפני חצי עשור במשך תקופה ארוכה הייתי נוסע באותו תוואי. הייתי מתדלק לרוב בתחנות רגילות (בעיקר פז), אבל יצא לי כמה פעמים שתדלקתי בתחנה של סדש. בכל הפעמים הצריכה הייתה פחות טובה בכ-10%. חושבים שזה לא הגיוני? סבבה. זכותכם. זה הניסיון שלי איתם ואני לא אתדלק שם יותר למרות שהמחיר מפתה.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

ממליץ לך לעשות מה שאחד מהחברים פה הציע, תדלק לפחות 4-5 פעמים ברצף עם הנסועה הרגילה שלך בטן ותמדוד במשאבה, ואז תעשה אותו דבר עם "תחנת הבית" שלך.

בתור אחד שמתעד כל תדלוק שלו ב4 שנים האחרונות, אני יכול להגיד לך שהבדל של 10 אחוז יכול להיגרם מ1000 ואחד דברים שונים.

 

יותר מזה, מספיק שהמשאבה הספציפית בטן עוצרת מוקדם יותר - בתדלוק הבא בתחנת הבית אתה תראה "שימוש" בעוד כמה ליטרים, ואת זה ראיתי קורה הרבה ב"תדלוק מעבר" בין תחנות.

 

Sent from my ONEPLUS A3010 using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...