Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מדוע דלק ב ten זול משמעותית?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ל stum כתבתי שאני מקבל את ההתרשמות שלו.

 

לעומת זאת, טענתך לפיה הדלק ברשת פז משפר לך את מרחק הנסיעה ב 5-8% פשוט לא מתקבלת על דעתי.

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

 

זכותך. למזלי, אני לא ממתין לאישורים ממך.

אני מצליח לנסוע על מיכל מלא אחרי שתדלקתי בפז 650 ק״מ ויותר, כשברשת טן מצליח להגיע בקושי ל- 600-620 ק״מ.

התוואי זהה והנהיגה דומה ללא פקקים.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דיוק המדידה שלך נמוך מהחסכון שאתה טוען שאתה משיג.

 

ובלי קשר, הדלק שנמכר בטן זהה לדלק שנמכר בפז. אבל זכותך להאמין אחרת כמובן :wink:

:turn-l:
פורסם
דלק זה דלק זהה בין כל התחנות. כל פתח תא הדלק של מוביל אטום עם פלומבה. ולא חושב שבעל התחנה ירצה להתעסק עם המהילה יותר מדי.

 

לא חסר מקרים שבעלי תחנות או עובדים מהלו את הדלק עם כל מיני חומרים אפילו עם מים.

פורסם
זכותך. למזלי, אני לא ממתין לאישורים ממך.

אני מצליח לנסוע על מיכל מלא אחרי שתדלקתי בפז 650 ק״מ ויותר, כשברשת טן מצליח להגיע בקושי ל- 600-620 ק״מ.

התוואי זהה והנהיגה דומה ללא פקקים.

 

במספרים כאלו קטנים קשה מאוד לאמוד נכונות, ובאים לביטוי הרבה תנאי סביבה: פקקים, לחיצה שונה על הגז, קיץ חורף, הרי אתה לא נוהג באותה צורה בכל פעם והדברים הקטנים האלו ישפיעו בכמה קילומטרים לפה ולשם.

Opel Adam S 2017

פורסם

וגם השאלה הפעוטה כמה ליטר היו במיכל בסוף התדלוק וכמה נשארו במיכל בזמן התדלוק הבא (שביניהם נמדד המרחק). "עושה 650 ק"מ על מיכל" היא איננה מדידה.

:turn-l:
פורסם

אצלי לדוגמא - 35 ליטר בקושי במיכל.

כשאני נוהג חזק ברכב אני רואה שלאחר מילוי צג המחשב מראה 350 ק"מ נסיעה ממוצעת בהתאם לצריכה שמחושבת, ברור לי שזה לא מדוייק 100% אבל זה מדד בכיוון.

 

כשאני נוהג רגוע מאוד, צג המחשב מראה 450 ובשיא 500 ק"מ על מיכל מלא, שזה לא מדויק ב 100% אך הגיוני.

הדבר קורה על דלק 98, לא ראיתי אף פעם הבדלים בין התחנות, לא משהו משמעותי בכל אופן שהדליקו את עיני.. (אני מתדלק רק במיקה או מבוא שומרון)

Opel Adam S 2017

פורסם

הייתי מתדלק שם והיה לי ריח מסריח מהאגזוז, חשבתי שזה בגלל הרכב, אחרי שהחלפתי רכב וזה המשיך, עברתי לסונול ומאז אין אצלי תופעות כאלה. לא יודע אם זה נכון או לא, אבל זאת תחושתי האישית, ואני מעדיף לוותר על כמה עשרות שקלים בחודש לטובת הרוגע הנפשי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

חברים,

בבקשה מכם לא לנסות ללמד אותי על איך מודדים צריכת דלק, הרגלי נסיעה, תוואי נהיגה וכו׳.

יש לי רישיון 21 שנה ואני חי (ועובד) את עולם הרכב מגיל 0.

אני נוסע כמעט תמיד באותו מסלול ובאותו התוואי, כאשר הרגל על דוושת הגז זהה.

כנראה שהדלק של פז באיכות טובה יותר, או שהמשאבות בתחנות האחרות חא מכוילות.

פורסם

לא נלמד אותך, לא בכח. עצה ידידותית - תהייה קצת יותר פתוח ללמוד, גם ממרומי 21 שנות הניסיון שלך (לי יש יותר :wink:).

 

אתה טוען טענות שגויות (הדלק של פז ושל טן מגיע מאותו מקור, בז"ן) ומבסס אותן על שיטת מדידה שגוייה (מדידת מרחק נסיעה על "מיכל דלק").

:turn-l:
פורסם

המדידה שלי היא כמות הק״מ לחלק לכמות הליטרים שאני מתדלק.

ברוב המכריע של המקרים מדובר ב-33-35 ליטר וכך אני מבצע את החישוב כמה הרכב נוסע על מיכל מלא.

פורסם

שמעו סיפור

הרכב הקודם שלי היה קיה סיד sw.

באופן קבוע הייתי מתדלק באחת מבתחנות הזולות שאיזור מפרץ חיפה משופע בהם.

מדי פעם הייתי מגיע למצב של מיכל ריק לחלוטין, בדרך כלל זה מסתכם ב45 ליטר, או מקסימום 46 ליטר בנזין.

 

היו רק שני תדלוקים רצופים בהם הכמות של הדלק שנכנס למיכל היה 49 ליטר.

שני המקרים היו בנסיעה חזור מירושלים, בתחנת הדלק הצמודה לאולפני הטלוויזיה בנווה אילן.

 

למזלי אני משתמש באפליקציה בשם Fuelio בה אני מתעד את כל התדלוקים, מזה יותר מארבע שנים

 

חשדתי כי המשאבה בתחנה מרמה את הלקוחות ופניתי לממונה על בדיקות תחנות הדלק ששלחה לי קובץ אקסל שהראה כי הבדיקה האחרונה היתה תקינה לחלוטין.

 

בשבילי זה היה מספיק, מאז לא חזרתי לתדלק שם.

פורסם

אני מתדלק רק בטן ב 25 השנים האחרונות, או מהרגע שפתחו

את התחנה. יש לי גם את הכרטיס מועדון שלהם.

 

לא מחליף את התחנה מעולם, גם שהיינו באילת חיפשתי טן בלבד.

מיותר לציין שמעולם לא נתקלתי באיזה שהיא בעיה איתם, ואפילו

יום אחד ביררתי משהו בשרות לקוחות ענו לי מענה אדיב ויעיל.

פורסם

מדי פעם הייתי מגיע למצב של מיכל ריק לחלוטין, בדרך כלל זה מסתכם ב45 ליטר, או מקסימום 46 ליטר בנזין.

 

היו רק שני תדלוקים רצופים בהם הכמות של הדלק שנכנס למיכל היה 49 ליטר.

 

גם אם אתה מגיע למחוג על אפס, אתה לא מגיע למיכל ריק לחלוטין. עוד לפני מיכל ריק, היית נתקל בגמגומים בסיבובים כשמשאבת הדלק היתה שואבת אויר. בפועל, האזהרות מספיק מוקדמות, כדי שלא תתקע, ובמיכל נותרו עדיין כמה וכמה ליטרים.

 

כשאתה פותח סוויץ, מפלס הדלק נמדד באמצעות המצוף. בזמן נסיעה, במכוניות מודרניות, כמות הדלק משוערכת על ידי סיכום של כמות הדלק שמוזרקת למנוע. החישוב הזה לא מאוד מדוייק.

 

מדידה של כמות דלק (וכמובן צריכת דלק) באמצעות מחוג הדלק באוטו (או מילוי "עד הסוף") היא מדידה לא מדוייקת בעליל, והשגיאה שלה יכולה להסתכם בכמה וכמה ליטרים של דלק (תחשוב איך ליטר דלק משפיע מעט על מפלס הדלק במיכל).

:turn-l:

×
×
  • תוכן חדש...