Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו שלי....ז"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ממש זבלים! בואנה אחי משתתף בצערך, למה אתה חושב שנגיד ככה :

אני יודע,רובכם תגידו בפנים:"עוד לאנטיכס הלכה לעולמה,סו פאקינג וואט?"
הרי זה אחלה אוטו, וכול אוטו שישרף בעקבות מעשה קונדס שכזה, לא צריך להגיד ככה.

 

רגע האוטו לא התפוצץ?

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם
ממש זבלים! בואנה אחי משתתף בצערך, למה אתה חושב שנגיד ככה : הרי זה אחלה אוטו, וכול אוטו שישרף בעקבות מעשה קונדס שכזה, לא צריך להגיד ככה.

 

רגע האוטו לא התפוצץ?

לא,הוא לא התפוצץ,אך נשרף כליל

לו לא התחלתי לכבות אותה עם צינור מים,עד שהכבאים הגיעו - סביר להניח שהיא היתה עולה לאוויר..

אני מאשקלון,למי ששאל.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

משתתף בצערך אבל אין לך תמונות אחרי שהעלו אותה באש?



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

פורסם

כואב הלב לקרוא על משהו כזה.

מקווה שכל זה ישאר בגדר זיכרון לא נעים. וכמובן שיתפסו האחראים !

!AWDSOME

פורסם

משתתף בצערך...

סתם ככה שרפו את הרכב, או שיש סיפור מאחורי השריפה.

כי לאבא של חבר שלי שרפו את הרכב שלו כמה עבריינים מהשכונה שלך.

פורסם
אתה יודע מה יהיה יפה? לראות את הרכב של מציתי המאזדה לנטיס נשרף. את זה הייתי רוצה לראות.

מעגל האלימות, שמעת פעם על המושג?... החוכמה היא לעצור אותו, לא להמשיך אותו.

 

ולקספר, משתתף בצערך, כל רכב, לא משנה מאיזה סוג וערך, הוא חשוב לבעליו. מקווה שהביטוח יתקתק לך את עניין ההחזר ותוכל לקנות לך צעצוע חדש...

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

קספר אני מכיר את הרכב שלך ורואה אותו כמעט כל יום, היה כיף להסתכל עליו ובאמת ראו שהשקעת בו הרבה אהבה.

אם לא עצבנת מישהו אז לדעתי אלו היו פשוט כמה קנאים צרי עין.

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם
רגע האוטו לא התפוצץ?

רכבים לא מיתפוצצים...

רק כאילו שמובילים חומרי נפץ בבגאז'...

מיכל הדלק לא מיתפוצץ אלא אם הוא ריק. הכי הרבה שיכול לקרות זה שהפקק יעוף ותצא ממנו להבה...

 

ולא, זה לא אני ששרפתי את האוטו שלך :roll: ...

הלוואי והייתי תופס את האנשים האילו... אחחח...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
קספר אני מכיר את הרכב שלך ורואה אותו כמעט כל יום, היה כיף להסתכל עליו ובאמת ראו שהשקעת בו הרבה אהבה.

אם לא עצבנת מישהו אז לדעתי אלו היו פשוט כמה קנאים צרי עין.

לדעתי זה חבורת ערסים מפורום עונדה שרצו לגנוב את רכבו אך הם לא הצליחו כי מנת המשכל שלהם נמוכה ביותר ולכן הבעירו את הרכב באש כדי שלא יהיו ראיות.

פורסם
לדעתי זה חבורת ערסים מפורום עונדה שרצו לגנוב את רכבו אך הם לא הצליחו כי מנת המשכל שלהם נמוכה ביותר ולכן הבעירו את הרכב באש כדי שלא יהיו ראיות.

אתה הרי אמרת ''פורום עונדה'', מאזדה זה לא בקלאס שלהם

 

אני באמת משתתף בצערך, אני לא יודע איך הייתי מרגיש אם היו צועקים לי שהאוטו שלי נישרף

אבל אתה הצלחת להישאר רגוע ולפחות להתחיל לכבות אותו

ולא זה לא היה עוד מאזדה, הזאת הייתה מקורית ומושקעת וזה מה שמייחד אותה מהשאר

תיהיה חזק

לאוניד

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר


×
×
  • תוכן חדש...