Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו שלי....ז"ל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה שומע מה שאתה אומר??? אתה יודע טוב מאוד שב-95 אחוז מהמקרים מדובר בקטינים.... גם אותם צריך להכניס לכלא לשנים רבות בגלל משהו שהם עשו כשהם היו בני 13?! אתם צודקים, צריך להרתיע. אבל להרוס לכמה ילדים את החיים בגלל שהם גנבו סמל ששווה 150 שקל לא נראה לי הגיוני. עדיף שיתחילו להעניש באופן כזה את הפושעים האמיתיים - עברייני מין לדוגמא שמקבלים חצי שנה על תנאי.
אתה צודק - לא הגיוני להרוס להם את החיים בגלל טעות שהם עשו בגיל 13.

לכן צריך לשבור להם את שתי הרגלים ושתי הידים (בלי הרדמה). ככה לא תהרוס להם את החיים אבל העונש יהיה כואב, מאוד.

 

ע"מ שלא יפסידו ימי לימודים יקרים - רצוי לדחות את גזר הדין לחופש הגדול, עצם של ילד בד"כ מתאחה תוך חודש.

 

נמאס שמרחמים על העבריינים כי הם מגיעים משכונת מצוקה/ילדים בעייתים/קטינים (מחק את המיותר/הוסף סיבות נוספות לרחמים).

מה לגבי העוגמת נפש של הקורבנות? אם מישהו ישרוף לי את האוטו - מבחינתי עוגמת הנפש שלי מצדיקה פגיעה פיסית באותו עבריין.

 

זה מזכיר לי את המשפחה של הערס שדקר איזה מישהו למוות לפני כמה חודשים. בית המשפט גזר עליו עונס מאסר "כבד" (לא מספיק, כמובן) אבל גם זה היה מספיק בשביל שהמשפחה שלו תעשה מהומה בבית המשפט ושהאמא הפריחה העלובה והתת-אדם שלו תגיד "איפה מידת הרחמים, אנחנו סובלים יותר מהמשפחה של הנדקר".

מבחינתי? למחוק את המשפחה הזו מעל פני האדמה.


×
×
  • תוכן חדש...