שלום לכולם.
אחרי היסוסים רבים החלטתי שאני רוצה לגשת למבחן הפסיכומטרי במועד של פברואר, מה שנשאר הוא להחליט איפה אני רוצה לעשות את הקורס.
אני חייל משוחרר, בלי ואוצ'ר אם מישהו תוהה.
באשקלון יש ארבע חברות(אם יש עוד משהו, תגידו) - לחמן, קידום, HIGH Q ואנקורי.
לפי מה שהבנתי לחמן הם אחרונים מבין הארבעה בגלל שהרוב המוחלט שלומד אצלם הם חיילים עם ואוצ'ר אז המורים לא בדיוק נותנים את עצמם.
על אנקורי לא שמעתי הרבה, דברים טובים לא שמעתי בכלל.
על קידום והיי קיו שמעתי הרבה דברים, חלקם טובים וחלקם פחות.
מישהו יכול לעזור ולספר מניסיון אישי או של חברים וכו'?
תודה.