Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. אלעד, עשית לי את הערב עם השרשור הזה, אספתי כמות מטורפת של שירים. תודה
  2. בקיצור אני רואה שכולכם באותו ראש, ארוחה קטנה באיזה מקום מבודד ושקט. נראה לי שאני אלך על זה. תודה אנשים. עידכונים - בפרטי . והשרשור לא נגמר פה, אם עולים לכם דברים מעניינים שכדאי שנשמע או נזכרים במשהו שעשיתם - שתפו.
  3. טיול בשבת נשמע אחלה אבל לא מציאותי כי היא שומרת שבת... אני מאשקלון... ח'ברה זה אמור לקרות היום, עזרה פליז?
  4. טוב אז ככה לגבי התקציב אז התקציב הוא עד 300-400 ש"ח. זה לא צריך להיות משהו מושקע כי זאת די ההתחלה ואני לא רוצה להבהיל. זה יהיה היום שבו הקשר יוגדר ( חברים) אז צריך משהו שהיא תזכור. לגבי מסעדות, עכשיו זה נראה לי פחות רלוונטי ומתאים כי לדעתי ליום כזה מתאים איזה פיקניק בים או דברים כאלה. איפה לעזאזל כל הרומנטיקנים עם הנסיון? אהה ומשהו חשוב לגבי מקומות - אזור הדרום.
  5. כבר הרבה זמן שאני רואה כאן בפורום הודעות של אנשים שמספרים שהם מאוהבים ורוצים לעשות לחברה/ בת זוג משהו מעניין, המון אבל המון זמן אני מחכה לכתוב כאן הודעה כזאת - והנה זה קרה . אז ככה, יש מישהי שאני מאוווד רוצה לעשות לה משהו מעניין, כל היופי הוא שזה בראש פתוח זאת אומרת שאין הגדרה, זה יכול לנוע בין לקחת אותה לאיזה נקודת תצפית על כוכבים לבין לאכול משהו במקום חמוד. פה אני מבקש את עזרתכם שתייעצו לי לגבי דברים מעניינים כי אני לא כזה יצירתי - תציעו כל דבר שנראה לכם מפתיע/ מרגש/ אנערף... עדיף כמובן מנסיון אישי אם זה מקומות נחמדים לזוגות שהייתם בהם או משהו כזה. עכשיו זה הזמן שלכם להראות כמה אתם יצירתיים אז בבקשה, תתחילו לשפוך. לכל אלה שרוצים להצחיק ולהגיד קח אותה הביתה וההמשך ידוע, וכו', אין בעיה להסתלבט אבל לפני שאתם שולחים על "שליחה" תחשבו אם אתם באמת מצחיקים. לכל אלה שיענו ברצינות - תודה רבה רבה רבה, חייב את עזרתכם.
  6. אלכס501

    MDC#5 יוצא לדרך!

    והחלק השני: http://img504.imageshack.us/img504/4222/dscf02459as.jpg http://img232.imageshack.us/img232/5804/dscf02392px.jpg http://img119.imageshack.us/img119/1826/dscf02447lo.jpg http://img230.imageshack.us/img230/5577/dscf02495pl.jpg http://img201.imageshack.us/img201/7852/dscf02516qx.jpg ואם אני לא טועה, הזוכה בקטגוריה השניה: http://img201.imageshack.us/img201/1831/dscf02529so.jpg
  7. אלכס501

    MDC#5 יוצא לדרך!

    הנה כמה מהתמונות שצילמתי: http://img520.imageshack.us/img520/4352/dscf02052tk.jpg http://img128.imageshack.us/img128/2509/dscf02071xl.jpg http://img119.imageshack.us/img119/4608/dscf02104mg.jpg http://img232.imageshack.us/img232/6628/dscf02118lk.jpg http://img504.imageshack.us/img504/2369/dscf02162vg.jpg http://img232.imageshack.us/img232/5259/dscf02199er.jpg http://img504.imageshack.us/img504/149/dscf02360pd.jpg
  8. אלכס501

    MDC#5 יוצא לדרך!

    רוני, למה אני צריך לבקש ממך? ספר כבר על הגמר של הקטגוריה שלך!
  9. אלכס501

    MDC#5 יוצא לדרך!

    דיווחים ראשונים מהאירוע... בקטגוריה הראשונה היה נחמד למדי, במקצים שלפני הגמר עומר ניר הוד לדעתי היה רמה מעל כולם - סיים במקום הראשון. הגמר היה פשוט זוועה - עומר ניר הוד נהג מעולה, גלברט במקום השני, ליאור בכר שנגע בקונוס שלישי, ג'רמי שדרס קונוס למוות גם כן במקום הרביעי ואחיו גידי במקום החמישי לאחר שהעביר מקצה לפרוטוקול בלבד בגלל שהרכב התחמם( אותה הראלי שג'רמי נהג בה). את הקטגוריה הראשונה אפשר לסכם בפשטות, כמו שאמר "הפרשן" - 106 ראלי לבנה. בקטגוריה השנייה( עד 2000 סמ"ק) היה מטורף, המון נהגים הציגו נהיגה יפיפיה ולבסוף אם אני לא טועה לגמר עלו האנשים הבאים: אמיר בקשי, רוני שטרן, ניב סודובסקי, ניר מי פז ודן אמודי על המיאטה. כל העולים לגמר עשו זמנים מצויינים - פחות מ 54 שניות. עוד נהג שהתבלט בקטגוריה היה ___ ___ (לא זוכר) שנהג על 205 GTI MI16 ועשה שואו. את הגמר של הקטגוריה הנ"ל כבר לא הספקתי לראות אבל אני בטוח שהיה צמוד. צילמתי כמה תמונות, סדר גודל של 1.20 מגהבייט. הבנתי שאי אפשר להעלות תמונות שגדולות מ 585 ק"ב. מישהו יכול לעזור ?
  10. ואיך בדיוק אפשר ליישם את זה שכל מי שאין לו כרטיס VIP יצא ב-14:00? אני מחר שם ולא רואה שום סיבה לכך שיהיה משהו שונה בתערוכה, גם אם כן אז לטובה.
  11. אני משלם 109 ש"ח לחודש, 1.5 מגה. זה די יקר, לא?
  12. אלכס501

    שירי נהיגה

    Petey Pablo - Freek a leek
  13. ------------------------------- אפשר את התאריך של האירוע?
  14. אני בעלים של ניסאן אלמרה ואני יכול להגיד לך שהבחור מעליי צודק כמעט בהכל. אלמרה היא מכונית אמינה מאוד, כמעט ולא צצות תקלות מפתיעות. הניהוג והשלדה טובות מאוד(יחסית למתחרות). מה שבטוח זה שהניסאן תהיה פחות נוחה מהמגאן, הנוחות באלמרה סבירה. עוד דבר שמפריע לי זה הקלות והזריזות - חד משמעית, האלמרה אינה כזאת קלילה וזריזה, לדעתי היא אף כבדה וחסר לה קצת כוח. זה מה שאני יודע על האלמרה, תשווה את זה למגאן ותבחר. אלכס
  15. אלכס501

    BMW 1129 כוחות סוס!!!

    אפשר את הקישור לסרטון של הסופרה המדוברת?
  16. אני כמעט בטוח שמותר להסיע במושב הקדמי ילדים מעל גיל 14.
  17. ובגלל זה אתה שונא את האוטו? נראה לי שאתה שונא את אלו שפגעו באוטו שלך..
  18. אלכס501

    מה הכוונה ב - טיפט' ?

    טיפטרוניק..
  19. אני לא רואה סיבה מיוחדת למה שלא תהיה אפשרות לייבא מיצובישי אקליפס לארץ. התנאים הם שהרכב המיובא צריך להיות בן שנתיים מקסימום או לחילופין בן 30שנה ויותר, כלומר, רכב אספנות.
  20. דווקא לא היו לי בעיות של מקום, הכל הלך חלק... אז בפעם הבאה שאגיע לקארטינג תוכל לפתוח לי את המצערת? איך אפשר ליצור איתך קשר?
  21. אסף, הייתי אתמול בקארטינג שלך, כתבתי את ההודעה אתמול כמה שעות אחרי שביקרתי אצלכם.. אתמול היה זוועה, לפנינו היו כמה ילדים שלא ממש יודעים מה הם עושים אז סגרו להם את הקארטים...עלינו אחריהם (היינו שניים והמסלול היה פנוי), התאמצנו בטירוף אבל הקארטים היו מתים - סגורים...בסוף עשיתי תוצאה שהיא שניה מעל השיא האישי שלי . במסלול ריק חשבתי אני אוכל לשפר אבל לא... קארט 10 לא היה אתמול על המסלול, 6 היה. אני עליתי על 18 שפעם היה חזק.
  22. מאסטר אסף, אתה עובד בקארטינג באשדוד? אם כן, מה צריך לעשות כדי לקבל קארט פתוח אצלכם? אני בא לנהוג ולא להתפרע...
  23. http://img288.imageshack.us/img288/6396/dscf09887bb.jpg http://img288.imageshack.us/img288/3370/dscf09899dt.jpg אני לא בטוח שהתחת הזה יפה, אבל זה מה שהמצלמה תפסה..
  24. ומתי הפשיטה בפתח תקווה התרחשה? השנה?
  25. ניסאן אלמרה SLXi אוטומטית מודל 99. 82 אלף ק"מ.
×
×
  • תוכן חדש...