דיווחים ראשונים מהאירוע...
בקטגוריה הראשונה היה נחמד למדי, במקצים שלפני הגמר עומר ניר הוד לדעתי היה רמה מעל כולם - סיים במקום הראשון.
הגמר היה פשוט זוועה - עומר ניר הוד נהג מעולה, גלברט במקום השני, ליאור בכר שנגע בקונוס שלישי, ג'רמי שדרס קונוס למוות גם כן במקום הרביעי ואחיו גידי במקום החמישי לאחר שהעביר מקצה לפרוטוקול בלבד בגלל שהרכב התחמם( אותה הראלי שג'רמי נהג בה).
את הקטגוריה הראשונה אפשר לסכם בפשטות, כמו שאמר "הפרשן" - 106 ראלי לבנה.
בקטגוריה השנייה( עד 2000 סמ"ק) היה מטורף, המון נהגים הציגו נהיגה יפיפיה ולבסוף אם אני לא טועה לגמר עלו האנשים הבאים: אמיר בקשי, רוני שטרן, ניב סודובסקי, ניר מי פז ודן אמודי על המיאטה.
כל העולים לגמר עשו זמנים מצויינים - פחות מ 54 שניות.
עוד נהג שהתבלט בקטגוריה היה ___ ___ (לא זוכר) שנהג על 205 GTI MI16 ועשה שואו.
את הגמר של הקטגוריה הנ"ל כבר לא הספקתי לראות אבל אני בטוח שהיה צמוד.
צילמתי כמה תמונות, סדר גודל של 1.20 מגהבייט. הבנתי שאי אפשר להעלות תמונות שגדולות מ 585 ק"ב. מישהו יכול לעזור ?