מזעזע...הנהג הוא זה שנהרג?
אתמול בסביבות 7 בערב אני שומע רעש חזק ביותר, הולך למרפסת ולפני המראה הבא:
נהג שיכור לגמרי יוצא ממזדה 3 חדשה שנתלשה לה הדלת, הגלגל כולל הציריות, כל המנוע והגיר היו על הכביש. בקיצור, האוטו הושבת. הנהג, מיד לאחר התאונה, סגר את הרכב וברח ...כנראה בגלל שהיה שיכור ואם המשטרה היו מגלים כי נהג במצב של שיכרות לא היה מקבל את הכסף מחברת הביטוח.
מה שקרה הוא שנהג שיכור נסע במהירות של 80-90 קמ"ש לערך(בכביש של 50 קמ"ש) ונכנס עם הצד הימני במשאית חונה (שדרך אגב מסיעה טנקים בזמנה הפנוי אז תחשבו איזה עובי של ברזל יש שם)...כל הגלגל כולל הציריות נתלש מהרכב, הג'אנט נשבר לשני חלקים , הרכב המשיך בנסיעה עוד כ 15 מטרים עד שנכנס במשאית חונה אחרת.
פשוט מדהים.
don't drink and drive וההמשך ידוע...