סרטון מאוד מרשים, לדעתי הרבה יותר מה-405.
לעבור את כל הפניות, בכביש חלק עד מוות, במהירות כזאת זה מפחיד. הקלות שבה שבה הוא יוצא מהחלקות והיגויי יתר מעצבנת אותי.
מישהו יכול להסביר מה אנחנו רואים בסוף הסרטון כאשר הם פותחים את התא מטען?
zak, לא נראה לי שהוא בעל ביצי פלדה, אני משער שאצל זקנים הן רופפות ומגיעות עד הברכיים, במקרה הרע.