Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. נראה לי שאני היחיד פה שלא מבין על מה אתם מדברים כשאתם אומרים: סטייל פתח תקווה וכו'. מה היה בפתח תקווה?!
  2. הפסקתי לבקר שם מזמן, רק כשחבר שמכיר את אמיל הולך אליו, אני שם. ללכת ולבדוק זאת לא בעיה. בזמנו, לפני שהייתי קונה משהו, הייתי בודק גם אצלו ותמיד(תמיד תמיד) המחיר שלו היה יקר משהו, בגלל שזה היה מזמן אין לי משהו ספציפי שאני יכול "להתפס" עליו.
  3. מול הבנק הלאומי זה אמיל, הוא יקרן חבל"ז. כמו שאמרו לך, תנסה את מיגון 2000 מאחורי טוסטעים ותן גם קפיצה לאריק שנמצא בגבול בין נאות אשקלון למגדל...אבל תוודא שאתה מדבר על מחירים עם אריק ולא החבר שלו(שאוהב להוסיף אפסים בסוף)...
  4. והמספר ממשיך לעלות..
  5. זאת לא TDI, גולף 2000 סמ"ק בנזין. הרכב מושך הרבה תלמידים, תלמידות בעיקר.
  6. אתה לא חושב שהכי טוב זה להרים את המכסה מנוע ולבדוק?
  7. אם כבר התחלת להוריד דברים מהאוטו אז תן לחיה שבך להשתחרר, תוריד הכל...
  8. יש לי שאלה בקשר לצריכת הדלק. באיזה רכב צריכת הדלק תהיה גבוהה יותר? ברכב שחלונותיו פתוחים או ברכב שנוסע עם חלונות סגורים ומזגן פועל? מדובר על נסיעה בין עירונית, 90 קמ"ש נניח.
  9. אודי, משום מה זה לא כל כך עבד, כנראה כשכותבים אשקלון זה משבש את כל האתר. תודה בכל זאת sfaians, תודה רבה, זאת בדיוק העזרה שרציתי.
  10. לא יודע מה עם הבריטים אבל הציפורים מחרבנות על הרכב שלי בהנאה. צבע כחול.
  11. עוד כמה ימים אני צריך להגיע לרחוב הנ"ל, בדקתי במפות אינטרנטיות וראיתי היכן נמצא הרחוב. כשבודקים במפה אז לא ממש מבינים איך בדיוק להגיע וכאן אני צריך את עזרתכם, אני מגיע מהדרום ונכנס לת"א מאיילון צפון. אודה מאוד למי שיעזור לי למצוא את הדרך לרחוב כי ממש לא כיף להסתובב שעתיים בתל אביב. תודה מראש
  12. אחד הרעיונות היפים שראיתי. מבהירה את המסר, ויותר מזה.
  13. הכסוף כן, הורוד-סגול-קיא לא.
  14. יש ספריי מיוחד בשביל ניקוי צינורות המזגן, תקנה אותו ותשתמש בו ככתוב "בספר". הנ"ל רק אחרי שתבדוק את המסנן.
  15. אלכס501

    קיט דימה, חוקי??

    לדעתי הוא חוקי לגמרי, הקיט הוא מקורי וכך נברא הרכב. לא רואה שום סיבה שרכב עם קיט כזה לא יעבור טסט.
  16. אחד ביטל. שלושה חבר'ה זה כבר רציני.
  17. צפיתי שוב בסרטון של ארי ואטינן, אין מילה יותר טובה מ-שלמות כדי לתאר את הנהיגה שלו בסרטון. (התעלמתי מהעובדה שהוא כמעט הרס את המצלמה שהייתה ממוקמת בטמבון). מה שהרשים אותי בסרטון של הקוואטרו זה מצב הכביש, הרי "לתקן" את ההגה במשטח כזה יהיה הרבה יותר קשה מאשר בסרטון המקביל, לא? תודה על ההסבר ליאור, אצפה שוב בסרטון ואנסה להתאים את רשימת המוצרים שלך למה שמופיע. השקל שלי, אגב.
  18. סרטון מאוד מרשים, לדעתי הרבה יותר מה-405. לעבור את כל הפניות, בכביש חלק עד מוות, במהירות כזאת זה מפחיד. הקלות שבה שבה הוא יוצא מהחלקות והיגויי יתר מעצבנת אותי. מישהו יכול להסביר מה אנחנו רואים בסוף הסרטון כאשר הם פותחים את התא מטען? zak, לא נראה לי שהוא בעל ביצי פלדה, אני משער שאצל זקנים הן רופפות ומגיעות עד הברכיים, במקרה הרע.
  19. אלכס501

    שאלה בקשר לרישיון....

    אם אני לא טועה המחיר גבוה אף יותר - בין 200 ל-300 שקלים.
  20. חבר הוא בעלים של גאלאנט כזו(1800 סמ"ק). איזה מנוע מורכב על הגאלאנט שאתה מתכוון לרכוש? כל מה שנרשם למעלה הוא נכון, צריכת הדלק גבוהה, חוץ מזה האוטו מאוד מרווח(אם אתה צריך מקום לשלושה מבוגרים מאחורה - היא תתאים), היא גם די נוחה. בקשר לגיר, לא שמעתי על בעיות כרוניות. בסה"כ הוא די מרוצה, אם תקנה אחת כזאת, גם אתה תהיה.
  21. המספר עלה ל-7 הרוגים.
  22. עד כמה מקום האירוע קרוב לקיבוץ רבדים?
  23. קראתי שהרכבת סטתה מהפסים אז אולי האשמה לא נופלת על נהג המשאית..
  24. אחרי החלפת הבולמים כבר לא תוכל להגיד שגולף GTI( MK4) סטנדרטית לא נכנסת לתת היגוי בקביעות...היא כבר לא תהיה סטנדרטית
  25. מה לגבי קשיחות מתלים? יש הרבה הבדל בין גרסאת ה-GTI לבין הגרסאות העממיות? לדעתי יש וזה עושה את ההבדל...
×
×
  • תוכן חדש...