אהלן..
יש לי התלבטות בין שתי הרכבים הנ"ל
רציתי לדעת מה הם היתרונות והחסרונות ,ומה ההבדל בעליות האחזקה שלהן(דלק,ביטוח,טיפולים..)
לאחר חיפוש מקיף הבנתי שלסופר לנסר בעיות קשות בגיר אם כי ראיתי שהבעיות נפוצות בדר"כ בגיר האוטומט מה שלא רלוונטי כלפי... ובעיות חשמל בפי'גו..
מישהו יוכל לעזור לי עם עוד פרטים ולעזור לי האם רכישה של רכב זה משתלמת בכלל?
לא אתנגד לעוד הצעות לרכב סביבות 15-17K
נתונים תבקשים:אמין ככל שאפשר,זריז,נורמלי לאחזקה
חשוב לי שיהיה טיפה יותר זריז מהממוצע לכן כל הסוברו ג'סטי,שרייד,פיאט אונו והשאר לא מעניינות אותי
תודה רבה ושתהיה שבת שלום
מתן