Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=4&Code=ac791299f44f110235c700053ba13b49 למכירה מיידית! 0505815358 מתן
  2. http://my.yad2.co.il/MyYad2/MyOrder/MotorcycleDetails.php?CarID=83505 למכירה מיידית! 0505815358 מתן
  3. שלום לכולם. חג שמח.. לאבא שלי יש שברולט סוואנה 2008 למישהו יש מושג מה גודל הרמקולים בדלתות הקידמיות של הרכב? לדעתי זה 6 וחצי לא? תודה מראש מתן
  4. אהלן.. מחפש הונדה הא'צבק שנת 93-94 מנוע 1600 ,ידנית בלבד.. הודעה פרטית או בפלאפון -0505815358 מתן
  5. אשמח לעוד תגובות..
  6. מה אתה מחפש ברכב? רשמת מכוניות בכלל לא קשורות אחת לשנייה בממצאים שלהן.. תן כיוון ותקבל עזרה הרבה יותר מהר..
  7. אהלן.. יש לי התלבטות בין שתי הרכבים הנ"ל רציתי לדעת מה הם היתרונות והחסרונות ,ומה ההבדל בעליות האחזקה שלהן(דלק,ביטוח,טיפולים..) לאחר חיפוש מקיף הבנתי שלסופר לנסר בעיות קשות בגיר אם כי ראיתי שהבעיות נפוצות בדר"כ בגיר האוטומט מה שלא רלוונטי כלפי... ובעיות חשמל בפי'גו.. מישהו יוכל לעזור לי עם עוד פרטים ולעזור לי האם רכישה של רכב זה משתלמת בכלל? לא אתנגד לעוד הצעות לרכב סביבות 15-17K נתונים תבקשים:אמין ככל שאפשר,זריז,נורמלי לאחזקה חשוב לי שיהיה טיפה יותר זריז מהממוצע לכן כל הסוברו ג'סטי,שרייד,פיאט אונו והשאר לא מעניינות אותי תודה רבה ושתהיה שבת שלום מתן
  8. שלום.. לחבר שלי מחפש שק לידית היולכים בצבע כחול.. הרכב הוא פולו קלאסיק.. מבקש מקומות בהם ניתן לרכוש אחד תודה מראש מתן
  9. שלום לכולם.. חבר שלי מחפש שק לידית הילוכים בצבע כחול.. הרכב הוא פולו קלאסיק לכל מי שמעוניין למכור נא ליצור קשר במספר: 0545223728 - יונתן
  10. יש לי מגבר Z4100 וברצוני לחבר אליו רק סאב(מאגנט טרנספורס 1200) אני את הפלוס ומינוס ובציאה 1 ו-4? או רק על 2 יציאות? מישהו יוכל להסביר לי איך זה הולך..? תודה מראש מתן
  11. תודה אני אנסה ואחזור עם תשובה מקומות נוספים התקבלו בברכה שבת שלום
  12. שלום לכולם.. מחפש פירוקייה שיש בה סלון לרכב הרכב המדובר היא וולוו S40 אם מישהו יודע היכן יש הוא ראה במקרה נא לעדכן אותי תודה מתן
  13. מגבר Z4100 של MAC AUDIO מגבר גרמני במצב חדש בקושי עבד.. מגבר איכותי ביותר 1000W 4 יציאות עם אפשרות לגישור(ברידג') מעוניין בהחלפה על סאב איכותי עם אפשרות הוספת תשלום.. מתן
  14. מחפש מגבר פשוט 4 ערוצים עד 350 ש"ח תודה מתן
  15. שלום לכולם.. על המגבר איפה שיש את החיווט ישנם 2 פיוזים כאלה כמו של רכב.. הם נאבדו לי שהעברתי את המערכת לרכב אחר.. איזה פיוז זה של 30W? המגבר הוא mac audio Z4100.. תודה רבה מתן
  16. בוולוו אצלי לא נכנס כלום חוץ מ-5 ורבע גם במגש האחורי.... השאלה שלי זה אם אני אשים שתי סטים של קומפננט ישמעו חזק כמו רמקול של 6*9? או כדי לאשים סט אחד מקדימה של קומפוננט וסט אחד מאחורה של 5 ורבע רגיל? תודה מתן
  17. שלום לכולם.. רציתי לדעת איזה גודל נכנס מקדימה בקומפוננט? לדעתי זה 6.5 אשמח לתשובות כמה שיותר מהר.. תודה מתן
  18. למכירה! שברולט קווליר LS שמורה ובמצב מעולה יד 2 150000 ק"מ אפשרות החלפה בה"פ או בפלא 0505815358 -מתן נחום-0533590533
  19. מישהו יודע כמה כ"ס יש לאקורד? אני מתלבט כיוון שאני רגיל לסוע על מנוע 2200 ופתאום מנוע 1800 זה טיפה כבד לא?
  20. שלום לכולם.. שמתי עין על שתי הרכבים הנ"ל.. למרות שהן לא מאותן קטגוריה אני מתלבט בינהן 1)הונדה אקורד שנת 2002 מנוע 1800 2)מזדה 323 שנת 2002 מנוע 2000 איזה רכב יותר מפנק? יותר משתלם להחזיק? אני צריך גם נתונים על האוטו דלק,כ"ס.... שינהם מוצעים לי באותו מחיר מה עדיף? תודה מראש מתן
  21. הבנתי והפנמתי תודה רבה אני אעדכן
  22. תודה רבה.. איך האוטו בסה"כ מבחנית אחזקה ביטוח...?
  23. שלום לכולם.. היום הלכתי לבדוק את הרכב הנ"ל.. האוטו לפי הבן אדם עשה 44 אלף ק"מ לדעתי הרכב עשה יותר מז, אני רואה את זה על הצמיגים שהם ממש אכולים והמנוע לא מגיב מי יודע מה.. בנוסף.. בעת בלימה יש ממש מן דקירות כאלה יכול להיות בולם?מתלים? מישהו יודע על בעיה נפוצה כזאת או אחרת? השאלה שלי זה אם אני לוקח את האוטו לבדיקה ידעו אם זייפו את הKM ? הוא טוען שכל הטיפולים נעשו בניסן והוא יכול להראות לי את הטיפולים במחשב מה נראה לכם? ללכת לקחת את האוטו לבדיקה או להגיד לו יפה שלום? נ.ב אשמח להערות בנוגע לאוטו (כמה כוחןת סוס?) תודה מראש מתן
×
×
  • תוכן חדש...