Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. למכירה! שברולט קווליר LS שמורה ובמצב מעולה יד 2 140000 ק"מ אפשרות החלפה בה"פ או בפלא 050-5-815358 מתן
  2. אתה צודק.. ולכן אני חושב שבעיה היא ברדיו דיסק... השאלה שלי היא איך אני מוודה את זה תודה מראש מתן
  3. רשמתי למעלה שזה מה שעשיתי...
  4. לדעתי הבעיה מהרדיו דיסק.. כל החוטים מאחורי הרדיו דיסק מחוברים ובל זאת לא שומעים כלום ברמוקילם.. חיברתי את הרמקול למגבר שלי במקום ה6 על 9 והרמקול עובד! מזה יכול להיות? תודה ושבת שלום מתן
  5. אמינות גבוהה ואחזקה זולה היית ממליץ על הג'סטי או הסוויפט מתן
  6. תודה רבה שבת שלום
  7. תודה מוטי... אבל אני מחכה כבר חודש ולפי תגובות שראיתי זה לוקח מקסימום 3 שבועות שילמתי לו 30 לירות סטרלינג שזה יגיע בדרך הכי מהירה אתה עדיין ממליץ לחכות? מתן
  8. שילמתי דרך Paypal זה בדיוק אותי מוכר ואותו פריט רק המכירה של נסגרה מזמן http://cgi.ebay.co.uk/ALFA-ROMEO-146-REAR-LIGHTS-LEXUS-CHROME-STYLE_W0QQitemZ8014465523QQcategoryZ23010QQrdZ1QQcmdZViewItem תודה לעונים מתן
  9. תודה לעונים.. (מוטי תודה שהעברת למקום הנכון-טעות שלי) מישהו בבקשה יכול לנסח לי מכתב לשלוח לו עם האיום של הביטול הזמנה והפידבק שלילי וכל זה אני אודה לו מאוד... תודה מראש! מתן
  10. שלום רכשתי ב-24 לאוקטובר מאייבי בקליות שקופות לאלפא שלי ב-27 כבר ירד בויזה התשלום.. ב-5 לחודש הגיעה לי החשבונית הביתה מהחברה שקניתי ממנה עד עכשיו לא הגיעו הבקליות-יצרתי איתו כמה וכמה פעמים קשר הוא אמר לי שהם בארץ כבר הרבה זמן והסוכן שלו שנמצא בארץ יצור איתי קשר אמרתי לא שהסוכן לא יצר איתי קשר אז מה הבעיה שהוא יביא לי את הטלפון שלו ואני אדבר איתו ישירות. הא אמר לי שדבר זה אסור ואני צריך להמתין בסבלנות ולהגיד לכם את האמת הסבלנות שלי כבר פוקעת-מה להגיד לו? אם מישהו טוב באנגלית אז אני אשמח מאוד שירשום לי מכתב באנגלית ולא יזיקו קצת איומים תודה רבה ושבת שלום מתן
  11. :mm_yeah:
  12. לאחר קניית גיר מפירוק והרכבתו +קלאץ' חדש מקורי אני שמח להגיד שהאלפא חזרה הביתה! בלי עין הגיר בהרבה יותר טוב מקודמו תודה למפנים ולעוזרים מתן
  13. הלוואי שזה היה כל כך פשוט כמו שרשמת מתן
  14. התקשרתי.. הוא אמר לי שבאלפא לא כדאי להתעסק עם שיפוץ הרי שכל חלק עולה הון תועפות מתן
  15. ידני... עדיף לשפץ לדעתך או לקנות מפירוק? הגיר שלי עבר רק 87 אלף ק"מ מתן
  16. תודה לכולם
  17. ממש לא במקום ההודעה שלך
  18. שלום.. הלך לי הגיר באלפא שלי אלפא 146 מנוע 1600 אם מישהו יודע איפה יש פירוקיות או ראה אחת כזאת בקשה שיגיד לי.. מתן
  19. שמעתי בום... פתאום אני לא מצליח לסוע...! אני מעביר הילוכים כרגיל אך הרכב לא מגיב כאילו אני לוחץ גז בניוטרל.. היה פול שמן על הכביש והזמנתי גרר למישהו יש מושג מזה יכול להיות? עכשיו.. אני צריך להגיד לגרר איפה לגרור את הרכב ביום ראשון.. לאן להגיד לו? למוסך תלתן(מתמחה באלפא)? מכון גירים? אם כדאי יש למישהו הצעה על מכון? תודה מראש אחלה יום הולדת יש לי היום מתן
  20. לאחר חיפוש לא מצאתי כלום.. למישהו יש ניסיון איתם? תודה מראש מתן
  21. יכול להיות שיש לך דליפה מהמאיד הפנימי.. היה לא את זה וזה סיפור לא קל ולא זול בכלל... האוטו שלי היה 3 שבועות במוסך ולקחו לי 4000 כולל עבודה לטובתך מקווה שזה לא משם מתן
  22. אולי הוא פשוט צריך כיול מתן
  23. שלום לכולם.. אני מתלבט בין שתי מגברים שניהם שתי יציאות... 1)infinity kappa 52a 2)EARTHQUAKE TNT600 מה יותר טוב בהנחה שאני משיג את שניהם באותו מחיר תודה מראש מתן
  24. שלום לכולם... אני מעוניין לקנות מגבר+קומפוננט 6.5 איכותיים בלבד... חדש,משומש לא כזה משנה רק שיהיה תקין ובמצב חדש.. בה"פ מתן
×
×
  • תוכן חדש...