שלום לכולם..
אודיו זה ממש לא הצד החזק שלי ברכב..
דברים שנשארים:
רדיו דיסק של בלאופונקט חדש
סאב של לאנזר עלה לחבר של אבא שלי 3000 ש"ח והבן שלו טס לחו"ל אז קיבלתי אותו חינם
דברים שצריך להחליף:
רמקולים קדמיים של קנווד משהו סביר..
אחוריים של אלפא-קיבלתי עם האוטו-דלת אחורית לא מגש
עכשיו עשיתי במגש חורים שיתאימו ל 6*9 שקיבלתי מחבר ואחד שרוף!
מה שאני צריך לרכוש זה אחוריים 6*9,מגבר ולקדימה קומפוננט..
יש הצעות?
לא אכפת לי משומש,חדש העיקר שיעבוד-אני לא מחפש משהו חזק אלא ממוצע בלבד...
תודה מראש
מתן