Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. אחלה אוטו.... מהיר אמין וחסכוני בדלק... בעיותיו הנפוצות הן חלקי חילוף יקרים וביטוח יקר... חוץ מזה אוטו מעולה לצעירים מתן
  2. שלום.. עקב בעייה תקציביצ וריב ל קטן עם הורי התקציב עומד על 20K מה אתם ממלצים? מעוניין ברכב קטן,חסכוני,"ספורטיבי" ככל שאפשר-שידע להרביץ שצריך,ושיהיה כמה שפחות מוסך הרי אני מממן ויהיה קשה לי לקנות רכב הדורש חום כמו אלפא למשל חשבתי על 106xsi... מה אתם אומרים? יש עוד אופציות? תודה מראש מתן
  3. חברה מעולה ודגם ספציפי זה הוא די טוב
  4. בעייה נפוצה בדגם זה ובכלל באלפא היא אמינות! אם אתה לא רוצה לבלות במוסך יותר מהכביש תחשוב על אופציה נוספת.. חוץ מבעיה זאת הוא אוטו מהיר ,ביצועים נחמדים ביותר מתן
  5. סבבה תודה... עוד הצעות?
  6. קראתי אותו 5 פעמים.. לא רציני בכלל.. משהו שיריחב ממש את השכלתי תודה מתן
  7. חבר מעוניין לקנות את הסיליקה שבלוח פוקוס יש משהו מיוחד שהוא צריך לדעת? תודה מראש מתן
  8. שלום חבר'ה... יש לי ידע מועט בכל מה שקשור למכונאות של הרכב.. אני מתכנן לקנות רכב ואני רוצה לדעת יותר אם למישהו יש המלצה לספר(רק ספר לא שרשורים למנהם או אתרים) בקשה לרשום לי ספר שהיה לו איתו ניסיון והשכיל ממנו בצורה יפה עשיתי חיפוש אך לא מצאתי תשובה ספציפית... תודה מראש מתן
  9. אוטו קטלני! קצת אלכוהליסט אבל שווה את זה אמין הוא אמין יש לי כזה בבית אגב עכשיו הוא למכירה עקב מעבר לאוטו חדש יותר
  10. לך לתת פורום "אודיו רכב" או תריץ חיפוש מתן
  11. היה את זה לחבר שלי.. לפי דעתי הבעיה היא במצבר מתן
  12. מוטי,אין לי שום בעיה איתך אבל אני מבקש שפעם הבאה שאתה טוען שאני "מדבר שטויות" תהיה בטוח בדבריך בברכה מתן
  13. אם אני לא טועה הרגיל זה לקרבורטור ההזרקה זה להזרקת דלק תקנו אותי אם אני טועה מתן
  14. בצער וביגון רב אבא שלי החליט שזמנו של האוטו שמשפחה תם אני ממש אבל ממש אוהב את האוטו(כולה נגמר לי המלווה לפני חודש) האוטו במצב מעולה,מהיר ובמצב חיצוני טוב מאוד(שיפשפוף קטן בטמבון מקדימה) מבפנים כמו חדש כמובן המנוע 2200 135000 קילמוטר יד 2 אוטומט צבע לבן-כמו חדש לבירור ויותר פרטים 03-9232453 עובד(אבא שלי)-052-2-590533 מתן(אני)-050-5-815358 בברכה מתן
  15. מבריק האוטו יוצא אבל בתווך הרחוק יצא כל כך מבריק עד שהצבע "ימחק"
  16. זה עובר טסט אחי **אתם אחים? דברו על זה בשבת בבית** בדוק ומושבים איכותיים עולים 3500-4000 כמובן שאפשר להשיג ביותר זול המחירים של באקטים נעים בין 1500-4500 מתן
  17. מניסיון אנ יכול להגיד לך שכסאות של ספרקו הם גם חוקיים וגם הכי טובים מחירם גבוה בסביבות 4000 לאחד ניתן להשיג כמעט בכל חנות לשיפורים לדוגמא שוקי דרימס קאר מקווה שעזרתי מתן
  18. גם אני חושב שהבעיה בתושבת כמו שחן ציין אין לך שום סיבה לדאוג בעיה קטנה מאוד סה"כ הכל להחליף את תושבת הקרבורטור ואתה מסודר שבת שלום מתן
  19. אני מתכוון להתקשר,לא ענו היום יש לך גם את הבעיה?מתי היא החלה? לי זה החל רק השבוע
  20. הנעה כפולה אמינות של יפנית, כח ונוחות של מרצדס מה צריך יותר מזה..?
  21. שלום לכולם.. יש לאמא שלי(כמובן גם שאני נוהג עליו בינתיים) שברולט קוולאיר,96 דגם Ls(מפואר) לפני כשנה החלפנו מחשב כיוון שכל פעם שהמחשב היה אמור להעביר הילוך היה מן רעש כזה (טיקקק) עכשיו אני לא ידוע עם זאת אותה בעיה אבל שאני בא להחנות ומעביר מ (D) ל-® או להיפך ישנו אותו רעש והרגשה מה אתם אומרים זה שוב המחשב או הגיר? תודה רבה מתן
  22. וואלה תודה רבה לכולם... ליאור יש מצב אתה מביא לי את הפלא של הבן אדם?
  23. האם ניתן להרכיב רדיו דיסק בשברולט קווליר ls יש שם רדיו טיפ מקורי מהחברה משהו רציני ואמרו לי בחנות אחת שלא ניתן אלא אפשר להשים צ'נג'ר מה אתם אומרים? תודה מראש מתן
×
×
  • תוכן חדש...