Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. תודה אחי.. כבר מצאתי אחד יד 1 80000 ק"מ צבע אדום+סאן רופ מצב מעולה! דורש מחירון ויקבל כמו גדול תודה לכולם מתן
  2. סבבה תודה
  3. תודה רבה! מתן
  4. וואלה תודה על התגובה עזרת לי מאוד אגב אתה מדבר מניסיון עם אוטו דגם?
  5. אני לוקח אלפא רומיאו לבדיקה איפה כדאי? אני מפתח תקווה-זמין לכל המרכז
  6. יש לי אליה בדיקה מחר עם אבא שלי... מה אתה אומר עליה? אני מדבר על מנוע 1600 ידני
  7. שלום לכולם... אחרי שיחה לא קצרה עם אבי ואחרי פוקס שקרה בעיתון החלטנו ללכת להתרשם מהאלפא.. שנת 96 יד 1 112000 ק"מ!! משהו שווה עכשיו מה אתם אומרים על האוטו? ביצועים,אחזקה,אמינות,דלק וכו'... חייב תשובה כמה שיותר מהר... בקשה ח"ד מקצועיות בלבד ולא כאלה ששמעו מהאבא של החבר.. תודה רבה! מתן
  8. שלום.. אני מעוניין לרכוש איביזב בקרוב... רציתי לדעת מה ההבדל בין שני הנפחים מבחינת ביצועים,דלק?? הבדלים כל כך משמעותיים? האוטו גם ככה לא כזה מהיר אז מה אתם אומרים? לחפש 1600? תודה מתן
  9. המחשב שולח את הפקודה מתי להעביר הילוך מכיוון שגיר זה אוטומט.. וכנראה שהמחשב הלך או שפשוט הגדרה לא נכונה שמריך לתכנת(במקרה הספציפי הזה לפרמט) בברכה מתן
  10. בסוף אני לקחתי אותה לבדיקה... אני אנסה לחפש משהו יותר מפתה.. תודה לכולם בעיקר לאייל מתן
  11. המלצתי לך היא פיג'ו 306 אך בכל זאת המלצה שלי החלטה שלך אגב יש אותה בכמה גרסאות 1400,1600,1800,2000. יש להן צריכת דלק נמוכה יחסית חלקי חילוף סבירים ואוטו זריז ונחמד... אתה יכול למצוא אותם גם באוטוצט וגם בידני מקווה שעזרתי מתן
  12. כמו שציין תומר הכל יכול להיות בקש אותו צינורות באריזה אחרת חדשה מתן
  13. דבר ראשון לא... דבר שני זה בכלל לא בעיה בגיר הבעיה היא בעיה במחשב תנסה לפרמט אותו ואם לא ילך אז כנראה ותצטרך להחליף מחשב מתן
  14. הייתי הולך על פסאט
  15. אוקיי אחי תודה רבה באמת עזרת לי *** עריכה *** אחים של אייל - דברו איתו בבית. אתם משפחה גדולה וענפה ואתם מעמיסים על השרת של הפורום. יש לכם אח שמתמצא ומבין - תבררו איתו הכל בבית. אתם לא צריכים את הפורום בשבילו.
  16. לשלוח לבדיקה ולראות מה אומרים?
  17. תודה לעונים.. מה בקשר לבעיה של הקלאץ? זאת בעיה בכלל? ושהאוטו מקרטע מזה אומר?? אינג'קטורים או בעיה חשמלית? קיצר שווה בדיקה? תודה רבה מתן
  18. הלכתי היום להתרשמות איביזה שנת 95 145000 ק"מ יד 2 המחירון של האיביזה 16000 הבן אדם רוצה 17500 יש לה כולה מגנז,נעילה מרכזית,קודן... עכשיו.. אבא שלי עשה עליה סיבוב הוא אמר לי שהקלאץ מפריד גבוה-הבן אדם אמר לו שזה אופייני באיביזות.. זה נכון??? דבר שני הרכב חותך שלוחצים על הגז-מרגישים מן חניקה-שוב הבן אדם אמר שצריך ניקוי אינג'קטורים וברקסים קדימה... מה אתם אומרים שווה בכלל לעשות בדיקה?? וכמה לתת לא עליה? 17500??? מוגזם וגם יש לה צבע מוזר כזה כאילו צבעו אותה בצבע זול חייב תשובה בדחפיות כי אמרנו לו שמחר ב-9 וחצי בבוקר בדיקה אם נחליט שנקנה תודה לכל העונים מתן
  19. יש שרשור על זה תריץ בחיפוש משהו עם איזה אוטו יש לך וכמה דלק הוא צורך.... בברכה מתן
  20. תודה רבה... אני אעשה לה בדיקה כמובן.. אתה יוכל לפרט יותר קצת? לפני הנתונים שרשמתי? תודה! מתן
  21. מצאתי איביזה בלוח פוקוס שנת 95, 1600 סמ"ק יד 2, עשתה 145 דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז) מה אתם אומרים: 1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה.... 2)ההצעה תודה מראש מתן
  22. וואלה תודה רבה לכולם! עוד משהו מצאתי איביזה בלוח פוקוס שנת 95, 1600 סמ"ק יד 2, עשתה 145 דיברתי איתו הוא רוצה עליה 17 וחצי...(יש לה מגנז') מה אתם אומרים: 1)על איביזה משנה זאת בכלל-אמינות-חשוב,מהירות,אקוסטיקה.... 2)ההצעה תודה מראש מתן
  23. עוד אפשרויות חוץ מפיג'ו??? מה עם סיאט איביזה?
  24. אפשרות להגדלת התקציב עד 25... יש עוד מכוניות-ספורטיביות וידיניות שאתם ממליצים?
  25. שלום... מחפש 106xsi יד וק"מ נמוך בלבד.. ידנית ושתהיה במצב טוב או סיאט איביזה -שנת 95 96 עד יד שלישית קילומטרז' נמוך בלבד! ידנית כמובן מצב מכני טוב מאוד ה"פ או בפלא 050-5-815358 מתן
×
×
  • תוכן חדש...