שלום לכולם...
אני בפני התלבטות קשה..
כרגע יש לי 3000 לפחחות וצבע כללית....
עכשיו חבר שלי הכניס את ההונדה שלו לכפר קאסם ויצא לו מדהים(מוסך עלה זידאן משהו כזה)!
אני מתלבט מאוד עם לחסוך עוד 1000 ולעשות פה ליד הבית איפה שאני אבחר..
מה אתם מציעים לי לעשות?
למה לא מציעים לעשות שם? בגלל האיכות של הצבע,הצביעה?משהו אחר?
תודה מראש
מתן