כאמור מי שהוציא רישיון מה-1.11.04 יוכל להסיע רק 2 אנשים ללא מלווה
עכשיו ברצוני לשאול..
אם מישהו שהסיע יותר מ-2 ומחוייב בחוק הזה ונתפס ע"י שוטר -קיבל משהו?
קנס,שלילה...?
או שזה סתם חוק יבש שמונע מנהגים להסיע יותר מ-2?
אני מבקש שרק אלה שנעצרו וקיבלו או לא קיבלו קנס שיגיבו
תודה מראש
מתן