Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. כנראה שאין כזה מקום
  2. מגוחך ביותר.. אני תומך בכל התגובות שנאמרו פה עד כה.. מתן
  3. שלום לכולם.. רציתי לדעת היכן ניתן למצוא דברים קוסמטיים או אחרים לאלפות... מישהו מכיר מקום כזה? אני חוזר שוב לא סטוק אלא שיפורים למשל בקליות וכו'... תודה מתן
  4. השאלה הזאת מטרידה אותי אם יש לך בעיה איתה אל תגיב
  5. כאמור מי שהוציא רישיון מה-1.11.04 יוכל להסיע רק 2 אנשים ללא מלווה עכשיו ברצוני לשאול.. אם מישהו שהסיע יותר מ-2 ומחוייב בחוק הזה ונתפס ע"י שוטר -קיבל משהו? קנס,שלילה...? או שזה סתם חוק יבש שמונע מנהגים להסיע יותר מ-2? אני מבקש שרק אלה שנעצרו וקיבלו או לא קיבלו קנס שיגיבו תודה מראש מתן
  6. 2001, 1600 סמ"ק אפור מטלי+חלון גג 90000 ק"מ,יד שנייה(פרטי) טסט לשנה+רדיו דיסק מחיר גמיש מאוד אייל- 052-3-426700 או תשאריו לי הודעה ואני אקשר בינכם
  7. תודה רבה
  8. כן גבר.. יש לך מושג?
  9. כמה עולה להחליף פילטר מזגן כולל עבודה? תודה מראש מתן
  10. תודה רבה.. עוד תגובות?
  11. כפי שרשום בכותרת.. נגמר לי השמן מנוע וברצוני לקנות שמן איכותי ככל שאפשר.. אני משתמש ב 10W-40 האם כדאי לשנות את זה? אם לא איזה שמן מומלץ? תודה מראש מתן
  12. תודה לכולם..
  13. ??????????
  14. רציתי להכניס ביומיים הקרובים את האוטו לתיקון המזגן.. והייתי מעוניין במישהו מקצועי שיעשה לי את העבודה ובמחירים הוגנים... מאזור פ"ת בלבד תודה מראש מתן
  15. יש לי חומצה על המכסה מנוע.. האם טרמפלטין יוריד לי גם את הצבע של הרכב? מישהו כבר השתמש וקרה לו נזק? תודה מראש מתן
  16. דוד שלי קנה אלפא 156.. האוטו מכנית מעולה רק פחחות וצבע על הפנים.. הרכב ללא כל תיקוני צבע.. ברצוני לדעת היכן ניתן למצוא פחח טוב אזורים: פתח תקווה-איפה שאני גר גבעתיים תודה מראש מתן
  17. תודה רבה לך גבר אני מחכה לתשובה מתן
  18. תודה לעונים על התגובות המהירות! אם למישהו יש מספר או איש קשר בקשה לרשום כדי לחסוך לי נסיעה אני מפתח תקווה תודה רבה! מתן
  19. היום אני קם בבוקר נוסע לעבודה ושאני מגיע לחנות אני קולט שגנבו לי את הסמל! אני מתקשר לאבא שלי והוא אומר לי שגם בשברולט של אמא שלי נגנב הסמל יש לי רק שאלה אחת.. למה אנשים עושים את זה? כל החיים שלי וכל הכסף שאני מרוויח הולך לאוטו וזה מביא לי עצבים!!! לאמא שלי הסמל יעלה מקסימום 200 ש"ח אבל עם האוטו שלי זה כבר סיפור לגמרי אחר הרכב הוא אלפא 146 והסמל האחורי היה יושב על ציר -שאני רוצה לפתוח את הפגז' אני מזיז אותו לצד ומחזיר מישהו יודע היכן יש פירוקייה של אלפא? או מקום זול לחליפים? במוסך המרכזי רוצים סכום "סימלי" 750 ש"ח תודה לכולם ונקווה שאף אחד לא יחווה עצבים כאלה מתן
  20. מחיר סימלי בה"פ מתן
  21. הרכב לאחר מילוי גז.... לא היית מפרסם אם לא היה בו.. הצעות? ולקובי אנשים כמוך יש הרבה.. תסע ואל תדבר סתם... תודה לכולם מתן
  22. אני לא מגזים אם הוא מאט את האוטו יותר מ-50% ממש עושה אותו עגלה המזגן גם לא עובד שאני מפעיל אותו יוצא אוורור בלבד.. המדחס עובד.. ממה יכולה להיות הבעיה? הרכב הוא אלפא 146...(בדר"כ לא עגלה) תודה מראש מתן
×
×
  • תוכן חדש...