Jump to content

מתן נחום

  • הודעות

    284
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי מתן נחום

  1. אם אני יביא את זה לארץ מאיפה אני יודע איך להתקין ואיפה?? מישהו יודע? אני מתלבט אם להזמין או לא.. תודה מראש מתן נ.ב תודה לאלה שהגיבו
  2. שלום יש לי אלפא 146 וראיתי את המוצר הזה באתר.. http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=10370&item=7986159107&rd=1 אין לי מושג מזה.. אני לא מבין אנגלית משהו :\ מישהו יכול להגיד לי מזה ? ומזה יעשה לאלפא שלי? מחיר כזה זול מעלה כח סוס?כנראה שלא הבנתי תודה מראש מתן
  3. ??מחכה
  4. המידה 14.. לכן לדעתי המחיר מוגזם... ומוטי-אין בעיה גבר.. למישהו יש מקום זול שכדאי לפנות(רפי אני מחכה לתגובה )? מתן
  5. היום התחדשתי בצמיגים של פירלי p6000.... 185\60 הייתי אצל חבר של אבא שלי בקשר למגנזיום של lenso המחיר שהוא דורש עליהם ללא צמיגים..2000 ש"ח לא יקר מדי? מישהו מכיר מקום? הרכב הוא אלפא 146.. תודה מתן
  6. תודה גבר
  7. וואלה סבבה אני אנסה.. מאיפה קונים את הספריי וסביבות כמה הוא עולה?
  8. אני כבר לא יודע מה לחשוב.. כל אחד אומר משהו אחר
  9. זה מאז ומתמיד משנקנה האוטו
  10. ברצוני לשנות את הכיוני ממתן נחום ל- AlFa 146 תודה רבה מתן
  11. תודה על התגובה המהירה.. אני אבדוק את זה.. מתן
  12. כפי שרשום.. כול פעם שאני פותח את המזגן ב-4-3 דקוץ הראשונות יש ריח פשוט מסריח אי אפשר לנשום.. מזה? תודה מתן
  13. 2500 סמ"ק טיפטרוניק 2001 ומעלה.. ה"פ..
  14. סבבה,תודה גבר.. עוד מישהו?
  15. ברצוני להשים אגזוז.. ברשותי תקציב של כ-2000 ש"ח מה אתם ממליצים? איזה חברה האגזוז? איפה להתקין? לינקים,כתובות מה שאפשר.. תודה מראש מתן נ.ב הרכב הוא אלפא 146
  16. שלא נדע דברים כאלה לעולם.. משתתף בצערם של משפחות הנפגעים
  17. שנת 2001 צבע כסוף-ללא תיקוני צבע,ללא תאונות 1.6,אוטומט מנוע עבר 80K 5 דלתות+סאן רוף יד שנייה מפרטי אייל- 052-3-426700
  18. פיאסטה,ג'אסטי
  19. סבבה תודה.. עוד הצעות?
  20. שלום לכולם.. ביצעתי חיפוש אך הוא ממש לא עזר לי -נותן מידע בכלליות ואני מאוד רציני.. אז ככה.. יש לי 1000-1200 ש"ח וברצוני להתקין אזעקץ ביפר,mpv או איך שקוראים לזה.. בתחום זה אין לי שום מושג אז אם מישהו יכול להמליץ לי על מקום טוב שיודעים את העבודה באזור פ"ת ויש לו ניסיון עם אזעקה זו נא לרשום גם דגמים של אזעקות יתקבלו בברכה(שלא יחרוג מהסכום הנ"ל כולל התקנה) תודה רבה! מתן
  21. לי אין דהיית צבע אלא כתם מחומצה.. שווה לנסות את הדבר שצויין כאן עם הלימון? אם כן כמה זמן להשאיר את הלימון על הצבע תודה מראש מתן
  22. רד מזה ורק תודה לנו מתן
  23. זה לא דהייה... זה חומצה שאכלה את הצבע כנראה... למישהו יש הצעה? מתן
  24. מתן נחום

    מזל טוב לי :)

    כאחד שיש לו אלפא זאת האלפא המועדפת עלי... תתחדש גבר! מתן
×
×
  • תוכן חדש...