Jump to content

punto_S

  • הודעות

    87
  • כאן מאז:

הנקודות של punto_S

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. אולי מישהו יכול לשים לי תמונה של המחבר שמתאים לפיאט ואת שם התוכנה ואני משיג אותם
  2. אז אתם רוצים להגיד לי שאין מצב שאני יכול להתחבר עם כבל תוכנה ומחשב נייד לפיאט ולרכבים אחרים אנשים מתחברים בקלות
  3. סבבה איפה אני יכול למצוא אותו ואם אתה יכול לספק תמונה ותראה תשאלה ששאלתי לגבי התוכנה האם אתה יודע איזה היא? תודה
  4. רציתי לשאול משו קודם כל הרכב הוא פיאט פונטו שנת 96 יש לו שקע דיאגנוסטיקה אך הוא שונה מכל שקע רגיל רציתי לדעת אם מישהו ראה איזה מחבר שמים לו כדאי שיתאים למחשב ורציתי לדעת באיזה תוכנה פיאט משתמשת כדי לבקר את המחשב של האוטו ואם אני משתמש בתוכנה כזאת אני יכול לגרום נזק או שזו תוכנה לקריאת נתונים בלבד תודה! נ.ב אם מישהו שראה איך מחברים את האוטו שלו למחשב שיציין זאת
  5. פילטרים: שמן אוויר ודלק שמן מנוע מצתים
  6. עשיתי טיפול לפיאט פונטו שלי במוסך של פיאט האם המחיר 525 שקל לכל הטיפול ,החלקים+העבודה סביר?
  7. אתה לא יכול בגלל שזה דבוק אם תנסה תצליח לפרק אותו אבל אתה לא יכול להדביק חזרה
  8. אולי פשוט הלך לו חיישן החמצן והמחשב לא מסוגל לקרוא מהחיישן מה שגורם לקירטועים במנוע
  9. שלום היום היה לי פנצ'ר והשתמשתי בקצף צמיגים הוא ניפח את הצמיג הכל סבבה השאלה כמה זמן מחזיק הקצף הזה
  10. תבדוק יכול להיות שאחד הג'נטים התעקם במקצת וזה הגורם לבעיה !!!
  11. טוב אז ככה השאלה היא מבחינת המחשב זה לא משנה כאילו אני מרים הנד ברקס באמצע נסיעה הוא ינסה לנעול את הגלגלים האחוריים השאלה אם אני לוחץ על הברקס באותו זמן משבשת את פעולת המחשב?
  12. שאלה תיאורטית !! אם אני נוסע ולוחץ ברקס ואז מרים הנד ברקס הוא מבטל את ההשפעה של ההנד ברקס?
  13. יכול להיות ששטיפת רכב עם פנטסטיק הצהוב של הרצפות יצא יותר מבריק?? הוא לא מוריד צבע??
  14. בולמי קוני אלה הבולמים אותם אתה צריך לרכוש!!
  15. לא איזה הלוואי. פעם היו באסים כמו שצריך היום כבר אין מה הולך שם מישהו יודע??
×
×
  • תוכן חדש...