Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. אלכס501

    Zippo שפג תוקפה

    אני מרגיש די טיפש, ובצדק. חשבתי שיש איזשהי בעיה במצתים ושכחתי מהדבר הכי טריויאלי.. עובדים. תודה רבה.
  2. שלום לכולם. יש לי 2 מצתים של זיפו שלא השתמשתי בהם די הרבה זמן, מעל חצי שנה עד שנה, ועכשיו, מן הסתם שהם לא נדלקים. יש מישהו שיוכל להסביר לי איך להחיות אותם ולהחזיר אותם לשימוש? תודה.
  3. אלכס501

    קניית PS2

    ח'ברה, אף אחד עוד לא ענה לי על השאלה..
  4. אני מתכוון לרכוש את הקונסולה הנ"ל בעתיד הקרוב ממש, התחלתי לפשפש ולבדוק ואז ראיתי שיש כמה דגמים, למשל 7704SCPH, 7704CB, 99006 , לא יודע אם דייקתי בול במספרים אבל מי שיודע על מה אני מדבר יבין. מישהו יכול להסביר לי על ההבדל בין הדגמים? דבר נוסף, מצאתי PS2 עם צ'יפ ושלט אחד באזור ה-900 שקלים, סביר? כל מי שעובר לו בראש - "אבל למה פלייסטיישן 2, יש כבר שלוש" - אני חייל, אין כסף.!
  5. קודם כל, עד ביסל"ח 314, ביתי בשנתיים ושמונה האחרונות. בקק"צ לא הייתי, ברוך השם, אבל מה שבטוח זה שאת השלב של מעוז אתה עושה בבה"ד 1.. רס"פ "העוז", ביסל"ח 314
  6. באמת מוקדם, כבד לאללה בשלב הזה. חשבתי על טיול לילי במשכנות שאננים (ככה כותבים) בירושלים, שמעתי מחבר שיפה שם בלילות. מישהו שמע/היה? ח'ברה, אני יודע שכל שני וחמישי יש מישהו ששואל את אותה השאלה וזה נראה כבר מאוס אבל אני באמת צריך פה קצת עזרה.
  7. עם החברה בסוף שבוע. אם לא הייתי תקוע לא הייתי מבקש את עזרתכם. בא לי סתם ככה, ללא סיבה מיוחדת, לעשות איתה משהו מעניין/ מיוחד בסופ"ש ואני לא כזה יצירתי האמת כך שהגעתי למבוי סתום. חודש ביחד, אם זה עוזר איכשהו. אין משהו מוגדר, תזרקו מה שבא לכם. זה יכול לנוע בין טיול טרקטורונים, מסעדה, טיול ביפו העתיקה, ביקור באיזה תערוכה מוזרה והיד עוד נטויה, רק רציתי להבהיר שאין כיוון והכל יכול להיות אופציונלי. כמה שיותר תגובות, יותר טוב - תודה מראש! אלכס.
  8. אם הייתי עושה את הבדיקה בזמן עמידה זה עוד היה מתקבל איכשהו אבל הרעשים מופיעים גם בנסיעה איטית.. אז לפי מה שאמרתם אין בעיה עם המשאבה וזה תקין, אין צורך בבדיקה/חילוף?
  9. לאחרונה, כשאני מסובב את ההגה עד הסוף נשמעים רעשים ממש חזקים מאיזור הגלגלים/ החיבור באיזור. מה עלי לבדוק? אני חושד שזאת המשאבה, הגיוני?
  10. אתה מכיר את הדורי הזה במקרה?
  11. אם יש לך רקע בקליעה אז זה יעזור לך בטוח, רק תזכור שבטירונות אתה תירה ב M-16 ארוך. קצת הסבר על קופים וכוסיות. קופים - גף ג' וד' שמתגייסים וישר עושים טירונות, נחשבים פחות איכותיים מהכוסיות כי הם לא מאותרים ליחידות אחרות. נקראים קופים משום שפעם בביס"ט הם היו ישנים באוהלים מגעילים ובשביל להדליק את האור היו צריכים לטפס על המוט המרכזי של האוהל. כוסיות - גף א' וב' שמתגייסים ולפני הטירונות עושים את הצ'קים(הטיסות הראשונות), רובם מאותרי סיירות ולכן הם הראשונים שעושים את הצ'קים - כדי לסנן כמה שיותר מהר את הלא מתאימים ולהעיף אותם ליחידות. נקראים כוסיות כי המגורים שלהם בשלב הראשוני היו פעם ברמה הרבה יותר גבוהה מהקופים.
  12. שבוע חוליה, ישנים בשטח, החיילים באוהלי סיירים. כל הלילה יש כמובן שמירה ואיש סגל ער לפריקות. לפתע, שעה וחצי לפני ההשכמה שומעים "לקבלת המפקדים צוות 5 ימתח להקשב, הקשב!" ... המ"כית שאיתי תיארה לי את המחזה שנראה ככה: החנט"ר עומד לבד, עפוץ - חצי רדום בהקשב, לבד. המ"כית: "ערן, יש עוד שעה וחצי להשכמה, מה אתה עושה פה? לך לישון" החייל: " כן המפקדת" וחזר לישון...
  13. היי שלקייס( שלייקס?), הייתי מ"כ בשני טירונויות טייס אז אני יכול לתת לך קצת תשובות. אם תהיה קוף( טירונות קודם ואז הצ'קים) אז השבוע הראשון שלך יהיה בחצרים, השבעה, מסע תגיות ושטויות כאלה ואחרות. הטירונות היא 05 ואורכה 7 שבועות(קליעה 1,2, שדאות, קליעה מתקדמת,פרט, חוליה ומסכם) והיא מאוד אינטנסיבית מבחינה פיזית, אין לך זמן לנשום חוץ מארוחות, פריסות וכו'. בקשר לכושר הגופני אז מציע לך להגיע עם כושר מהבית - יקפיץ לך את הציונים בבצ"א( בוחן צוות אויר) שזה כמו בר אור רק במקום 2000 יש לך ריצת 3200. המגורים באוהלי 12 שזה לא אומר לך יותר מדי והיציאות בטירונות הן 21-14-14 . בביס"ט בשלב הראשוני זה גם אוהלים אחרי זה כבר מתקדמים לחדרים ומשלב לשלב זה משתפר עד למגורים ברמה מטורפת. שאל כל מה שאתה רוצה לדעת ודבר איתי כשאתה מגיע, אני עוד אהיה בבסיס.
  14. ניידות מוסוות שיש להן לייזר?
  15. אומנם השחרור שלי טיפה רחוק יותר ( 9 חודשים, כמה עוד?) אבל גם לי המחשבה עברה בראש. אני לא מתכנן כזה רחוק כמובן אבל חשבתי שלאנשים בפורום יש רעיונות על עבודה בתחום הרכב שלאו דווקא מצריכה קורס כזה או אחר, החל ממוסכים ועד אולמות תצוגה ואלוהים יודע מה. אם מישהו יכול לתת רעיונות יהיה מצויין...
  16. תודה על הקישור. אז לפי מה שהבנתי בשנתון 06 אפשר להחליף רק את המערכת ולא צריך להוציא את כל הקונסולה( תקנו אותי אם טעיתי) בעזרת מתאם. מישהו יכול להעריך כמה יעלה לעשות התקנה כזאת? בלי מכרכת כמובן, נטו ההתקנה. תודה
  17. חבר עומד לרכוש מאזדה 3 2006 וברכב כידוע לכם בטח יש רדיו מובנה, ברכבו הישן הוא התקין לפני חודשיים בערך מערכת חדשה שקנה. חבל לוותר על מערכת חדשה אז השאלה שלי היא, מה האפשרויות? מה אפשר לעשות בנידון ואם אפשר להרכיב את המערכת בכל זאת? אשמח לתשובות שיעזרו ויכווינו.. תודה לעונים.
  18. מצטרף לכל העדר שדיבר לפני ואמר מילים טובות על איה נאפה. הייתי בנאפה לפני שנתיים, טסנו באמצע יולי שזה אחלה חודש להיות בו בנאפה. מצאנו דיל ב-390 דולר (כן, קצת יקר יותר מקוס) כולל טיסות, מלון דירות עם שלוש בריכות והרבה בחורות שלא מאמינות בחזיות. יש לי חברים שהיו בקוס ולמען האמת כולם יידו שהמקום שהם היו בו מעניין יותר ויש יותר דברים לעשות, גם אני אחד כזה . ממה ששמעתי מאנשים איה נאפה בהשוואה לקוס באמת תוססת יותר ויותר מעניינת, חופים עם מלא כוסיות יש לך בשתי המקומות, מסיבות ופאבים יש גם כן (למרות שאחד הדברים שמייחדים את איה נאפה זה הסקוור - מקום בגודל שכונה קטנה בתל אביב שמפוצץ בפאבים ומועדונים מכל הסוגים), פארק מים יש בנאפה לא יודע אם יש בקוס ועוד ועוד. בגדול נראה לי שאיה נאפה קצת יותר מעניינת ופחות שגרתית. מבחינה כספית יש דברים שהם יקרים ויש כאלה שפחות, כמו שכבר סיפרו לך הכסף שהולך שם זה פאונדים ששוויים אחד לעשרה שקלים. אני בשבוע אחד שכל יום אכלתי שלוש ארוחות בחוץ(מ'קדונלדס, פיצה האט, אכול כפי יכולתך כאלה ואחים ועוד), הייתי בפארק מים (כניסה 120 - 140 שקל), עשיתי הפלגה של חצי יום על ספינה של מסיבות כזה, כל יום ישבתי בפאב או מסיבה( לפעמים שניהם) ואוירה של לקנות מה שב%^& שלך + שטויות של אופנועי ים ופליי פיש ביזבזתי באזור ה350 דולר. אבל כמובן שלא הכל ורוד, כל העניין עם ההשכרת קטנועים וכל החרא הזה די מסוכן, שריטה קטנה והם ינסו לשחוט אותך ב2000 שקל או שלא יחזירו לך את הדרכון שלך. חוץ מזה אין שם אנטישמיות או משהו כזה אבל יש אנשים שלא מחבבים אותנו שם יותר מדי, למשל לא ירצו שתשכיר אצלהם אופנוע ים כי אתה יהודי... סה"כ הייתי שם שבוע לפני הצבא ובאמת שהתגייסתי אחר כך והרגשתי שעשיתי טיול שטותי ומצחיק שמתאים לגיל הזה. הדבר הכי טוב שזה עם החברים הכי טובים שלך שלא משנה איפה תהיה, גם אם זה איזור תעשייה ברמלה תמיד תהנה איתם - רק האנשים עושים את האווירה ולא המקום. תבלה!
  19. מגיע מכיוון דרום. לפי מה שאני זוכר אני עובר את תל אביב( באיילון כמובן) ואז יש יציאה ימינה, נראה לי לכיוון רעננה שבסופה יש צומת שבה אני לוקח שמאלה וממשיך עם הכביש ( עיקול ימינה ) ומתחבר לכביש 2 ואז סינמה סיטי נמצאת מימיני ממש. שאלתי היא לגבי היציאה ימינה : מה רשום על השלט? יש יציאה אחרת שאני יכול להתבלבל איתה? חבר'ה, תודה לעוזרים וזה להיום בערב אז זה די דחוף.
  20. תודה על התגובות בינתיים אבל כשאתם אומרים חברה זה לא עוזר לי יותר מדי - דגם זה כבר סיפור אחר...
  21. חברים אני ממש מצטער על הלחץ פשוט אני חייב קצת עזרה והכוונה מכם וכמו שאמרתי כבר , מחר אני קונה צמיגים.
  22. שלום לחברי הפורום. אני יודע שזאת הפעם המי יודע כמה שאתם צריכים לעזור לבחור אבוד לבחור צמיגים אבל עדיין אני מבקש את העזרה הרצינית שלכם. הצמיגים חייבים להיקנות מחר( יש מילה כזאת?) כי אני לוקח יום חופש מהצבא... אז ככה הרכב הוא ניסאן אלמרה 99 משפחתית, אנמית, עייפה. הצמיגים במידות 185/65 R14. דרישות מהצמיגים הן אחיזה טובה(לא מצויינת) ואורך חיים סביר. תקציב: לא ידוע ולכן אני מבקש מכם לדרג את הרשימה שתבוא בהמשך בלי התחשבות במחיר. בדקתי באתר tyres4u ואלה כל הצמיגים המתאימים לפי המידה לרכב שלי. - Kleber h/t dynaxerhp2 - Bridgestone 86h eg3 b250 86h oe b391 86h oe er60 86h tg80 86h - Goodyear gt2 86t gt3 86t - Pirelli 86h p2500 86h p6000 86t p2500 86t p3000 - Yokohama 86t a drive 86h a drive - Conti 86h cp ep3 86t premium 86h - Dunlop sp10 86t sp220 86h sp lm702 86h sp01 86h sp200 86h sp300e 86h sp490 86h - Kumho 768 kh 18 758 769 תודה רבה רבה רבה לעוזרים.
  23. אוקיי הבנתי לגבי הצמיגים - יוחלפו בקרוב. מה לגבי הבולמי גז?
  24. לא ביצע כיוון פרונט מכיוון שהצמיגים גמורים. הוא רוצה להחליף רביעייה ואז לעשות כיוון פרונט. כיוון פרונט אמור לפתור את הבעיות?
  25. אבי החליף בולמים קדמיים ברכב לבולמים חדשים של KYB, הבולמים הם בולמי גז. אני מצטער שאין לי מספר דגם להביא לכם אבל אם אפשר הסבר כללי על יתרונות/חסרונות של בולמי גז - מתכוונן או לא מתכוונן וכו'. דבר נוסף הוא שלאחר ההרכבה חל שינוי בהתנהגות( מן הסתם) והרכב נהיה קשיח יותר, הדבר הפחות טוב הוא שההגה הפך למשונה ביותר : קל, אנמי, ולא קשור לגלגלים. מצב שאמור לקרות וקורה בד"כ? איזה פעולות אני צריך לנקוט כדי לשפר את המצב?
×
×
  • תוכן חדש...