Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. אלכס501

    מגזין EVO של חודש מאי

    האנגלית היא בסדר, תודה לאל (ולרוז המורה ), פשוט עוד לא יצא לי לקרוא ירחוני רכב באנגלית ואני לא יודע אם משתמשים בהם בהרבה במושגים מכאניים, שאיתם אני צופה לי חיים קשים. אגב, איזה בנק נותן משכנטאות באחוזים טובים?
  2. אלכס501

    מגזין EVO של חודש מאי

    אני מבין את המבטא שלהם, זה יכול לעזור? מה לגבי המחיר?
  3. אלכס501

    מגזין EVO של חודש מאי

    אני מניח שהמגזין הוא באנגלית. הרמה של השפה היא גבוהה או סבירה פחות או יותר? מישהו אולי יודע כמה עולה גיליון בודד?
  4. אולי כי אין לך את הCODEC האחרון שיצא... אלעד, תהנה מהרכב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=69934 תוריד למחשב ותתקין את מה שפרסם איש החרדל...
  5. לפחות תודה שיש להם פתרונות מקוריים איזה טיפולים עשית כדי לטפל בבעיה? לחץ אויר תקני בגלגלים איזון כיוון גלגלים כיוון פרונט אם עשית את כל הנ"ל והרכב עדיין מושך לאחד הצדדים אז לדעתי הבעיה היא ברכב.
  6. תודה על התשובה. הרכב הוא מודל 99. לדעתך קוני הם הבולמים שמציעים הכי הרבה ביחס למחיר?
  7. ברצוני לרכוש בולמים (אחוריים וקדמיים) לאלמרה (אוטומטית - מקריאה בפורום הבנתי שסוג גיר קשור לבחירה ). לפי מה שאני יודע אין בולמי KONI שמתאימים לרכבי, תקנו אותי אם אני טועה. מה האפשרויות העומדות בפני מבחינת חברות מובילות בתחום? התקציב לקניית ארבעה בולמים הוא 2000 ש"ח +-.
  8. אתה לא טועה, IL ו ISR הם ראשי התיבות של ישראל. IRL אם אני לא טועה זה אירלנד. הגיוני שזו תהיה שגיאת אנוש? יש שידור בטלויזיה של המירוץ?
  9. רק המחשבה על ליפול עם רכבך מגובה שכזה היא מפחידה. זה נראה כמו נפילה ארוכה וקשה. הסלון נראה "סביר" אחרי נפילה כזאת ומראה איך האיש שרד.
  10. לא, הוא לא יכול לסרב לעשות את הטסט כי לפי החוק מותר לאותו טסטר לבחון את אותו האחד 3 פעמים.
  11. תתחדש! נראית טוב.
  12. כל הכבוד על הכתיבה! נהנתי לקרוא. בחלק מהפניות שתיארת הרגשתי שאני איתך ברכב...
  13. אלכס501

    חדשות רכב.

    הפונטו בעלת שלוש דלתות נראית מצויין, מנוע 1.8 בעל 130 כ"ס. משהו חדש?
  14. אני אישית לא התרגשתי מהמראה שלה במציאות, ה-M5 יותר מרשימה לדעתי.
  15. הצבע מטאלי או לא?
  16. אלכס501

    אנטי פלאש

    ראיתם מישהו קונה את זה? לדעתי ההמצאה תכשל בגדול...
  17. יש לי שאלה : ב-3:13 נכנסת להיגוי יתר חזק. בגלל מה? בגלל שהזמת עם הגז ולחצת עוד לפני שהתיישרת?
  18. אלכס501

    טופ גיר

    אין היום, זה בד"כ בימי ראשון ב-23:50
  19. לא נראה לי שאפשר לנסוע איתה בכביש, שינו בה כמעט הכל והתאימו את זה לסימולטור.
  20. להלן תמונה של האיבו מהסימולטור... http://img250.echo.cx/img250/6869/dscf08613uj.jpg התמונה הייתה גדולה מדי מכדי להעלות אותה דרך האתר.
  21. אין ברכב קלאץ', יש טיפטרוניק - הטיית הידית למטה מעלה הילוך, הטייה למעלה מורידה הילוך. זוהי איבו 8 אמיתית לכל דבר, עם כלוב, כסאות ספורט וכו'...
  22. היום ראיתי WRX סטיישן, הרכב נדיר? אם כן אעלה תמונה... *** עריכה - לא נדיר ואל תעלה תמונה ***
  23. תתחדש...69000 ק"מ ונטולת שיפורים? ממתי רופאים נוסעים בראלי?
  24. LOOOOOOL:-P
  25. אלכס501

    Heaven can wait...

    באמת תשדיר עם מסר ברור, גורם לנוסעים לחשוב לפני תחילת הנסיעה.
×
×
  • תוכן חדש...