האנגלית היא בסדר, תודה לאל (ולרוז המורה ), פשוט עוד לא יצא לי לקרוא ירחוני רכב באנגלית ואני לא יודע אם משתמשים בהם בהרבה במושגים מכאניים, שאיתם אני צופה לי חיים קשים.
אגב, איזה בנק נותן משכנטאות באחוזים טובים?
אולי כי אין לך את הCODEC האחרון שיצא...
אלעד, תהנה מהרכב
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=69934
תוריד למחשב ותתקין את מה שפרסם איש החרדל...
לפחות תודה שיש להם פתרונות מקוריים
איזה טיפולים עשית כדי לטפל בבעיה?
לחץ אויר תקני בגלגלים
איזון
כיוון גלגלים
כיוון פרונט
אם עשית את כל הנ"ל והרכב עדיין מושך לאחד הצדדים אז לדעתי הבעיה היא ברכב.
ברצוני לרכוש בולמים (אחוריים וקדמיים) לאלמרה (אוטומטית - מקריאה בפורום הבנתי שסוג גיר קשור לבחירה ).
לפי מה שאני יודע אין בולמי KONI שמתאימים לרכבי, תקנו אותי אם אני טועה.
מה האפשרויות העומדות בפני מבחינת חברות מובילות בתחום?
התקציב לקניית ארבעה בולמים הוא 2000 ש"ח +-.