פשוט אכזבה.
הנה משהו שכתב מכר מפורום אחר, הוא החזיק ב-206 GTI כחצי שנה.
הגיע היום שבו הייתי צריך להחזיר את המפתח. ועשיתי את זה בלי נקיפות מצפון ב כ ל ל.
הכל התחיל כמעט כמו בחלום - מי מאיתנו לא חולם לקום בבוקר ולשמוע "יש לך 150 אלף, תבחר מ ה ש א ת ה ר ו צ ה ואנחנו גם נשלם לך דלק".
ובכן, נשמע טוב, אבל כשמתחילים לחפש, מגלים שאין, פשוט אין משהו ספורטיבי בסכום הזה. בעצם, אולי יש משהו - 206 GTI !! פיזו והשילוש הקדוש, נשמע די מבטיח, באולם התצוגה לא היו הפתעות - מפואר ונעים, כיסא ספורטיבי למהדרין, אפילו דוושות כאילו מחוררות. בדיוק מה שהיית מצפה ממשהו שמיוצר בשנות ה 2000. רק דבר אחד היה חשוד - ההגה, משום מה, חשמלי. נו שוין, אמרתי לעצמי, נחיה עם זה.
האוטו הגיע. הלם קל של התחלה, ההגה אמנם חד אך נטול תחושה, תיבת ההילוכים צועקת "ספורט זה לא אני" עם מהלך ארוך באופן מחפיר גם למשפחתית מאוד עצבן, ועוד כמה רמזים לעתיד, אבל עדיין הייתי אופטימי כי עוד לא התחלתי ללחוץ את האוטו - הרצה, אתם יודעים.
206 GTI היא מכונית שלא החליטה מה היא רוצה להיות. מן גרסת אבזור משופרת ל 206 רגילות, מן דרך של פיזו לצאת ידי חובה, שלא יגידו שאין משהו ספורטיבי בארסנל. אז זהו פיזו, אין משהו ספורטיבי בארסנל. ההגה פחות טוב משל C3 , וזו אגב הבעיה העיקרית לדעתי כי זה בכל זאת המינימום, המנוע חזק כאילו אבל לא מרגש בגרוש, תיבת ההילוכים מתקשה להעביר הילוכים תחת עומס ומהלכה ארוך כשל משאית, הצמיגים מהיצרן גרועים ביותר, השילדה גמלונית למרות פוטנציאל כלשהו, האיכות ירודה - כל האוטו מקרקש אחרי 30 אלף ק"מ, מצד שני יש לאוטו "תכונות ספורטיביות" : עצבנות בדרכים מהירות, המנוע רועש כמו טרקטור (ואין לו שום צליל ספורטיבי), חוסר נינוחות כללית, בקיצור - לא לכאן ולא לשם, בין הכסאות, פרווה, וכו וכו.
אין תמורה.
שלא תבינו לא נכון - הייתי מעדיף את הדרעק הזה על כל משפחתית, אם הוא היה עולה אותו הדבר. אפילו קצת יותר. אבל הוא עולה 1500 שקל יותר, בחודש. אין תמורה. כבר אמרתי?
איך נפלו גיבורים