Jump to content

dirk

  • הודעות

    120
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    נהריה
  • מקצוע
    פיננסים

הנקודות של dirk

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

10

מוניטין

  1. שלום חברים, הג'נטים מידה 15' נקנו לפני חודש מפיט סטופ תל אביב (יש קבלה) הם יושבים על צמיגים במידה 195/65/15 מיותר לציין שהג'נטים חדשים לגמרי!! הג'נטים מדהימים ביופיים ומתאימים לרכבי גולף בצורה מושלמת ללא מתאמים! הסיבה היחידה שאני מוכר אותם היא בגלל מעבר לג'נטים 17' מצ"ב תמונה של אותו הג'נט רק במידה 17' המחיר המבוקש 1500 ש"ח לרביעייה מחיר סופי בהחלט. עמנואל נייד: 0506458086
  2. אתה מחזיר אותי בעצם לשאלתי הראשונה, האם אני יכול לשים את המידה הנ"ל (225/45/17) ולאשר את זה ברשיון?
  3. מתנצל אני די חדש פה מהות ההחלפה היא בעיקר מראה יפה יותר (אני מעוניין לקנות גם את הג'אנט של הגי טי אי) ואולי גם אחיזה משופרת?
  4. חג שמח חברים, ברשותי גולף 2008 1600 סמ"ק מידת צמיגים 196/65/15. לפי ספר הרכב שלי המידה הכי גדולה שאני יכול להחליף צמיגים/ג'נטים היא 205/55/16. אני מעוניין לדעת אם יש אפשרות לשים מידה גדולה יותר לדוגמא כמו של ה 225/45/17gti ?? תודה וחג שמח
  5. למכירה יונדאי אקסנט 95 הדגם המפואר GLS ידנית צבע כסף מטלי הרכב במצב מכני מעולה מושקע ומלוקק במיוחד. הרכב מגיע עם גלגלי מגנזיום מערכת ורמקולים PIONEER MP3 בשווי 8K חלונות חשמל נעילה מרכזית ואזעקה חדשה מרים שמשות צמיגי MICHELIN חדשים ובכלל הרכב במצב מדהים!! כמעט כול החלקים ברכב החל מהקטן ביותר ועד הגדול ביותר הוחלפו בחדשים. אני דורש על הרכב מחירון. תודה, עמנואל נייד :0506458086 נייד:0523673271
  6. אני מוכר סט של 4 טסות מקוריות לאקסנט במצב נדיר!! 150!!! ש"ח לכול הסט (למעוניינים בחברה עולה 200 לכול טסה ) 0523673271 עמנואל
  7. אני מעוניין לקנות אזעקה חדשה ליונדאי שלי מפני ששלי כבר לא ממש מתפקדת. תמליצו לי בבקשה איזו אזעקה לקנות ואיפה?(אני גר בצפון). משהו לא יקר מדי אבל עם כול התפקודים ואיכותית. תודה חברים
  8. סליחה על המחסור בפרטים! מדובר על אקסנט ידנית שנת 95 הזרקה 200K קילומטרים. חייב לציין שהיא שמורה בטירוף ומתוחזקת ברמה גבוהה
  9. שלום חברים בזמן האחרון אני נתקל בגמגום קטן כשאני מתניע את הרכב. חשוב לציין שזה קורה רק בהנעה הרראשונה ואם אני מכבה ומניע שוב זה כבר לא קורה. זה נשמע כמו גמגום קטן ואז הרכב מניע כרגיל! מה דעתכם?
  10. שלום רב אתמול בלילה נתפסתי נוהג 85 בכביש של 50. קיבלתי זימון לדין וזימון ליום ראשון בפני קצין משטרה להחליט בדבר פסילת רשיוני. יש לציין שאין לי עבירות כלל ב5 שנים האחרונות והרכב משמש אותי לעבודתי ביום יום. רציתי בבקשה לדעת אם בהתחשב בעברי ובכך שאני עובד עם הרכב יש סיכוי שקצין המשטרה לא ישלול את רשיוני? כמו כן רציתי בבקשה לדעת האם זה נכון שאם אני שולח את הספח האחורי של ההזמנה לדין וכאילו מודה באשמה יש סיכוי שימירו לי את המשפט לקנס בהתחשב בעברי הנקי?! בתודה ושבת שלום חברים
  11. האמת שאין לי מושג לגבי האם הנעילה הותקנה בארץ או לא אבל ככה הרכב מגיע מהחברה!!
  12. שלום רב חברים! אני מעוניין להחליף את מערכת האזעקה באקסנט שלי. מישהו יכול להמליץ לי איפה ואיזה לקנות?! אני לא מעוניין במשהו יותר מדי יקר אך שיהיה טוב. אני מאזור הצפון אך אני גם נמצא הרבה במרכז! תודה...
  13. שבת שלום חברים! לאחרונה נתקלתי בבעיה עם באזעקה באקסנט שלי לפעמים כאשר אני פותח או סוגר את הרכב שומעים את צפצוף האזעקה אך הדלתות לא נפתחות(או נסגרות). חשוב לציין שזה קורה רק לפעמים ואז זה פתאום מסתדר!! יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה? תודה....
  14. שלום רב חברים! מישהו יודע איך אני מפרק את הראש של ידית ההילוכים באקסנט שלי לטובת החלפת שק עור!? תודה לכם.
  15. חג שמח חברים! יש לי בעיה מציקה ברכב, מדובר באקסנט שנת 95 ומדי פעם בעיקר בהילוך ראשון ברכב כאשר אני לא נותן מספיק גז הרכב משמיע צלצולים מתכתי כזה! זה לא קורה בדרך כלל במהירויות גבוהות אלא רק בהילוכים הנמוכים וכאשר הטורים די נמוכים! אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא או שיש למישהו רעיון לגבי מקור הבעיה!! בברכת שבת שלום....
×
×
  • תוכן חדש...