Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. לא דיברתי בציניות. התכוונתי למה שאמרתי(אם אתה אומר, אתה יודע) כי אין לי ניסיון עם גולף GTI. יש הרבה שעות על גולף 2 ליטר(MK4) והיה לא מעט תת היגוי בפניות הדוקות.
  2. אם אתה אומר.... כנראה שאתה יודע...
  3. איך בדיוק ניתן לעשות נסיעת מבחן ברכבים משומשים? אם אתה מדבר על הנסיעה עם הבעלים אז בד"כ זו נסיעה קצרצרה, "להרגיש את האוטו". אם הבנתי נכון אז החבוב מחפש רכב ל"פתיחות"(יש חוק כזה שעושים עד 120?), אם אני צודק וזה המצב אז קח את הפונטו GT, בקו ישר היא ה-ר-ב-ה יותר מהירה מהקליאו, שלא נועדה לכבישים ישרים. נתונים יבשים: הקליאו עושה כ-8.9 שניות מאפס יד מאה, את הנתון של הפונטו כבר קיבלת בשרשור הזה, תחליט לבד.
  4. איזו חיה, לא חשבתי שאני אגיד את זה על גולף... איך יש לה כזאת יציבות? הרכב עבר המון שינויים וזה כבר מזמן לא גולף 1.6 עם תת היגוי עצבני.
  5. נהנתי לקרוא ומה עם מארק? הוא נהג בסוף? עוד שאלה, בקשר להורדת הילוכים בשיטה שציינת, זו השיטה שבה לוחצים על הברקס עם החלק הקדמי של כף הרגל ועל הגז עם החלק האחורי? תוכל בבקשה להסביר קצת על השיטה ומה היתרונות שלה?
  6. אלכס501

    סובארו xt 87

    לוי יצחק יודע, אבל הוא רוצה כסף. שלם לו.
  7. איזו גישה רעועה, ישראלית ממש. כאשר אתה קונה רכב(במיוחד רכב ספורטיבי כמו שרוצה הבחור, פוקוס לא כזו אבל הנאה מנהיגה - יש) קודם כל אתה צריך לחשוב על עצמך ועל הצרכים שלך כי אתה זה שהולך לבלות עם האוטו זמן לא מבוטל. בנוסף, אם היית יודע את הביקוש לפוקוס ידנית לא היית כותב את מה שהיה לך להגיד. אני מכיר מישהו שחיפש פוקוס ידנית יותר מ-9 חודשים.
  8. שמו של הבחור הוא רמי חטיב ויש לו מן מוסך ש"מתמחה" בדברים האלה. הוא מאשקלון, אם מישהו מעוניין. כל יום אני רואה את הרכב שלו ועד עכשיו חשבתי שאלה הן מדבקות. אתם בטוחים שזה צבע?
  9. לאור השאלה המפורטת אענה לך כי מוטב שתבדוק במחירון איזה שנים נכנסות לך לתקציב. תחפש גולף, גם סיאט איביזה זה נחמד.
  10. לפני כשבוע הורדתי מדבקה מפח הרכב, נשאר הדבק של המדבקה. בעזרת מה אפשר להוריד אותו?
  11. אלכס501

    בשעה טובה הVR בידינו

    תתחדש ואל תהפוך את הרכב לקרוע/חצי מת/נהג צעיר בלה בלה...
  12. זה הורס בצורה קשה את הגיר. זה לא ידני. שילוב ל-D באוטומט יתבצע בסל"ד נמוך בלבד.
  13. הכל נשמע מצויין - 22 אלף זה זול, אפילו בלי המערכת. קילומטראז' נמוך, יד נמוכה. בדוק במוסך ואם הכל תקין קפוץ על המציאה.
  14. באשדוד המחיר הוא 45 שקלים רק בימי שבת וחגים. ימי חול המחיר הוא 35 שקלים. המסלול הוא קצר יחסית, לרחובות. אני לא יכול לקבוע אם הוא מהנה כי לא נסעתי בשום מסלול חוץ ממנו. שיא המסלול עומד על 21.משהו פותחים את הקארט רק אם יש לך רשיון מירוצים שזה די מדכא. גם כאשר הקארטים סגורים יש הבדלים ביניהם, יש כאלו שאחרי החלקה קטנה מאבדים מהירות וכמו שנאמר בשרשור, יש הרגשה שהם שוב מתחילים נסיעה מהמקום. ישנם גם קארטים סבירים עד טובים, KART 18, אם מישהו מתכוון לבקר.
  15. אלכס501

    SUBARU IMPREZA STI face lift for 2006

    אני, אבל לא לידך.
  16. נסעתם עם מצערות פתוחות, נכון? לגבי הקארטינג ברחובות, אישית לא הייתי שם אבל מכיר כמה אנשים רציניים שהיו. שמעתי מהם רק ביקורות טובות על המקום. המסלול באמת ארוך,הרבה יותר מבמקביל בפ"ת. זמן טוב-טוב מאוד ברחובות הוא בין 25 ל-26 שניות. מכאן ניתן להבין על אורכו של המסלול.
  17. מה בקשר למתלים והתנהגות? זהים?
  18. אני מנצל את השרשור לשאלה. מה ההבדלים בין ה-VTR ל-VTS?
  19. גש לדוכן העיתונים הקרוב וקנה מחירון של לוי יצחק. בהצלחה. פה זה פורום.
  20. אמרת שביצועים היא אחת הדרישות שלך. תוריד את יונדאי קופה מהרשימה. אין לה ביצועים. הרכב רק נראה רכב ספורטיבי, הקופה חולקת אותה פלטפורמה עם יונדאי לנטרה, זה אומר הכל. אתה בטוח שהיא נכנסה לתקציב שלך מלכתחילה?
  21. לא יודע איך הגעת למסקנה שהמילה יפיפיה תתאים לה, היא נראית רע.
  22. הגיע הזמן.. יפה שזה גם על הגז בישול, חודשיים לא אכלתי...
  23. ועוד הוא עושה את זה עם ספינה ענק!
  24. מה הוא הרכב שהתהפך? נראה כמו פונטו. איזה חוסר יציבות, כל שינוי כיוון נסיעה מהיר, מסוכן באוטו הזה.
  25. בהודעה האחרונה שלי בשרשור הנוכחי כתבתי ציינתי את יונדאי אקסנט. well יש לנו זוכה חדשה. סיטרואן C15 שחוטה עם 250 אלף ק"מ. מומלץ לקרוא תהילים בפניות. להגה, ד"א, יש חיים משלו. הוא מנסה להראות לך שהוא זה ששולט ברכב.
×
×
  • תוכן חדש...