לא דיברתי בציניות. התכוונתי למה שאמרתי(אם אתה אומר, אתה יודע) כי אין לי ניסיון עם גולף GTI.
יש הרבה שעות על גולף 2 ליטר(MK4) והיה לא מעט תת היגוי בפניות הדוקות.
איך בדיוק ניתן לעשות נסיעת מבחן ברכבים משומשים? אם אתה מדבר על הנסיעה עם הבעלים אז בד"כ זו נסיעה קצרצרה, "להרגיש את האוטו".
אם הבנתי נכון אז החבוב מחפש רכב ל"פתיחות"(יש חוק כזה שעושים עד 120?), אם אני צודק וזה המצב אז קח את הפונטו GT, בקו ישר היא ה-ר-ב-ה יותר מהירה מהקליאו, שלא נועדה לכבישים ישרים.
נתונים יבשים: הקליאו עושה כ-8.9 שניות מאפס יד מאה, את הנתון של הפונטו כבר קיבלת בשרשור הזה, תחליט לבד.
נהנתי לקרוא
ומה עם מארק? הוא נהג בסוף?
עוד שאלה, בקשר להורדת הילוכים בשיטה שציינת, זו השיטה שבה לוחצים על הברקס עם החלק הקדמי של כף הרגל ועל הגז עם החלק האחורי?
תוכל בבקשה להסביר קצת על השיטה ומה היתרונות שלה?
איזו גישה רעועה, ישראלית ממש.
כאשר אתה קונה רכב(במיוחד רכב ספורטיבי כמו שרוצה הבחור, פוקוס לא כזו אבל הנאה מנהיגה - יש) קודם כל אתה צריך לחשוב על עצמך ועל הצרכים שלך כי אתה זה שהולך לבלות עם האוטו זמן לא מבוטל.
בנוסף, אם היית יודע את הביקוש לפוקוס ידנית לא היית כותב את מה שהיה לך להגיד. אני מכיר מישהו שחיפש פוקוס ידנית יותר מ-9 חודשים.
שמו של הבחור הוא רמי חטיב ויש לו מן מוסך ש"מתמחה" בדברים האלה.
הוא מאשקלון, אם מישהו מעוניין.
כל יום אני רואה את הרכב שלו ועד עכשיו חשבתי שאלה הן מדבקות. אתם בטוחים שזה צבע?
באשדוד המחיר הוא 45 שקלים רק בימי שבת וחגים. ימי חול המחיר הוא 35 שקלים.
המסלול הוא קצר יחסית, לרחובות.
אני לא יכול לקבוע אם הוא מהנה כי לא נסעתי בשום מסלול חוץ ממנו.
שיא המסלול עומד על 21.משהו
פותחים את הקארט רק אם יש לך רשיון מירוצים שזה די מדכא.
גם כאשר הקארטים סגורים יש הבדלים ביניהם, יש כאלו שאחרי החלקה קטנה מאבדים מהירות וכמו שנאמר בשרשור, יש הרגשה שהם שוב מתחילים נסיעה מהמקום. ישנם גם קארטים סבירים עד טובים, KART 18, אם מישהו מתכוון לבקר.
נסעתם עם מצערות פתוחות, נכון?
לגבי הקארטינג ברחובות, אישית לא הייתי שם אבל מכיר כמה אנשים רציניים שהיו. שמעתי מהם רק ביקורות טובות על המקום.
המסלול באמת ארוך,הרבה יותר מבמקביל בפ"ת.
זמן טוב-טוב מאוד ברחובות הוא בין 25 ל-26 שניות. מכאן ניתן להבין על אורכו של המסלול.
אמרת שביצועים היא אחת הדרישות שלך. תוריד את יונדאי קופה מהרשימה. אין לה ביצועים. הרכב רק נראה רכב ספורטיבי, הקופה חולקת אותה פלטפורמה עם יונדאי לנטרה, זה אומר הכל.
אתה בטוח שהיא נכנסה לתקציב שלך מלכתחילה?
בהודעה האחרונה שלי בשרשור הנוכחי כתבתי ציינתי את יונדאי אקסנט. well יש לנו זוכה חדשה.
סיטרואן C15 שחוטה עם 250 אלף ק"מ.
מומלץ לקרוא תהילים בפניות.
להגה, ד"א, יש חיים משלו. הוא מנסה להראות לך שהוא זה ששולט ברכב.