Jump to content

אלכס501

  • הודעות

    196
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אלכס501

  1. תודה רבה. האם ישנם רכבים כאלו בישראל?
  2. רנו קליאו וויליאמס...נראית בדיוק כמו ה-RSI חוץ מהחישוקים ונכתב שהיא מגיעה רק בצבע כחול רויאל.. מישהו יכול לספק לי קצת מידע על הרכב? נתונים אולי..?
  3. ביום שישי ראיתי A8 3.7L...יש הרבה כאלו?
  4. אותו הדבר ב-AIG
  5. אלכס501

    מפת תל אביב

    בסוף אני אמור להגיע לרחוב שונצינו - אני יודע שהרחוב נמצא ליד המסגר ואין לי בעיה עם זה, רציתי פשוט לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר להגיע ליצחק שדה שממנו אני פונה ימינה למסגר(אם אני בא מכיוון מזרח)...בכל אופן אם יש לכם עוד טיפים(עכשיו שאתם יודעים מה הוא יעדי הסופי) אשמח לשמוע. מסלול נסיעה יתקבל בברכה
  6. אלכס501

    מפת תל אביב

    הבנתי, תודה רבה
  7. אלכס501

    מפת תל אביב

    כן, גם זו אפשרות טובה. היציאה של השלום היא אחרי לה גארדיה?
  8. אלכס501

    מפת תל אביב

    אתה בטוח שזה ימינה? לפי המפה, אם אתה בא מאיילון צפון אז עולים בלה גארדיה ולוקחים שמאלה למסגר...
  9. אלכס501

    מפת תל אביב

    תודה רבה, עזרת לי מאוד ומצאתי את מה שחיפשתי עכשיו יש לי שאלת המשך - האם ישנה עליה מאיילון צפון ברחוב יצחק שדה? לפי מה שידוע לי, לא, אבל אני רוצה להיות בטוח. אם באמת אין עליה מאיילון צפון ברחוב הנ"ל אז מה היא העליה הכי קרובה לרחוב? לה גארדיה?
  10. אני מחפש אתר שבו מפורטת מפת תל אביב, אם אפשר אז בפירוט רב. ביצעתי חיפוש בפורום(באמת חיפשתי ) ובתוצאות לא עלו דברים שיכולים לעזור לי. אז אם יש למישהו אתר מועדף עם מפות, או משהו כזה, אני אשמח אם יתן לי את כתובתו... תודה מראש
  11. אלכס501

    מהן תקשור הגה?

    500 כ"ס למיאטה חיה רעה... כשתעלה סירטונים,בבקשה תבליט אותם איכשהו, לא רוצה לפספס
  12. אלכס501

    מהן תקשור הגה?

    נשמח אם תעלה סירטון, אם קיים כמובן..
  13. אלכס501

    פזו 205 דימה

    הייתה אחת כזאת למכירה בלוח פוקוס, לפני כשבועיים...
  14. המקרה אירע אתמול בערב. אני נוסע לי בכבישיה ההרוסים של אשקלון, עוצר בכיכר ונותן לפיז'ו 406 זכות קדימה, יוצא אחריו לכיכר ולאחר מכן נוסע אחרי הפיז'ו בכביש בעל שני נתיבים כאשר בנתיב השמאלי חונות מכוניות אחת אחרי השניה. נהג הפיז'ו נסע במהירות של כ-30 קמ"ש (בכביש של 60 קמ"ש), כמובן שנוצרה שיירה ומאחורי היו ברלינגו ולנד קרוזר(בהתאמה). לאחר נסיעה של כחצי דקה הבהבתי לנהג הפיז'ו עם האורות הגבוהים, לא עזר, הוא המשיך בנסיעה האיטית. אחרי עוד כחצי דקה אני מציץ במראה ורואה את הלנד קרוזר בנתיב הימני - מה הוא ניסה לעשות?!? הרי הנתיב הימני הוא חניה! מה גם שהוא היה צריך לעקוף 3 מכוניות (מימין) כדי לצאת מה"שיירה". אז למה לעשות את זה בכלל?? בנקודה הזאת כבר הייתי עצבני(ואני די רגוע בכבישים, בד"כ). לאחר כדקה נהג הפיז'ו הדליק את הוינקר הימני והתכוון לפנות ימינה בפניה הקרובה מאוד(!), פתאום אני שומע רעש חזק של מנוע דיזל, מסובב את הראש ומסתכל ימינה כדי לראות את נהג הברלינגו יוצא לעקיפה מימין(של שתי מכוניות - אני והפיז'ו), אל תשכחו שנהג הפיז'ו פונה ימינה. טוב, המשך הסיפור הוא צפוי - לא, לא תאונה,נהג הברלינגו הספיק לעצור כמה סנטימטרים לפני הדלת הימנית של הפיז'ו. פה כבר הייתי ממש עצבני :-x ...אני לא מבין את הנהג של הברלינגו, גם אם היה עוקף מה כבר היה מרויח? 20 שניות? בקיצור, במזל המקרה הסתיים ללא תאונה אבל נראה לי שנהג הברלינגו יצא משם עם פחד מנהיגה, וטוב שכך... ברשותו של שמר שרשרתי את ההודעה לפה והת'רד ימחק בהמשך היום...
  15. אלכס501

    קורס נהיגה מתקדמת

    אז זה בערך אותו דבר כמו "מסלולים"? כי אני מתכנן לבקר שם בעתיד הקרוב ולקחת קורס. חשבתי שמגרש ההחלקה פה הוא שונה ולא עוברים בו קורסים. אם כבר לעבור קורס כזה אז עדיף "מסלולים", לא?
  16. אני בטוח לגבי דבר אחד והוא שלא תתחיל את תקופת הנהג החדש מההתחלה. מאיפה הבאת את זה בכלל?
  17. אלכס501

    קורס נהיגה מתקדמת

    תודה לשניכם מסתבר שהם צדקו, זה הוא איזור התעשיה הדרומי...פתאום בא לי לבקר אותם אז מה בעצם אפשר לעשות במגרש הנ"ל? אפשר לעבור קורס נהיגה מתקדמת ואפשר סתם להשתעשע עם הרכב ?
  18. אלכס501

    קורס נהיגה מתקדמת

    תגיד, אתה יודע איפה, בערך, נמצא מגרש ההחלקה באשקלון? כי אני אשקלוני ולא יודע בוודאות איפה המגרש נמצא, רק אנשים שמדברים באויר ואומרים שזה באיזור התעשיה הדרומי..
  19. אלכס501

    בעיה בטסט

    לא מומלץ. כך הטסטר יחשוב שבודקים אותו ומההתחלה יבוא בגישה שלילית, מה שלא יעזור לבחור לעבור את הטסט בהצלחה. הייתי ממליץ לו פשוט להשתחרר ולהכניס לעצמו טוב טוב לראש כי טסט לא שונה משיעור רגיל, העיקרון הוא אותו עיקרון - סע לאן שהיושב לצידך אומר לך... בהצלחה
  20. אלכס501

    גמרו התירוצים- 206RC

    תן לי לנחש, אתה אחד מאותם המחזיקים..הלא כך?
  21. אנשים תפנימו - התמונות לא ערוכות, קיבלתם תשובה ממומחה שאמר זאת...
  22. אם הבעלים של המכוניות הללו חיפשו תשומת לב, הם קיבלו..
  23. TDI זה לא Turbo Diesel Intercooler?
  24. היא פשוט מכוערת בטירוף, חיקוי עלוב של מיאטה, אם אפשר לקרוא לזה חיקוי... מעניין מה האוטו מציע בנהיגה...140 סוסים על רכב כזה קל זה נחמד..
  25. אלכס501

    נהיגה ללא מלווה...

    חייב לשבת לצד הנהג.. לנהג החדש - כל עוד אין לו הוכחה מוצקה(משהו יותר רציני מ-ראו אותך נוהג) שנהגת, הוא יכול ללכת לחפש פריירים אחרים..
×
×
  • תוכן חדש...