המקרה אירע אתמול בערב. אני נוסע לי בכבישיה ההרוסים של אשקלון, עוצר בכיכר ונותן לפיז'ו 406 זכות קדימה, יוצא אחריו לכיכר ולאחר מכן נוסע אחרי הפיז'ו בכביש בעל שני נתיבים כאשר בנתיב השמאלי חונות מכוניות אחת אחרי השניה. נהג הפיז'ו נסע במהירות של כ-30 קמ"ש (בכביש של 60 קמ"ש), כמובן שנוצרה שיירה ומאחורי היו ברלינגו ולנד קרוזר(בהתאמה). לאחר נסיעה של כחצי דקה הבהבתי לנהג הפיז'ו עם האורות הגבוהים, לא עזר, הוא המשיך בנסיעה האיטית. אחרי עוד כחצי דקה אני מציץ במראה ורואה את הלנד קרוזר בנתיב הימני - מה הוא ניסה לעשות?!? הרי הנתיב הימני הוא חניה! מה גם שהוא היה צריך לעקוף 3 מכוניות (מימין) כדי לצאת מה"שיירה". אז למה לעשות את זה בכלל?? בנקודה הזאת כבר הייתי עצבני(ואני די רגוע בכבישים, בד"כ). לאחר כדקה נהג הפיז'ו הדליק את הוינקר הימני והתכוון לפנות ימינה בפניה הקרובה מאוד(!), פתאום אני שומע רעש חזק של מנוע דיזל, מסובב את הראש ומסתכל ימינה כדי לראות את נהג הברלינגו יוצא לעקיפה מימין(של שתי מכוניות - אני והפיז'ו), אל תשכחו שנהג הפיז'ו פונה ימינה. טוב, המשך הסיפור הוא צפוי - לא, לא תאונה,נהג הברלינגו הספיק לעצור כמה סנטימטרים לפני הדלת הימנית של הפיז'ו. פה כבר הייתי ממש עצבני :-x ...אני לא מבין את הנהג של הברלינגו, גם אם היה עוקף מה כבר היה מרויח? 20 שניות?
בקיצור, במזל המקרה הסתיים ללא תאונה אבל נראה לי שנהג הברלינגו יצא משם עם פחד מנהיגה, וטוב שכך...
ברשותו של שמר שרשרתי את ההודעה לפה והת'רד ימחק בהמשך היום...