כפי שנכתב כאן, לא מדובר על צעד חדש המשטרה אלה על מקרה רגעי של שוטר שרצה להטיס בשביל הכיף.
סתם לידיעה, אותו שוטר ביצע עבירה חמורה מאוד (כנס עליה זה באזור 10K ש"ח) כשהטיס קרוב ומעל קבוצה של אנשים בשטח אסור להטסה. אם הוא היה מקבל רישיון של רת"א (מה שלא קרה) היה מותר לו חלקית לבצע את זה לאחר אישור שקיבל מראש אבל אני מאמין שהוא לא היה מבצע זאת בגלל המודעות לסכנה שבהטסה כזו.
מקריאה בפורום אחר על הנושא הזה, התברר שאותן התמונות הנ"ל נשלחו לדרגות הגבוהות של המשטרה והשוטר חטף נזיפה חמורה מאוד מהממונים עליו וכנראה יקבל גם עונש בהתאם לעבירה שהוא עשה. שלא נדבר על זה שבמהלך משמרת הוא התעסק עם משהו אחר שלא קשור לעבודה...
ממה שנראה, הוא הולך להיות מהראשונים בארץ שחוטפים עונש רציני על הטסה של רחפן...