Jump to content

עומר ג R

  • פרסום הודעות

    1,909
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות עומר ג R

  • דירוג
    נהג שודים מדופלם (> 1700 הודעות)
  1. לאחר שנהגתי על 2 התיבות , הייתי מעדיף את ה6 BY FAR על ה7. מניסיוני גם די אמינה ביחס ל7 . אתה מאוד מהר תלמד לאהוב את הפדלים מאחורי ההגה בDSG6.
  2. חבל שאין לי וידאו. באותו קורס סופר בסיסי לאנשים שלעולם לא נהגו בשטח , נכנסו להצלבה כפולה . הרכב עמד על שני גלגלים ועם כף יד שיחקנו בו מצד לצד (ממש ככה , לא צוחק). הוא עשה זאת בקלילות ובלי להשפריץ סלעים\אבנים\חול ושאריות של חיפושית זבל שחורה.
  3. לא ראיתי שבגירה העלה תמונות ואני נוטה להאמין שהתכוונת לתמונות שאני העלתי. אז הם צולמו בחורשן ולא בירקון. מה שהיה שם זה קורס בסיסי שהעברנו בימים שעבדתי בVW ללקוחות טוארג חדשים. אף אחד לא יצא בנזק וגם לא כל לקוח טוארג הגיע ליום הזה ויש כאלו שנלחצו והלכו הביתה באמצע. אף אחד שם לא נהג שטח מיומן ואכן כל נושא הגלגל באויר היה להשויץ ולהסביר נושא נעילות , ניתוק ESP בשטח , העברה לLOW בירידה תלולה וכו. מחורשן המשכנו לחולות קיסריה.
  4. עבדתי מ2007 עד 2010 בVW מרכז. הרבה דברים התשנו מאז, הנהלה ,מכוניות וכו. בתקופת דור 5 היה מנהל מוצר מצוין בשם יוני אבי טוב (היום מנהל חטיבת פיאט בכלל). הבחור היה עם ראש פתוח והסכים להזמין כל דבר שקיים מהיצרן. מה שנקרה קאסטום/הזמנה מיוחדת. מאז דברים השתנו ויוני התקדם לתפקיד בכיר אצל המתחרים ואותו החליפה בחורה שאת שמה לא נעלה. היא לא ממש התלהבה מהעניין ונושא ההזמנות המיוחדות ירד מהפרק. במקרה יצא לי למכור את רוב הGTI שנמכרו בארץ מתחילת ייבוא הדגם (דור 6) ועוד אפריל 2010. ממה שזכור לי לא היתה GTI ידנית 5 דלתות. חבל על הזמן שלך
  5. גלגל באויר או גלגל בקרקע - לא יודע. לא איש שטח ואולי אהיה כי זה ממש כייף. באותו "יום טוארג" הכניסו את כולם בכוונה להצלבה קיצונית כדי ללמוד לעבוד איתו . לטוארג עם חבילת השטח יש נעילת דיפ מרכזית ואחורית! הוא עשה זאת בקלילות בלי שום דרמה ובלי תנופה ובלי פרפורים מיותרים. עוד כמה תמונות להרגיז את אנשי הברזל
  6. מה שהעלת הוא לא רק "סמל". זה מנגנון פתיחה של הדלת האחורית. לא סמל קידמי לצורך העניין. ואם יש לך פיאט פונטו - תשאיר אותה פיאט פונטו ולא תיראה מגוחך ... אלא אם יש לך פונטו אבארט..
  7. מאור תודה. אתקשר אליך ... 88,000+ חברים בפורום ואני הפראייר היחידי שמנסים ךתפור אותו ב4000$ ל9 ימים באפריקה??? חברים שפכו קצת מידע.
  8. אני לפני טיול לאפריקה. אשמח לקבל עצות הכוונות או טיפים מכאלו שהיו ומכירים. מה בתכנון: קודם כל מדובר על ספטמבר. הכיוון הוא טיסה לאדיס אבבה ומשם לקלימנג'רי. הגעה ללודג' ומשם למחרת ג'יפ "פרטי" (אנחנו 4 נפשות) + מדריך . מדובר על 4 לילות בספארי בלודג'ים כולל א.בוקר ערב וצהריים . אחרי טנזניה הכיוון הוא זנזיבר לריזורט מפנק וכמובן מה האטרקציות באי הזה??? האם ניתן לשכור שם ג'יפ? מה העלות הממוצעת לכל אטרקציה? (דולפינים) אופנועי ים? טיולים בטבע וכו? נכון לכרגע ישנה איזה שהיא חברה שמנסה לתפור את הכל מהארץ אבל הסכום נראה לי קצת מופרז ל9 לילות - כ4200$ לראש! אשמח לכל
  9. לא מבין גדול בג'יפים אבל יודע בוודאות שהטוארג עם חבילת השטח יודע לבצע הרבה יותר ממה שחשבתי. יצא לי לחוות כל מיני יפנים למיניהם (היילקס משודרג ופראדו ופאג'רו) איפה שהם פירפרו את הנשמה באיזו הצלבה - הטוארג בקלילות טיפס ובלי הרבה דרמות. קצת תמונות מהדרכה בסיסית שעברתי ביחד עם לקוחות טוארג חדשים (בימים שעבדתי בVW)
  10. לדעתי אחת הסיבות שזאת התחושה שהוא קיבל היא העדר טורבו ומומנט מנמוך.. GTI\ABARTH\TT - כולם גודשות ונותנות מומנט כמעט מיידי...
  11. חצי הכוס המלאה: אני במצבי הנוכחי היום (נשוי בלי ילדים) הייתי מעדיף מיאטה משופרת קלות (מתלים בעיקר) מאשר מגאן קאפ\גולף GTI. לא כי היא יותר טובה או יותר מהירה- פשוט כי לי אישית היא הרבה יותר מהנה!! הסיבה להקדמה הזאת היא שאני לא בטוח שלחובב נהיגה שמחפש את הסוג הזה של הכייף (הנעה אחורית מהנה) מגאן קאפ\GTI או כל חלופה אחרת במחיר הזה תספק יותר כייף מהסובארו הזאת. אני אומנם לא נהגתי עליה אבל אולי אחרי סיבוב מהנה הייתי מעדיף אותה על החלופות. וכשמסתכלים על זה בצורה הזאת - היא כבר לא כלכך יקרה בהתחשב שהדבר הבא אחריה יהיה ניסן Z (מדהימה לכל הדעות). ויקרה בעוד כמאייה...
  12. קבריו היא מכונית נישה מראש. היא לא זולה. לא "נוחה" (בגאז קטן, רעשי גשם, מצריך טיפול בגג, שטיפה ידנית וכו..). לא רציונאלית. יקרה בביטוח (לרוב). וכן, מדינה חמה , פחד מונדליזם,פחד מתאונה (עניין בטיחותי) וכו'. עדיין עם כל זה אני חושב שביחס לכמות הנישה שעולה על כבישי ישראל - נמכרות לא מעט קבריו. בשביל לסבר את האוזן - אני מכרתי 41 קבריו בשנה וחצי האחרונות בלי שום פרסום או מבצע מכירות. מיאטות משנים קודמות (NC) אני רואה המון על הכביש. מרצדסים מכל המינים - גם לא מעט . בוקסטר\Z4 וכו'.. בקיצור ביחס לנישה יש לא מעט.
  13. ליאון כבר מזמן טענתי שאתה כישרון (מבוזבז כרגע). עוד לא ראיתי סרטון ברמה הזאת משום גוף ישראלי. גם הנהג , גם העריכה ובכלל התוצר הסופי. מדהים! תגובה שרשמתי לך בפייס : הרכב נחמד, אבל הנהג , הנהג תותח ! סע בזהירות ושמור על הבריאות. מחכים לסרטון הבא
  14. נ.ב:גם אני מעדיף TYPE R על WRX... ואני אומר זאת בתור אחד שהחזיק אימפרזה GT (שעדיפה מהWRX) שלדעתי היא OVER RATED לחלוטין בכתבות למיניהם. בטוח יהו הרבה שיחלקו עלי אבל האימפרזה מלבד כוח והרבה לא היה בה שום דבר מעבר, ההגה היה בין הגרועים שחויתי, הברקסים כנ"ל . זויות גלגול מחרידות וחוסר ביטחון אחד גדול להפתעה הבאה (תת היגוי או היגוי יתר). הדבר האחרון מלהיות כפפה ליד. לעומתה ה106ראלי היתה הרבה הרבה יותר מהנה וצפויה לצורך העניין. עופר אני באמת חושב שלא חוית מספיק את הרכב בשביל להבין "איך הוא כתב מה שהוא כתב"... ואולי חוית בתוואי מסוים שבאמת איכזב אותך ולא סיפק מה שחיפשת (משחקי זנב) - אני
  15. מזל שיש גיבוי(ועוד של נהג מנוסה באמת!): http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/186/631.html והקטע הכי הזוי שאותם חבר'ה נחמדים ממגזין הגה שזימנו אותך למבחן רשמו את הדבר הבא: (ע"ע בתמונה) בגלל היכרותי הטובה עם הרכב אני מסכים עם רוני. בכבישים חדשים בהם האספלט סופר אוחז אכן יהיה קשה מאוד להוציא זנב אלא אם תגיע במהירות חוליגנית ותבצע פרובוקציה קיצונית.. גם אז ייצא לך הזנב והאח הגדול יגיע לשמור עליך. זה לאו דווקא חיסרון. בהרבה מקרים זה יתרון שישמור עליך בחיים!! בכבישים חלקים - התחת שמח עד מאוד . נכון , בסגנון נהיגה פרובקוטבי זה יציק, אבל להבדיל מהרבה אחרות , פה הESP מאוד . מאו
×
×
  • Create New...