אני מחפש רכב משפחתי אמריקאי. היו לי בעבר 2 ואהבתי כל אחד יותר מהשני.
התקציב שלי הוא כ 90,000 ש"ח פלוס מינוס.
הרכב חייב להיות משנת 2002 או חדש יותר.
חייב מנוע חזק (לא גרסאות ה 2200 סמ"ק וכו)
חייב פינוקים כמו כל אוטו אמריקאי טוב.
צריכת הדלק לא מהווה בעיה.
איזה רכבים יש לי לראות?
אני חשבתי על שברולט אלרו שזה יכול להיות אופציה טובה. אז חוץ מזה לא הצלחתי לחשוב על דבר. מה עוד יכול להיכנס לי בתקציב?