Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2794 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, חג שמח!

 

אני רוצה לבצע רענון של נוזל בלמים. ע"י שיטוט ברשת מצאתי דעות שונות לגבי הסדר בין הגלגלים:

 

א. חלק טוענים שצריך להתחיל מהגלגל הקרוב ביותר למיכל של הנוזל בתא המנוע ואז להתרחק, כלומר להתחיל עם הקדמי השמאלי, קדמי ימני אחורי שמאלי ואחורי ימני.

 

ב. אחרים אומרים שהסדר הנכון הוא: אחורי ימני, קדמי שמאלי, אחורי שמאלי וקדמי ימני. לא ברור למה.

 

ג. ויש גם כאלה שאומרים שזה ממש לא משנה, העיקר לשאוב מכל הגלגלים.

 

מה אומרים?

פורסם

ממש ממש לא משנה..תשאב עם משאבה יעודית מכל הגלגלים. אני דווקא אוהב להתחיל עם הגלגל הקרוב ביותר כי אז הנוזל המלוכלך שעוד נישאר במיכל עצמו גם לאחר ריקון ממנו ומילוי בחדש יוצא הכי מהר על ידי השאיבה מהקאליפר ומייד מבחינים בתחלופה של הנוזל הישן בחדש.

פורסם

מה היתרונות של משאבה יעודית לעומת המכשיר הזה?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

במשאבה יעודית השאיבה נעשית דרך המשאבה עצמה על ידי פעולת וואקום ואילו בכל האילתורים האחרים למיניהם הפעולה היא על ידי דחיפת הנוזל באצצעות דוושת הבלם מה שעלול להביא לנזק לא צפוי למשאבת בלם המרכזית ולסיכוי לכניסת אויר למערכת הבלמים.

פורסם

ואיך מערכת ה ABS מתמודדת עם זה?

את הניקוז עושים כשהרכב מונע?

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

יש לי כרגע בשימוש משאבת וואקום מאולתרת ומיכל שבעזרתם אני שואב נוזלים ממקומות שונים, מעניין אם ניתן להסב אותם לשימוש כמו המשאבת וואקום של הברקסים.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

האם החלפת נוזל בלמים לפי הספר יכולה להרוס את משאבת הבלם? במיוחד ברכב ישן ?

המוסכניק שלי צחק והתגאה בזה שהוא רק שואב את הנוזל ממיכל העודפים/כוסית, בטענה שככה המשאבה לא נהרסת

פורסם
האם החלפת נוזל בלמים לפי הספר יכולה להרוס את משאבת הבלם? במיוחד ברכב ישן ?

המוסכניק שלי צחק והתגאה בזה שהוא רק שואב את הנוזל ממיכל העודפים/כוסית, בטענה שככה המשאבה לא נהרסת

 

אם לא משתמשים במשאבת הבלם על מנת להזרים את הנוזל במערכת, אלא משתמשים במשאבת ואקום\לחץ חיצונית, אז לא תהיה שום פגיעה במשאבה. המוסכניק שלך חאפר ומתגאה בזה.. מדהים.

יום טוב גם לך

פורסם
אם לא משתמשים במשאבת הבלם על מנת להזרים את הנוזל במערכת, אלא משתמשים במשאבת ואקום\לחץ חיצונית, אז לא תהיה שום פגיעה במשאבה. המוסכניק שלך חאפר ומתגאה בזה.. מדהים.

 

עצוב ,אבל הרוב ככה .

ממליצים על צלחות רפידות סיניות , החלפת נוזל מהכוסית ..שכונה

×
×
  • תוכן חדש...